TV

ה-POKE של נינט: לובשת גרביונים בקמפיין שמשמיד את עצמו לאחר הצפייה

אפליקצייה חדשה של פייסבוק מאפשרת לשלוח סרטון שמשמיד עצמו לאחר הצפייה אצל המקבל והשולח. אדלר חומסקי ודלתא מייצרים מיני סערה ברשת
משה בנימין | (13)

מחלקת הדיגיטל של אדלר חומסקי ממשיכה עם הרגל על הדוושה. לאחר המהלך לבזק הושק השבוע קמפיין סלולרי עבור חברת ההלבשה התחתונה דלתא ובמרכזו סרטון מציצני, חד פעמי, של נינט טייב, פרזנטורית החברה כשהיא לובשת גרביונים.

הסרטון שהופץ למעריצים, כלי תקשורת וכתבים ספציפיים מבוסס על אפליקציית ה-POKE החדשה של פייסבוק. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשלוח לחבריהם סרטון (עד 10 שניות) או תמונה מתוך מנוי הפייסבוק. האלמנט הייחודי ב-POKE הוא העבודה שהתמונה ו/או הסרטון הם חד פעמיים ולמעשה משמידים את עצמם לאחר המשלוח והצפייה, ב-2 המכשירים, הן של השולח והן של המקבל.

באדלר חומסקי חיברו בין האפליקציה הממזרית של פייסבוק לחברת ההלבשה התחתונה דלתא שפיתחה גרביונים ללא רכבות וביקשה לקדם מבצע ב"מחיר שלא יחזור". בסרטון, המחתרתי לכאורה, צולמה נינט על ידי הסוכנת האישית שלה כשהיא לובשת את הגרביונים בחדר האמבטיה. כשהיא קולטת את הצילום הסלולרי בזווית העין היא טורקת לה את הדלת בפנים והסרטון נגמר בצילום של אריזת הגרבונים עליה כתוב "דלתא במבצע שלא יחזור" עם הפנייה לאתר שם יוכלו לרכוש את הגרביונים בהנחה לזמן מוגבל.

כפי שנעשה במקרים קודמים בעבר, מצליח שוק הפרסום המקומי והאנשים שעומדים מאחורי המהלך לנכס לעצמם את תואר ה'ראשונים בעולם'. התרגום של האפליקציה למדיום פרסומי הוליד את קמפיין ה-POKE הראשון, בכיכובה של נינט.

קרדיטים : מנהל הדיגיטל - דן אבלגון, מנהל קריאייטיב דיגיטל - תומר ענבר, קופי דיגיטל בכיר - דניאל ברק, מנהלת הפקה - מיטל צורף, מפיק דיגיטל - עופר קליין, עריכת קייס - דניאל פוני.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    שבתאי 02/01/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    מדהים איך ששמו קרדיט למי שערך את הקייס גם לכם יש הרגשה שהמהלך הזה הורכב מקייס ותו לא
  • 12.
    אחלה שימוש (ל"ת)
    במדיה 01/01/2013 19:24
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    גיא 01/01/2013 16:04
    הגב לתגובה זו
    יצא טוב.
  • 10.
    לשעבר 01/01/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    נטול רעיון נטול חשיפה
  • 9.
    Like 01/01/2013 13:24
    הגב לתגובה זו
    אבל חמוד
  • 8.
    ghost buster 01/01/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    התהליך היה כזה, התקשרו לאנשים, אמרו להם שרוצים לשלוח להם סרטון, אבל כדי שיוכלו לעשות את זה הם יצטרכו להתקין אפליקציה בסלולר שלהם וגם להיות חברים בפייסבוק של מישהו מסוים. אחרי שכל זה הסתיים שלחו את הסרטון. לזה אני קורא ממזרי.
  • 7.
    יגאל בראון 01/01/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    אפשר להפסיק עם כל היזומות. ומודעות המציצה העצמית. למרות שאני יכול להבין למה חשוב היה לאזרחי ישראל לגלות את דג הזהב בפרסום חוצות.
  • 6.
    אפרת 01/01/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
    כמה פשוט! כמה נכון!
  • 5.
    מגניבי (ל"ת)
    אביב 01/01/2013 12:46
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נטע 01/01/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    איך זה בדיוק חיזק את המותג? יותר אנשים קראו את הכתבה הזו באייס מאשר קיבלו את המסרון הממזרי.. אז?
  • 3.
    אפליקציה ממזרית?! (ל"ת)
    י.ל. 01/01/2013 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פוק 01/01/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    "פוק" = נאד, פלוץ. גם נאד מתעדה אחרי כמה שניות שמריחים אותו. חלש.
  • 1.
    לא נפלתי (ל"ת)
    עידו 01/01/2013 11:23
    הגב לתגובה זו