חתונה ממבט ראשון
צילום: אירית זום 18
רייטינג

כבר לא יהיו נתונים כאלה: 27.9% ל'חתונה ממבט ראשון'

השקת הריאליטי של קשת בהפקת אסף גיל רשמה נתון גבוה מאד. מנגד 'פנים אמיתיות' הסתפקה ב-7.8%. שיא רייטינג של 3.5 שנים ל'גיא פינס' עם 12.7%
אלכסנדר כץ | (3)

השקה חזקה לתכנית הריאליטי חתונה ממבט ראשון (קשת, ערוץ 2) בהפקת אסף גיל עם 27.9% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על השקת מותג הראליטי הגבוהה ביותר מאז אפריל 2016.

 

פנים אמיתיות (ערוץ עשר) רשמה נתון פושר של 7.8%, ואילו סדרת הדוקו הרמטכ''לים (כאן 11) הניבה 3.3%.

 

'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) הניבה 14.5%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) ניפקה 10.2%, 'נפלת חזק' (ערוץ עשר) קיבלה 3.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-3.8%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 4.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת, ערוץ 2) עם שיא רייטינג לתכנית ב-3.5 השנים האחרונות (רובן בתקופת ערוץ 10) של 12.7%. אחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 13.1%. 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) הניבה 7.2%, ו'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם 3.2%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' מגרדת את רף 20 הנקודות עם 19.7%, מול 8.2% פושרות ל'חדשות עשר' ו-6.3% נאים מאד ל'חדשות הערב' (כאן 11).

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    דניאל 14/11/2017 22:26
    הגב לתגובה זו
    שאר התוכניות משעממות עד מוות
  • 2.
    רעיון לריאליתי חדש קודם יתגרשו ואחר כך ינסו לחזור (ל"ת)
    עכשיו הפוך 31/10/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פייק נתונים (ל"ת)
    שמעון 31/10/2017 09:53
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.