
תקציב הפרסום של מיני ישראל עובר למשרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים'
תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל חוזר למשרד הפרסום "ציבלין תקשורת לצעירים" מקבוצת אדלר חומסקי.
ציבלין טיפלו במיני ישראל במשך 4 שנים במהלכן הובילו את מהלך מיני ממשלת ישראל, הקמת דגם בית האח הגדול, וצילומי עונת 'היפה והחנון'. בשנים האחרונות נדד התקציב בין ג. קיד ופוגל OGILVY, עד שחזר לאחרונה לציבלין. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנה החולפת עמד תקציב הפרסום על כמיליון שקלים בלבד. לפני כן, ב-2010, עמד תקציב הפרסום על כ-3 מיליון שקלים. בגזרת היח"צ לא נרשמו שינויים - תקציב היח"צ של 'מיני ישראל' ימשיך להיות מטופל ב'דני לוי תקשורת'.
אורן ציבלין, מנכ"ל 'ציבלין תקשורת לצעירים': "מיני ישראל הוא הרבה יותר מאטרקציה. הוא בבואה אמיתית של ישראל, ואנחנו מאוד אוהבים את הפארק ואת האנשים שמובילים אותו. אין כמו לחזור הביתה, ואנחנו חוזרים מלאי אנרגיות".
- 4.ג'רי 13/05/2012 16:38הגב לתגובה זובהצלחה ציבלין
- אפשר גם בשקל וחצי (ל"ת)13/05/2012 19:11הגב לתגובה זו
- 3.אין תקווה (ל"ת)13/05/2012 15:23הגב לתגובה זו
- 2.כבר ממזמן אני לא בפוגל (ל"ת)צביקה לוין 13/05/2012 13:45הגב לתגובה זו
- תודה (ל"ת)צביקה לוין 13/05/2012 14:12הגב לתגובה זו
- וטוב שכך. (ל"ת)רוחמה 14/05/2012 15:22
- 1.תתחדשו! (ל"ת)מתה על הפארק הזה 13/05/2012 12:13הגב לתגובה זו