התעשיינים: הרפורמה כבר שיפרה את השירות בנמלים
38% מהתעשיינים הבכירים סבורים כי חל שיפור בשירותי הנמלים, כל עולה מסקר שאת פרטיו מסר מנכ"ל התאחדות התעשיינים, יורם בליזובסקי
הרפורמה בנמלים כבר מורגשת - 38% מהתעשיינים הבכירים סבורים כי חל שיפור בשירותי הנמלים. כך עולה ממשאל שנערך בקרב חברי ועד הפועל של התאחדות התעשיינים.
מנכ"ל התאחדות התעשיינים, יורם בליזובסקי, שמסר על כך ציין, כי בתוך כך 4% מהתעשיינים הבכירים סבורים כי חל שיפור ניכר בשרותי הנמלים. כמו כן, 61% טענו כי עדיין הם לא מרגישים את השינוי.
בליזובסקי מוסיף, כי מהמשאל מתברר ש-72% מהתעשיינים הבכירים סבורים כי השירות של עמיל המכס הינו טוב, 16% סבורים כי השירות בינוני ו-12% סבורים כי שירות עמיל המכס הינו מצויין.
עוד עולה ממשאל ועד הפועל של התאחדות התעשיינים, כי כ-54% מהתעשיינים הבכירים נוסעים נסיעות עסקיות לחו"ל עד 5 פעמים בשנה, כ-28% - נוסעים בין 5 ל-10 פעמים בשנה, כ-17% נוסעים נסיעות עסקיות בין 10 ל-20 פעמים בשנה.