TV

המבחן של רולדין: קמפיין חדש מציג את אפליקציית ה'רולדין-מטר' של אלישע הנגר

בברוקנר נטע יער חברו לגל שקדי שנמנה על הפיינליסטים בפסטיבל קאן האחרון ומציגים את אלישע - נגר ומפתח אפליקציות שהמציא את 'מבחן הרולדין'
משה בנימין | (8)

קמפיין החגים החדש של רשת רולדין הולך על עולמות הדיגיטל והטכנולוגיה, בערך. הקמפיין באמצעות ברוקנר נטע יער וגל שקדי (היה חלק מהפיינליסטים בפסטיבל קאן האחרון) מציג את אפליקציית הרולדין-מטר שנהגתה במוחו הקודח של "אלישע".

בסרטון שעלה השבוע לאוויר מוצגת דמותו של "אלישע" נגר ומפתח אפליקציות שהמציא את מבחן הרולדין, "החוסך לצרכני המאפים את עגמת הנפש והקלוריות המיותרות על רוגלך מעאפנים, ומאפשר לכם לשמור על הסטנדרט הגבוה של רולדין". כך לדברי משרד הפרסום. קמפיין 'מבחן הרולדין' כולל גם סרטונים בטלויזיה ופעילות בפייסבוק. תחת הכותרת: "מבחן הרולדין. אם זה רולדין אוכלים, אם לא - לא".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    יש את זה בפחות משעמם? (ל"ת)
    מוטי 08/09/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    סתם 07/09/2014 13:52
    הגב לתגובה זו
    מברוקנר יער לוי ציפיתי ליותר סתמי, לעוס, לא מצחיק בקיצור לא היה עובר את מבחן הרולדין
  • 6.
    מעולה!! (ל"ת)
    בא לי.. 04/09/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    מייזלר 04/09/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    שיחקתם אותה
  • 4.
    יונתן (הקטן) 03/09/2014 20:50
    הגב לתגובה זו
    הקטע בסוף על הטרמפולינה מעולה!
  • 3.
    פוטנציאל לקאלט (ל"ת)
    ג'ימי 03/09/2014 19:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    חמוד מאד! (ל"ת)
    רוגלעך 03/09/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מצחיק! (ל"ת)
    גיתם 03/09/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.