
עובר ונשאר בקבוצת אדלר חומסקי: תקציב הפרסום של קולנוע לב עובר לציבלין
ציבלין תקשורת צעירים מקבוצת אדלר חומסקי, זכו בתקציב הפרסום של רשת בתי הקולנוע לב. היקף הפרסום השנתי של לב מוערך ב-10 מיליון שקלים בשנה. ציבלין יטפלו בכל מגוון הסרטים שיוצגו ברשת, במקביל לטיפולו של המשרד בסרטי הילדים של גלובוס גרופ, ובכך ינהלו את הפרסום של כ- 45% משוק הקולנוע בישראל.
רשת לב מונה 7 קומפלקסים של בתי קולנוע ברחבי הארץ, הכוללים 21 מסכים. השנה יעלו בקולנוע כ-25 סרטים חדשים, בהם כאלו שהבטיחו את מקומם בפסטיבל קאן הקרוב וכבר נרכשו להפצה בישראל על ידי הרשת.
עוזב, אבל נשאר: כאמור, תקציב הפרסום של רשת קולנוע לב טופל עד לאחרונה במשרד אחר המסונף לקבוצת אדלר חומסקי - LEAD, בבעלותו המשותפת של רמי יהודיחה.
אורן ציבלין, מנהל הקריאייטיב ב'ציבלין תקשורת צעירים': "העבודה שלנו היא האהבה שלנו, ויש לנו אהבה גדולה במיוחד לסרטים. קולנוע לב הוא לא לקוח רגיל, אלא עם נשמה גדולה במיוחד, ואנו חשים גאווה גדולה מאוד לטפל בסרטיו".
- 2.אדי 08/05/2012 18:51הגב לתגובה זומשרד עם לב רחב !! בהצלחה
- 1.לב גדול 08/05/2012 18:50הגב לתגובה זוכל הכבוד. אחלה סרטים יש ללב.