רולדין. אלישע הנגר
צילום: יח"צ. צילום מסך
TV

המבחן של רולדין: קמפיין חדש מציג את אפליקציית ה'רולדין-מטר' של אלישע הנגר

בברוקנר נטע יער חברו לגל שקדי שנמנה על הפיינליסטים בפסטיבל קאן האחרון ומציגים את אלישע - נגר ומפתח אפליקציות שהמציא את 'מבחן הרולדין'
משה בנימין | (8)

קמפיין החגים החדש של רשת רולדין הולך על עולמות הדיגיטל והטכנולוגיה, בערך. הקמפיין באמצעות ברוקנר נטע יער וגל שקדי (היה חלק מהפיינליסטים בפסטיבל קאן האחרון) מציג את אפליקציית הרולדין-מטר שנהגתה במוחו הקודח של "אלישע".

בסרטון שעלה השבוע לאוויר מוצגת דמותו של "אלישע" נגר ומפתח אפליקציות שהמציא את מבחן הרולדין, "החוסך לצרכני המאפים את עגמת הנפש והקלוריות המיותרות על רוגלך מעאפנים, ומאפשר לכם לשמור על הסטנדרט הגבוה של רולדין". כך לדברי משרד הפרסום. קמפיין 'מבחן הרולדין' כולל גם סרטונים בטלויזיה ופעילות בפייסבוק. תחת הכותרת: "מבחן הרולדין. אם זה רולדין אוכלים, אם לא - לא".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    יש את זה בפחות משעמם? (ל"ת)
    מוטי 08/09/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    סתם 07/09/2014 13:52
    הגב לתגובה זו
    מברוקנר יער לוי ציפיתי ליותר סתמי, לעוס, לא מצחיק בקיצור לא היה עובר את מבחן הרולדין
  • 6.
    מעולה!! (ל"ת)
    בא לי.. 04/09/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מייזלר 04/09/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    שיחקתם אותה
  • 4.
    יונתן (הקטן) 03/09/2014 20:50
    הגב לתגובה זו
    הקטע בסוף על הטרמפולינה מעולה!
  • 3.
    פוטנציאל לקאלט (ל"ת)
    ג'ימי 03/09/2014 19:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חמוד מאד! (ל"ת)
    רוגלעך 03/09/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מצחיק! (ל"ת)
    גיתם 03/09/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.