Get a room: סרטון של באומן ל'מלונות דן' זכה בתחרות ה-Elevator Pitch
סרטון פרסומת של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ל'מלונות דן' הוא הזוכה בתחרות הקריאייטיב של חברת ADTV. הצוות הזוכה מטעם המשרד, ערן ניר, קמיל מכטי ורונן לוין יוכלו לבחור בין חבילת נופש שכוללת כניסה למשחק כדורגל של ברצלונה באצטדיון הקאמפ-נואו או במופע מוסיקה של אומן בינלאומי.
לפני שבוע, ביום ד' שעבר נערך במסעדת 'הדסון' ברמת החייל אירוע השיפוט במסגרתו נבחנו 23 סרטונים שהוגשו לתחרות על ידי 14 משרדים. צוות השופטים בתחרות כלל את טל קדם, משנה למנכ"ל פסגות, יורם לוי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי, שני דרפיש מנהלת פיתוח עסקי בפסגות, איתי גלאון סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון וערן ברקן מנהל קריאייטיב בברוקנר נטע יער. הציונים נקבעו יל פי 4 פרמטרים: יצירתיות, התאמה למדיה, טכניקה וביצוע וחוויה כללית.
כאמור, במקום ה-1 בתחרות (2013GOLDEN PITCH) זכה צוות ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי עם הסרטון ל'מלונות דן' שיזכה אותו ב-3 חבילות נופש לברצלונה כולל כניסה למשחק של קבוצת הכדורגל בקאמפ נואו או כניסה להופעה של אמן בינלאומי, לבחירתם. השחקנים שהתנדבו להופיע בסרטון הזוכה הם אודליה נחמיאס ונתן פרייפלד, שניים מעובדי משרד הפרסום. כמו כן, ללקוח - 'מלונות דן' תוענק חבילת פרימיום לפרסום במגדלים לתקופה של חודש ימים.
Get a room: הסרטון הזוכה במקום ה-1
Garage: הסרטון הזוכה במקום ה-2 במקום ה-2 (2013SILVER PITCH) זכה צוות ממשרד הפרסום מקאן אריקסון: מאיה פלר ודרור לביא, עם הסרטון למכון הכושר ה-Garage, שיזכה אותם ב-3 חבילות נופש זוגי במלון הרודס באילת או ים המלח.
במקום ה-3 (2013BRONZE PITCH) זכה צוות ממשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן: אורי גנות, שגיא בטש ואלעד בהדני, עם הסרטון ל-Infinity, שיזכה אותם ב-3 שוברים זוגיים למסעדת הדסון. במקום ה-4 זכה צוות ממשרד הפרסום פוקס גורן גלעדי עם הסרטון לשעוני Omega, ובמקום ה-5 זכה צוות ממשרד הפרסום 'אברהם' עם סרטון ל'חברה להגנת הטבע'. סך שווי הפרסים בתחרות כולה נאמד בכ-100,000 שקלים.
Infinity: הסרטון הזוכה במקום ה-3
המשרדים שהשתתפו בתחרות: מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, פרסום אברהם, ברוקנר נטע יער, צדר יריב, פוקס גורן גלעדי, ענבר מרחב ניסן, JWT, גורני דיגיטל, פוזישן, ASN, סולומון מדיה, זמזום ויוסי סבג - פרילנסר. עמיר חן, מבעלי ADTV: "אנו מודים לכל משתתפי התחרות שנענו לאתגר והגישו סרטונים. רמת היצירתיות וניצול הפוטנציאל של המדיום היתה גבוהה ביותר והצליחה להפתיע גם את פאנל השופטים. אנו רואים בתחרות הצלחה אדירה שהוכיחה הלכה למעשה עד כמה המדיום החדשני הזה פתוח לקריאייטיביות וליכולת להעביר מסרים ממוקדים ויצירתיים לקהל כה מבוקש. לאור הביקוש ופניות רבות ממשרדים שלא הספיקו להגיש סרטונים עד לתום מועד ההגשה האחרון, אנו מבטיחים לפתוח במסורת שנתית של תחרות ה-Elevator Pitch". חברת ADTV בבעלות דניאל דימור, עמיר חן, גלעד גולדשטיין, רפי גבעון ורועי דימור, פיתחה מערכת צגי פרסום חכמים שנשלטים מרחוק בזמן אמת עד לרזולציה של כל צג בנפרד. המסכים ממוקמים במעליות האקסלוסיביות במגדלי עסקים והמגורים המובילים והיוקרתיים ביותר בישראל, במטרה לאפשר למפרסמים במה ייחודית, יוקרתית וממוקדת להעברת המסרים לקהל המבוקש ביותר.
את כל הסרטונים ודירוגם הסופי ניתן לראות
- 6.רן 18/04/2013 10:05הגב לתגובה זובפעם השניה שצפיתי בסרטון הבנתי כמה גאוני הסרטון של אינפיניטי, לייק++++
- 5.אוי נו, הסרט של הגרג' מעולה! (ל"ת)ענת 18/04/2013 01:07הגב לתגובה זו
- 4.לא ידעתי שמלונות דן פתחו מלון חדש לפי שעה... (ל"ת)ליטל 17/04/2013 22:09הגב לתגובה זו
- יואב 18/04/2013 10:07הגב לתגובה זובסופו של דבר מדובר בתחרות קריאייטיב אם היו מופיעים בסרטון זוג מבוגר ומחוייט שהיו רק מתחבקים היית לקוחת את זה למקום אחר לגמרי
- 3.לא אובייקטיבית 17/04/2013 21:57הגב לתגובה זופי אלף טוב. הרבה יותר חכם. חבל שלא זכה מקום ראשון
- 2.אחת שבול 17/04/2013 13:40הגב לתגובה זוהסרט של באומן נחמד מאוד. השניים האחרים ראשוניים, מתבקשים ולא מרגשים בעיני..
- 1.דניאל 17/04/2013 11:42הגב לתגובה זונתראה בשנה הבאה