אחרי 3 שנים עם JWT דיגיטל: מכללת אפקה מחפשת משרד פרסום חדש
מכללת אפקה להנדסה החליטה לרענן את מערך הפרסום של החברה ולחפש אחר משרד פרסום חדש - כך נודע לאייס. תקציב הפרסום של המכללה מוערך בכ-3.5 מיליון שקלים במחירים ריאליים וטופל ב-3 השנים האחרונות ב-JWT דיגיטל.
משרד הפרסום החדש צפוי ללוות את המכללה עם פתיחת שנת הלימודים האקדמית. תקציב הפרסום יכלול את האוף-ליין והאון-ליין.
מנהלת מחלקת השיווק של מכללת אפקה, שרון אריאל מסרה לאייס כי היא "מודה ל-JWT דיגיטל על 3 השנים המוצלחות בהן טיפלו בתקציב" וציינה כי "המכללה מחפשת משרד פרסום אשר יעמיק את המיצוב של אפקה כמכללה המובילה ללימודי הנדסה בארץ". יוזכר כי בשנים קודמות טופל תקציב הפרסום של אפקה ב-EXPERT מקבוצת באומן בר ריבנאי ולפני כן ברגב קוויצקי.
אפקה מכשירה מהנדסים ב-5 מחלקות ללימודי תואר ראשון בהנדסה ו-2 מחלקות ללימודי תואר שני. לאחרונה קיבלה את אישור המל"ג להתמחות חדשה בתחום מערכות הרכב ולימודי תואר שני בהנדסת אנרגיה.
- 3.מעניין למה... (ל"ת)מיקי 07/07/2011 16:21הגב לתגובה זו
- 2.ההוא שבצד 07/07/2011 16:19הגב לתגובה זומעניין למה הם עזבו את JWT ?
- 1.ההוא שבצד 07/07/2011 16:18הגב לתגובה זומעניין למה הם עזבו את JWT ?