בטר פלייס מתקדמת בסין: פתחה יחד עם CSG מרכז התנסות במכונית החשמלית
שיתוף הפעולה בין ענקית האנרגיה הסינית CSG וחברת בטר פלייס עולה מדרגה. החברות השיקו היום מרכז מבקרים והתנסות במכונית חשמלית עם סוללה מתחלפת בפרל ריבר שבגוואנז'ו סין. המרכז מקדם את ההיכרות של התעשייה בסין עם פתרון החלפת הסוללה של בטר פלייס.
המהלך בא ברקע להסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי אשר נחתם בין שתי החברות כבר בחודש מרץ. מרכז המבקרים בגוואנז'ו הוא המרכז הראשון המכיל את טכנולוגית החלפת הסוללה בכל חמש המחוזות של דרום סין
CSG, חברת החשמל השניה בגודלה בסין, תומכת במדיניות ממשלת סין לשימור אנרגיה וצמצום פליטת מזהמים ולבנייה של תשתיות טעינה למכוניות חשמליות בהתאם לצרכים המקומיים. הרשת של CSG כוללת סך של 14 תחנות טעינה למכוניות חשמליות, תוך הפעלת 2,901 עמדות טעינה והחברה התחייבה כי תקדם פיתוח של תקנים טכניים לאומיים ואחידים, ותפתח רשת טעינה חכמה עבור מכוניות חשמליות.
- 9.מאמין 15/12/2011 12:58הגב לתגובה זושהמיזם הזה הוא לא רק לטובת בטר פלייס הוא לטובת התנתקות מנפט ושיפור איכות הסביבה חברות כמו בטר פלייס, רנו וולבו וחבות רבות מנסות להביא שינוי חיובי לעולם
- 8.גד 13/12/2011 17:21הגב לתגובה זווזה גם מתחיל בישראל עם הפלואנס החשמלית
- 7.בלייק 12/12/2011 12:58הגב לתגובה זואחרי הכל המיזם דוחף את ישראל קדימה אז רצוי שיקודם עוד יותר בארץ, בינתיים נראה טוב.
- 6.גוקו 12/12/2011 12:56הגב לתגובה זועם כל צעד וכל התקדמות שוב באים הפקפקנים ועושים מעצמם צחוק, בסוף יהיו כמו המטיפים ההזויים האלה שמכריזים על סוף העולם כבר 20 שנה. קומו.
- 5.פשוט נועד לכישלון 12/12/2011 10:53הגב לתגובה זוטעינה צריכה להיות חופשית כמו כל מכשיר חשמלי. זה המ שהרג את המזם החמדנות ושליטה על הפרט !!!
- 4.אקרובט 12/12/2011 10:45הגב לתגובה זולכל המלעיזים והמפקפקים, היועצים והמבינים ובעיקר לאלה שבונים ויוצרים. הקנאה אוכלת אתכם. אם הייתם מנתבים את האנרגיות שלכם לדאגה לדור ההמשך, אולי הייתם נותנים מנוח לאגו לקנאה:)
- 3.המנוסה 12/12/2011 10:31הגב לתגובה זוהמחירים של המכונית גבוהים, מדובר ב" רנו" שתעלה 120 אלף שקל, אף אחד לא ישלם מחיר כזה למכונית חשמלית בעוד שאפשר במחיר זה להביא אוטו בהרבה יותר טוב מ" רנו" באותו כסף שעובד על בנזין. המחיר של ההטענה גם צריך לרדת בהמון כי הוא גם יקר. למה שמישהו ירצה להטעין רכב שיכול ליסוע רק 160 קילומטר בעוד שמילוי של טנק מלא בדלק במכונית רגילה יקנה לי נסיעה של 500 קילומטר? בכל מקרה עד שכל הדברים האלו לא יטופלו המיזם לא יוכל להתקדם. מחיר של רכב חשמלי כזה צריך לעלות 50-60 אלף שקל
- 2.דורון 12/12/2011 10:05הגב לתגובה זולמה אתה מרעיש ומזהם את השכל? באיזה מהירות בדיוק תסע במכונית חשמלית בלי רעש? נסעת פעם במכונית רגילה? לא שומעים בכלל את המנוע. הדבר היחיד ששומעים זה רעש הצמיגים על הכביש. אז נסיעה שקטה במכונית חשמלית זה רק במהירות של 20 קמ" ש. ולגבי זיהום אויר? הגורם העיקרי לזיהום אויר הן המשאיות והאוטובוסים. המכוניות הנוסעות על דלק רגיל מזהמות מעט. לכן גם אם תתגלגלנה 1000 עגלות חשמליות של בטרייה פלייס בארץ לא תהיה בהן שום תרומה לאיכות הסביבה.
- דיויד 25/12/2011 10:49הגב לתגובה זוא. לידיעתך הגורם העיקרי לזיהום אויר בעירינו הוא השני מיליון של מכוניות דלק למיניהם. ב. אתה קובע את המהירות של המכונית החשמלית לפי נסיעות מבחן רבות במרכז המבקרים של בטר פלייס או אתה סתם רוצה להשמיץ? מהירות הרכב החשמלי הוא עד 135 קמ" ש אך בנצילות של 90% כוח במקום ה-20% של מכונית דלק. רק לידיעתך.
- 1.רונן רונן 12/12/2011 09:18הגב לתגובה זומיזם יצירתי חשוב.יש קשיי מתחילים ויש צורך לפרוץ אל התודעה הישראלית. אני מאמין שהנושא יתפוס חזק. עוד תחנות בארץ ועוד צ' ופר במחירי הרכב, ותראו אותו נוסע בכבישי ישראל בלי רעש וללא זיהום.
- טכנולוג 12/12/2011 10:10הגב לתגובה זוהעתיד הקרוב נמצא במכוניות היברידיות, עד שיקימו תחנות טעינה/החלפה יקח לפי הערכות כ-10 שנים לפחות. הממשלה צריכה לתת עדיפות למכוניות ירוקות היברידיות ולא לפרוייקט שאפתני ומרוחק מהמציאות ששואב כספים מהציבור.
- דיויד 19/12/2011 10:49@ טכנולוג אני לא יודע איזה ערכות אתה קורא אבל מה שאני רואה בצומת מחניים, כדורי, חדרה, מצפה רמון ,צומת בילו ועוד כמה מקומות עד יובטתה יהיה מוכן לתפעול בעוד חצי שנה, איפה אתה ועשר שנים אלא אם אתה מחכה לממשלה לעסוק בנושא.