ה-POKE של נינט: לובשת גרביונים בקמפיין שמשמיד את עצמו לאחר הצפייה
מחלקת הדיגיטל של אדלר חומסקי ממשיכה עם הרגל על הדוושה. לאחר המהלך
הסרטון שהופץ למעריצים, כלי תקשורת וכתבים ספציפיים מבוסס על אפליקציית ה-POKE החדשה של פייסבוק. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשלוח לחבריהם סרטון (עד 10 שניות) או תמונה מתוך מנוי הפייסבוק. האלמנט הייחודי ב-POKE הוא העבודה שהתמונה ו/או הסרטון הם חד פעמיים ולמעשה משמידים את עצמם לאחר המשלוח והצפייה, ב-2 המכשירים, הן של השולח והן של המקבל.
באדלר חומסקי חיברו בין האפליקציה הממזרית של פייסבוק לחברת ההלבשה התחתונה דלתא שפיתחה גרביונים ללא רכבות וביקשה לקדם מבצע ב"מחיר שלא יחזור". בסרטון, המחתרתי לכאורה, צולמה נינט על ידי הסוכנת האישית שלה כשהיא לובשת את הגרביונים בחדר האמבטיה. כשהיא קולטת את הצילום הסלולרי בזווית העין היא טורקת לה את הדלת בפנים והסרטון נגמר בצילום של אריזת הגרבונים עליה כתוב "דלתא במבצע שלא יחזור" עם הפנייה לאתר שם יוכלו לרכוש את הגרביונים בהנחה לזמן מוגבל.
כפי שנעשה במקרים קודמים בעבר, מצליח שוק הפרסום המקומי והאנשים שעומדים מאחורי המהלך לנכס לעצמם את תואר ה'ראשונים בעולם'. התרגום של האפליקציה למדיום פרסומי הוליד את קמפיין ה-POKE הראשון, בכיכובה של נינט.
קרדיטים : מנהל הדיגיטל - דן אבלגון, מנהל קריאייטיב דיגיטל - תומר ענבר, קופי דיגיטל בכיר - דניאל ברק, מנהלת הפקה - מיטל צורף, מפיק דיגיטל - עופר קליין, עריכת קייס - דניאל פוני.
- 13.שבתאי 02/01/2013 12:58הגב לתגובה זומדהים איך ששמו קרדיט למי שערך את הקייס גם לכם יש הרגשה שהמהלך הזה הורכב מקייס ותו לא
- 12.אחלה שימוש (ל"ת)במדיה 01/01/2013 19:24הגב לתגובה זו
- 11.גיא 01/01/2013 16:04הגב לתגובה זויצא טוב.
- 10.לשעבר 01/01/2013 13:35הגב לתגובה זונטול רעיון נטול חשיפה
- 9.Like 01/01/2013 13:24הגב לתגובה זואבל חמוד
- 8.ghost buster 01/01/2013 12:56הגב לתגובה זוהתהליך היה כזה, התקשרו לאנשים, אמרו להם שרוצים לשלוח להם סרטון, אבל כדי שיוכלו לעשות את זה הם יצטרכו להתקין אפליקציה בסלולר שלהם וגם להיות חברים בפייסבוק של מישהו מסוים. אחרי שכל זה הסתיים שלחו את הסרטון. לזה אני קורא ממזרי.
- 7.יגאל בראון 01/01/2013 12:53הגב לתגובה זואפשר להפסיק עם כל היזומות. ומודעות המציצה העצמית. למרות שאני יכול להבין למה חשוב היה לאזרחי ישראל לגלות את דג הזהב בפרסום חוצות.
- 6.אפרת 01/01/2013 12:52הגב לתגובה זוכמה פשוט! כמה נכון!
- 5.מגניבי (ל"ת)אביב 01/01/2013 12:46הגב לתגובה זו
- 4.נטע 01/01/2013 12:23הגב לתגובה זואיך זה בדיוק חיזק את המותג? יותר אנשים קראו את הכתבה הזו באייס מאשר קיבלו את המסרון הממזרי.. אז?
- 3.אפליקציה ממזרית?! (ל"ת)י.ל. 01/01/2013 12:18הגב לתגובה זו
- 2.פוק 01/01/2013 11:34הגב לתגובה זו"פוק" = נאד, פלוץ. גם נאד מתעדה אחרי כמה שניות שמריחים אותו. חלש.
- 1.לא נפלתי (ל"ת)עידו 01/01/2013 11:23הגב לתגובה זו