הפיינליסט היחיד מישראל: מהלך הפחיות של דיאט קולה בגמר תחרות הפרסום בניו יורק
תחרות הפרסום בניו יורק עוברת לשלב הבא, ללא בשורות משמחות עבור המתמודדים מישראל, למעט אחד. מהלך הפרסום של דיאט קוקה קולה המשווקת בישראל על ידי החברה המרכזית למשקאות קלים תחת השם Extraordinary Collection התברג לשלב הגמר של התחרות, עם סיכוי אפשרי לזכייה במדליה (זהב, כסף או ארד).
כזכור, במסגרת המהלך השיקה דיאט קולה בישראל 2 מיליון בקבוקים ייחודיים, שונים לגמרי, כאשר אין 2 בקבוקים שחוזרים על עצמם בעיצוב וזאת באמצעות טכנולוגיית הדפסה חדשנית שמאחוריה עמדה חברת HP.
בחברת הסבירו בזמנו כי "מטרת המהלך היא להמחיש לאוהבי דיאט קולה שהם בעצמם Extraordinary ולהעניק להם בקבוקים יוצאי דופן וייחודיים במינם, בדיוק כמו שהם". המהלך שיצא לדרכו בקיץ 2014 (חודש יולי) לווה בקמפיין דיגיטלי שנתן לצרכנים אפשרות ליצור בעצמם סט כוסות בעיצוב בלעדי ברשת, על בסיס העיצובים שהופיעו על הבקבוקים.
מאחורי המהלך עומדים גפן טים של ערן גפן, Q דיגיטל וחברת דחף. צוותי העבודה בגפן טים וב-Q דיגיטל הגו את הרעיון והציגו אותו לאנשי דיאט קוקה קולה שהתלהבו ונתנו לו אור ירוק, כאשר ישראל היתה לחלוצה עולמית. Q דיגיטל בבעלות דני צ'חנובר היתה אחראית על כל הליך ההפקה של המהלך הדיגיטלי וחברת דחף ניהלה את חלק המדיה שלו.
- 6.העיקר הכוונה (ל"ת)וואלה העתקה 06/05/2015 10:25הגב לתגובה זו
- 5.כל הכבוד לקיו דיגיטל! תותחים אחד אחד (ל"ת)היידי 05/05/2015 19:16הגב לתגובה זו
- 4.משה 05/05/2015 15:07הגב לתגובה זוברכץ המללללךךך
- ברכץ יכול למצוץ (ל"ת)אקליפט 05/05/2016 11:16הגב לתגובה זו
- 3.העתקה מאבסולוט 05/05/2015 13:47הגב לתגובה זוhttp://www.fastcocreate.com/1681540/a-limited-edition-with-4-million-versions-absolut-gives-it-a-shot
- 2.מהלך מבריק. כל הכבוד (ל"ת)מבין במשהו 05/05/2015 13:26הגב לתגובה זו
- 1.פיינלסט לשעבר 05/05/2015 12:57הגב לתגובה זוואני סבור שרק טוב יצא מהתחרות הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.