חריש בנייה בניינים בניין
צילום: באדיבות: עמוד הפייסבוק של המועצה המקומית חריש
פרסום ראשון

בדרך להפוך לעיר: חריש בחרה ב'ארד' ליח"צ - בורודה קפלן ויהושע מתמודדים על הפרסום

ארד תקשורת יצטרך לחשוף תקשורתית את העיר החדשה שתקום בשנים הקרובות בצפון. לשלב האחרון במכרז הפרסום על 1.5 מיליון ש' הגיעו 2 משרדים
אלכסנדר כץ | (3)

המועצה המקומית חריש מתחילה להיערך מבחינה תקשורתית לקראת התהליך בסופו היא תהפוך לעיר. לאייס נודע כי את המועצה ילווה משרד ארד תקשורת ואילו בימים אלו מתקיים הליך מכרזי לבחירת משרד פרסום שימתג את העיר העתידית.

 

הישוב חריש הוקם עוד בשנות ה-80 כקיבוץ, ובהמשך ננטש. בשנות ה-90 הוקם על אדמות הקיבוץ הנטוש היישוב חריש. בשנת 2010 החליטה הממשלה לקדם הקמת עיר במקום, ומאז יצאו מספר מכרזים בהם זכו עמותות חילוניות, דתיות לאומיות וחרדיות.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כולם יודעים שעם רמי יהושע לא עושים עסקים (ל"ת)
    אחד שלמד לקח 07/08/2015 20:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שני 04/08/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    גודל של משרד לא מתבטא רק במחזור כפי שמופיע ביפעת. גודל זה עניין של גישה ויהושע תמיד יהיה משרד קטן - קטן בגישה שלו לפרסום, קטן בגישה שלו ללקוחות, קטן בגישה שלו לעובדים. משרד שחושב בקטן יהיה תמיד משרד שנגרר ומובל ולא משרד שמוביל. יכול להיות שזה טוב לחשבון הבנק של רמי יהושע אבל מפתיע אותי שלקוחות עדיין אוכלים את זה. כנראה שזה אומר משהו גם על הלקוחות של יהושע. יהושע מדורג רביעי ביפעת אחרי מקאן, אדלר ובאומן אבל האמת היא שהפער בינו לביניהם עצום! יש גם משרדים קטנים מיהושע במחזור שבהתנהלות שלהם הם הרבה יותר גדולים.
  • 1.
    מה ליהושע ולמיתוג? (ל"ת)
    אורן 03/08/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.