תקציב הפרסום של סובארו עשוי לעבור למשרד GPS לאחר 5 שנים ב-JWT
המותג סובארו שתקציב הפרסום שלו נמצא בחמש השנים האחרונות ב-JWT עשוי לעבור במהלך החודשים הקרובים לידיים חדשות. רבות דובר בעבר על עזיבה אפשרית של סובארו את JWT למשרדים גדולים אחרים (מה שטרם קרה) אך לאייס נודע כי המעבר האפשרי הקרוב הוא דווקא למשרד הפרסום GPS, לא מאריות הענף, משרד הממוקם בתחתית העשירייה השנייה בדירוג המשרדים.
ממידע שהגיע לאייס עולה כי כמו במקרים קודמים, אנשי יפנאוטו, יבואנית סובארו, יצאו ל"רעות בשדה" הענף בחיפוש אחר משרד פרסום חדש שיטפל במותג הרכב היפני.
בשלב זה, הנהלת יפנאוטו עדיין לא מסרה כל הודעה רישמית ובתוך כך קיימה סדרת פגישות עם משרדי פרסום שונים וביניהם עם GPS במטרה לשמוע על כיוון פרסומי חדש אליו אפשר לקחת את המותג. לאייס נודע כאמור, כי קיימת סבירות גבוהה שהתקציב יעשה את דרכו ל-GPS, שם קיימה הנהלת יפנאוטו פגישה במעמד של בכירי הנהלת יבואנית הרכבים וכללה פרזנטציה ללקוח. בעבר דובר על כך שהתקציב עשוי לעבור לראובני-פרידן אך מהלך כזה לא יצא לפועל.
GPS, מקבוצת אדלר-חומסקי ממוקם באיזור המקום ה-17 בדירוג המשרדים ותקציב מכובד (אפילו לעשירייה הראשונה) כגון זה של סובארו יכול להזניק אותם לסביבות המקום ה-12 בדירוג ולשנות באופן משמעותי את התפיסה לגביהם. במידה ואכן יתממש הדבר זה יורגש כמובן בהיקף הפעילות של JWT הממוקמת בעשירייה הראשונה, שלא תשמח להיפרד מאחד מתקציבי הדגל שלה ואחד מהתקציבים הנחשקים בענף.
בשנת 2008 עמד תקציב הפרסום של סובארו על כ-10.5 מיליון דולר, בשנת 2009 היקף התקציב נאמד בכ-6.7 מיליון דולר ובמחצית הראשונה של 2010 פרסמה עד כה סובארו בהיקף של כ-5.2 מיליון דולר (המחירים הינם מחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום).
דובר חברת יפנאוטו, רני רהב מסר בתגובה לאייס: "איננו מתייחסים לשמועות וספקולציות".