אורן ציבלין
צילום: דן לב

תקציב הפרסום של מיני ישראל עובר למשרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים'

בשנה החולפת טופל התקציב על ידי פוגל OGILVY. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב ב-2011 על כמיליון שקלים וב-2010 על כ-3 מיליון שקלים
משה בנימין | (7)

תקציב הפרסום של פארק מיני ישראל חוזר למשרד הפרסום "ציבלין תקשורת לצעירים" מקבוצת אדלר חומסקי.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

ציבלין טיפלו במיני ישראל במשך 4 שנים במהלכן הובילו את מהלך מיני ממשלת ישראל, הקמת דגם בית האח הגדול, וצילומי עונת 'היפה והחנון'. בשנים האחרונות נדד התקציב בין ג. קיד ופוגל OGILVY, עד שחזר לאחרונה לציבלין. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנה החולפת עמד תקציב הפרסום על כמיליון שקלים בלבד. לפני כן, ב-2010, עמד תקציב הפרסום על כ-3 מיליון שקלים. בגזרת היח"צ לא נרשמו שינויים - תקציב היח"צ של 'מיני ישראל' ימשיך להיות מטופל ב'דני לוי תקשורת'.

אורן ציבלין, מנכ"ל 'ציבלין תקשורת לצעירים': "מיני ישראל הוא הרבה יותר מאטרקציה. הוא בבואה אמיתית של ישראל, ואנחנו מאוד אוהבים את הפארק ואת האנשים שמובילים אותו. אין כמו לחזור הביתה, ואנחנו חוזרים מלאי אנרגיות".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ג'רי 13/05/2012 16:38
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה ציבלין
  • אפשר גם בשקל וחצי (ל"ת)
    13/05/2012 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אין תקווה (ל"ת)
    13/05/2012 15:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כבר ממזמן אני לא בפוגל (ל"ת)
    צביקה לוין 13/05/2012 13:45
    הגב לתגובה זו
  • תודה (ל"ת)
    צביקה לוין 13/05/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
  • וטוב שכך. (ל"ת)
    רוחמה 14/05/2012 15:22
  • 1.
    תתחדשו! (ל"ת)
    מתה על הפארק הזה 13/05/2012 12:13
    הגב לתגובה זו