שיהיה לבריאות: 'ראובני פרידן' זכה בתקציב הפרסום של קופ"ח 'לאומית'
משרד הפרסום 'ראובני-פרידן' רושם היום (יום א') הישג נוסף תחת ניהולם המשותף של ניב חורש וזיו קורן עם זכייתו במכרז הפרסום של קופת חולים לאומית ל-3 השנים הקרובות.
בתום מכרז בן מספר חודשים אליו ניגשו 8 משרדי פרסום והתנהל במקביל למכרז על קופת חולים 'כללית' הודיעה היום (יום א') 'לאומית' כי 'ראובני פרידן' הוא הזוכה. לשלב הגמר במכרז הגיעו 4 משרדים מהעשירייה הראשונה של ענף הפרסום: 'ראובני פרידן', 'מקאן אריקסון' (שנפסל, ערער ושב למכרז לאחר שהוכיח כי הוא עומד בתנאיו),' באומן בר ריבנאי' ו'גליקמן נטלר סמסונוב' שטיפל בתקציב בעשור האחרון.
ההודעה על זכיית 'ראובני פרידן' התקבלה עם תום השלב האחרון המשקלל ציוני איכות וציוני הצעה מסחרית, שהסתיים בסוף השבוע שעבר.
יורים ובוכים// זילות הענף מול הפיתוי הגדול
כאמור, בחודשים האחרונים התנהל ההליך המכרזי של קופת חולים 'לאומית' למתן שירותי פרסום, במקביל לזה של הקופה המובילה בישראל (במספר חבריה) ה'כללית'. ב'לאומית' הודיעו למתמודדים השונים שהביעו עניין במכרז כי מבחינת הקופה אין מניעה שיתמודדו על שני התקציבים במקביל.
בהתאם למדיניות זו, משרדי הפרסום שנוהגים להתלונן על זילות הענף והירידה מנכסיו הערכיים בעקבות מכרזים לא אתיים, לא עמדו בפיתוי ואכן ניגשו להתמודדות הכפולה. בשלבים הסופיים של מכרז ה'כללית' ו'לאומית' הופיעו 'ראובני פרידן' ו'גליקמן נטלר סמסונוב' לאחר שמספר משרדים נשרו במהלך הדרך. לאחר שמכרז ה'כללית' חמק מידיהם ו
- "אין פתרונות אחרים בשוק - אנחנו מובילים את שוק האולטרסאונד הביתי"
- פלסאנמור תספק לכללית 25 אלף מכשירי אולטרסאונד ביתיים - הזמנה ראשונה יוצאת לדרך
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זכייה זו הותירה את 'גליקמן נטלר סמסונוב' קירח משני הכיוונים. המשרד שטיפל ב'לאומית', החליט להתמודד על 'כללית', כאשר בעת ובעונה אחת הוא טיפל גם במותג 'דרך חיים' של 'כללית', עוד לפני ההחלטות הסופיות של מי מהקופות. לאחר שלקח סיכון בניסיון לקבל לידיו את תקציב המיליונים של 'כללית' (כ-20 מיליון שקלים), עם סיכוי להיבחר פעם נוספת על ידי 'לאומית' - המציאות קבעה אחרת.
ב'לאומית' בירכו את משרד הפרסום היוצא של הקופה, 'גליקמן נטלר סמסונוב' על עשור של פעילות משותפת: "אין ספק שמשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב הציב את לאומית שירותי בריאות כמותג מוביל בשוק הבריאות בישראל. בעשור האחרון יצר המשרד מספר מהלכים חדשניים ופורצי דרך עבור לאומית, כאשר בראשם עומדת החסידה, אשר הפכה לפרזנטורית של לאומית בכל פרסומיה".
- 7.קודם גינדי, עכשיו לאומית. כבוד! (ל"ת)עובד ראובני פרידן 29/06/2014 21:41הגב לתגובה זו
- 6.ברכות ראובני! מגיע לכם (ל"ת)גיא 29/06/2014 15:49הגב לתגובה זו
- לבנת פורן 29/06/2014 22:36הגב לתגובה זורונה ליכטן האלופה רק ללמוד ממנה
- 5.הפסדתם את המשרד הכי טוב בתעשייה. אחזה טיפשות (ל"ת)לא נורמליים 29/06/2014 14:33הגב לתגובה זו
- 4.הכי אפקטיבים לאומית זכו במשרד הכי... (ל"ת)שימי 29/06/2014 14:32הגב לתגובה זו
- 3.זיווה 29/06/2014 13:39הגב לתגובה זומכרזי קופות החולים הוכיחו את מה שידוע כבר זמן רב. מה שחשוב זה לא איכות ההצעה או היכולת באמת להביא שינוי כלשהו למותג. מה שמעניין באמת זה כמה משלמים בסוף. מי שרוצה להפסיד כסף שיכנס לענף- זה הזמן
- 2.חסידה 29/06/2014 13:13הגב לתגובה זוראובני מעולים באתגרים של מינוף מותגים.
- 1.משהוא טוב קורה בראובני פרידן (ל"ת)מירי 29/06/2014 12:37הגב לתגובה זו
- גמלאי ולנברג 2 29/06/2014 15:02הגב לתגובה זוכמה כיף שהגדולים מתכווצים לגודל טבעי...לאבד את כללית ואז לאבד את התיקון.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
