TV

Get a room: סרטון של באומן ל'מלונות דן' זכה בתחרות ה-Elevator Pitch

בתחרות הפרסום של ADTV לקריאייטיב במסכי הטלוויזיה במעליות זכה במקום ה-2 צוות ממקאן אריקסון ובמקום ה-3 צוות מענבר מרחב ניסן. צפו בסרטונים
משה בנימין | (7)

סרטון פרסומת של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ל'מלונות דן' הוא הזוכה בתחרות הקריאייטיב של חברת ADTV. הצוות הזוכה מטעם המשרד, ערן ניר, קמיל מכטי ורונן לוין יוכלו לבחור בין חבילת נופש שכוללת כניסה למשחק כדורגל של ברצלונה באצטדיון הקאמפ-נואו או במופע מוסיקה של אומן בינלאומי. לפני שבוע, ביום ד' שעבר נערך במסעדת 'הדסון' ברמת החייל אירוע השיפוט במסגרתו נבחנו 23 סרטונים שהוגשו לתחרות על ידי 14 משרדים. צוות השופטים בתחרות כלל את טל קדם, משנה למנכ"ל פסגות, יורם לוי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי, שני דרפיש מנהלת פיתוח עסקי בפסגות, איתי גלאון סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון וערן ברקן מנהל קריאייטיב בברוקנר נטע יער. הציונים נקבעו יל פי 4 פרמטרים: יצירתיות, התאמה למדיה, טכניקה וביצוע וחוויה כללית. כאמור, במקום ה-1 בתחרות (2013GOLDEN PITCH) זכה צוות ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי עם הסרטון ל'מלונות דן' שיזכה אותו ב-3 חבילות נופש לברצלונה כולל כניסה למשחק של קבוצת הכדורגל בקאמפ נואו או כניסה להופעה של אמן בינלאומי, לבחירתם. השחקנים שהתנדבו להופיע בסרטון הזוכה הם אודליה נחמיאס ונתן פרייפלד, שניים מעובדי משרד הפרסום. כמו כן, ללקוח - 'מלונות דן' תוענק חבילת פרימיום לפרסום במגדלים לתקופה של חודש ימים. Get a room: הסרטון הזוכה במקום ה-1 Garage: הסרטון הזוכה במקום ה-2 במקום ה-2 (2013SILVER PITCH) זכה צוות ממשרד הפרסום מקאן אריקסון: מאיה פלר ודרור לביא, עם הסרטון למכון הכושר ה-Garage, שיזכה אותם ב-3 חבילות נופש זוגי במלון הרודס באילת או ים המלח. במקום ה-3 (2013BRONZE PITCH) זכה צוות ממשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן: אורי גנות, שגיא בטש ואלעד בהדני, עם הסרטון ל-Infinity, שיזכה אותם ב-3 שוברים זוגיים למסעדת הדסון. במקום ה-4 זכה צוות ממשרד הפרסום פוקס גורן גלעדי עם הסרטון לשעוני Omega, ובמקום ה-5 זכה צוות ממשרד הפרסום 'אברהם' עם סרטון ל'חברה להגנת הטבע'. סך שווי הפרסים בתחרות כולה נאמד בכ-100,000 שקלים. Infinity: הסרטון הזוכה במקום ה-3 המשרדים שהשתתפו בתחרות: מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, פרסום אברהם, ברוקנר נטע יער, צדר יריב, פוקס גורן גלעדי, ענבר מרחב ניסן, JWT, גורני דיגיטל, פוזישן, ASN, סולומון מדיה, זמזום ויוסי סבג - פרילנסר. עמיר חן, מבעלי ADTV: "אנו מודים לכל משתתפי התחרות שנענו לאתגר והגישו סרטונים. רמת היצירתיות וניצול הפוטנציאל של המדיום היתה גבוהה ביותר והצליחה להפתיע גם את פאנל השופטים. אנו רואים בתחרות הצלחה אדירה שהוכיחה הלכה למעשה עד כמה המדיום החדשני הזה פתוח לקריאייטיביות וליכולת להעביר מסרים ממוקדים ויצירתיים לקהל כה מבוקש. לאור הביקוש ופניות רבות ממשרדים שלא הספיקו להגיש סרטונים עד לתום מועד ההגשה האחרון, אנו מבטיחים לפתוח במסורת שנתית של תחרות ה-Elevator Pitch". חברת ADTV בבעלות דניאל דימור, עמיר חן, גלעד גולדשטיין, רפי גבעון ורועי דימור, פיתחה מערכת צגי פרסום חכמים שנשלטים מרחוק בזמן אמת עד לרזולציה של כל צג בנפרד. המסכים ממוקמים במעליות האקסלוסיביות במגדלי עסקים והמגורים המובילים והיוקרתיים ביותר בישראל, במטרה לאפשר למפרסמים במה ייחודית, יוקרתית וממוקדת להעברת המסרים לקהל המבוקש ביותר. את כל הסרטונים ודירוגם הסופי ניתן לראות באתר החברה.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    רן 18/04/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    בפעם השניה שצפיתי בסרטון הבנתי כמה גאוני הסרטון של אינפיניטי, לייק++++
  • 5.
    אוי נו, הסרט של הגרג' מעולה! (ל"ת)
    ענת 18/04/2013 01:07
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לא ידעתי שמלונות דן פתחו מלון חדש לפי שעה... (ל"ת)
    ליטל 17/04/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
  • יואב 18/04/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    בסופו של דבר מדובר בתחרות קריאייטיב אם היו מופיעים בסרטון זוג מבוגר ומחוייט שהיו רק מתחבקים היית לקוחת את זה למקום אחר לגמרי
  • 3.
    לא אובייקטיבית 17/04/2013 21:57
    הגב לתגובה זו
    פי אלף טוב. הרבה יותר חכם. חבל שלא זכה מקום ראשון
  • 2.
    אחת שבול 17/04/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    הסרט של באומן נחמד מאוד. השניים האחרים ראשוניים, מתבקשים ולא מרגשים בעיני..
  • 1.
    דניאל 17/04/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    נתראה בשנה הבאה
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.