רותם סלע טורנדו
צילום: צילום מסך

טורנדו מסירה את התביעה - רותם סלע תמשיך לפרסם אותה

אחרי שנחשפו תנאי שכרה של סלע בתביעה שהגישה נגדה טורנדו, הגיעו הצדדים לפשרה וסלע תמשיך לשמש כפרזנטורית של החברה, במקביל לתחילת עבודתה עם דיסקונט

אלכסנדר כץ | (2)

הרבה דם רע נשפך בשבועות האחרונים בין חברת המזגנים טורנדו לבין הפרזנטורית שלה בשש השנים האחרונות רותם סלע. ואולם, הצדדים הגיעו להסכמות "ברוח טובה" והתביעה שהגישה טורנדו נגד סלע הוסרה. במקביל, תמשיך סלע לשמש כפרזנטורית של החברה גם במהלך השנה הנוכחית. הפשרה בין הצדדים התקבלה לפני קיומו היום (יום ה') של דיון בתביעה בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

בהודעה המשותפת שפרסמו הצדדים, נכתב: "הצדדים הגיעו להסכמה ברוח טובה ומחוץ לכותלי בית המשפט. טורנדו מסירה את התביעה שהגישה. רותם סלע היא הפרזנטורית של טורנדו בשש שנים האחרונות והשניים הולכים יחד דרך ארוכה, פורה ומשגשגת. רותם תמשיך לייצג את טורנדו גם בשנת 2022 והצדדים שמחים על שיתוף הפעולה גם בשנה זו. טורנדו וסלע מצרים על הטונים הצורמים שהוחלפו בין עורכי הדין של הצדדים ושמים זאת מאחוריהם".

שודרגה בשכר, אבל אז קיבלה הצעת מיליונים

סלע משמשת כפרזנטורית של טורנדו מאז 2016, וכיכבה בסדרה של פרסומות מוצלחות של החברה מאז. באפריל 2021 היא אף חתמה על חוזה להארכת העבודה המשותפת בין הצדדים עד לסיום 2022.

ואולם לאחרונה קיבלה סלע הצעה שקשה לסרב לה מבנק דיסקונט, עם שכר של כ-2.5 מיליון שקל לשנה ודרישה לבלעדיות. מדובר ככל הנראה בשכר הטאלנט הגבוה ביותר בישראל. בשל כך הודיעה סלע לטורנדו על סיום ההתקשרות בין הצדדים, והבהירה כי לא ניתן יהיה לעשות שימוש בחומרים הכוללים אותה, מתחילת 2022.

ההודעה של סלע תפסה את טורנדו בהפתעה, וזו החליטה לתבוע את הדוגמנית והשחקנית, ולדרוש כי לא תתחייב לבלעדיות לבנק דיסקונט, כך שתחויב להמשיך לעבוד עם חברת המזגנים עד תום החוזה בין הצדדים בסוף 2022.

טורנדו חשפה את תנאי השכר של הפרזנטורית

במסגרת הליך התביעה, חשפה טורנדו את שכרה של סלע בצעד יוצא דופן. כך התברר כי על פי החוזה שחתמה סלע ב-2021, שכרה יעמוד על 850 אלף שקלים עבור שלושה ימי צילומים, שכל יום צילומים שכזה נמשך עד 12 שעות. במידה ויום הצילומים מתארך, אמורה הייתה סלע לקבל 24 אלף שקלים עבור כל שעה נוספת. עבור יום צילומים נוסף, נקבע בחוזה, אמורה הייתה סלע לקבל 102 אלף שקלים. על כך יש להוסיף כי כל הקלטה של תשדיר רדיו ועד שעתיים עבודה, אמורים היו להכניס לסלע עוד 30 אלף שקלים.

בעקבות ההחלטה לחשוף את שכרה של סלע, אמר עורך דינה שי אליאס: "לא ברור כיצד טורנדו רוצה שרותם סלע תמשיך לשמש הפרזנטורית שלהם לאחר שהכפישו אותה בכול מקום אפשרי וכינו אותה בכינויי גנאי". אליאס הוסיף כי "טורנדו פועלת באופן כוחני וברוטאלי 'לאנוס' את סלע להמשיך ולשמש כפרזנטורית שלה".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מודאג 09/01/2022 11:35
    הגב לתגובה זו
    מי מתייחס לפרזנטורית הזו. למה לשלם סכומי עתק לפירסומת שלא שווה
  • אם משלמים להם 31/01/2022 08:26
    הגב לתגובה זו
    יש יפות ממנה, אולם היא מושכת יותר מהן, כי היא מופיעה בתוכניות שונות בטלויזיה, ומוכרת יותר. היא היתה צריכה להפסיק את החוזה עם טורנדו, לשלם להם קנס גבוה, ולעבור הלאה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.