בניין קשת
צילום: אלכסנדר כץ

הקמפיין שאמור ללחוץ על הרשות השנייה לאשר את מיזם הסטרימינג של קשת

אחרי המכתב של איגוד המפיקים, כעת מגיע מכתבו של יו"ר המועצה הישראלית לצרכנות שקורא ליו"ר הרשות לאשר את המיזם "לטובת הציבור". בתוך כך נדחה הדיון בוועדת השרים לחקיקה בנוגע לחיוב גופי הסטרימינג המשדרים בישראל להפיק תוכן מקורי
אלכסנדר כץ |
מאחורי הקלעים פועל FREETV של קשת ו-RGE, ליצירת לחץ ציבורי על הרשות השנייה, כדי שזו תאשר את מיזם הסטרימינג המתגבש. אחרי שכבר שוגרו מכתבים, היום הופץ מכתבו של יו"ר המועצה הישראלית לצרכנות, יונה טילמן, ליו"ר הרשות השנייה עדן בר טל, בקריאה "לבחון בהקדם אישור המיזם לטובת הציבור שכן התחרות תשפר את האיכות ותוזיל העלויות".   כזכור, מועצת הרשות השנייה דנה כבר פעמיים בסוגיית FREETV, אך בשל המכשול המשפטי שהציב המשנה ליועצת המשפטית לממשלה מאיר לוין, לא התקיימה במועצה הצבעה, ומועצת הכבלים והלוויין נקראה לעזור לרשות השנייה ולקיים שימוע ציבורי, שהסתיים בשבוע שעבר. כעת אמורים במועצת הכבלים לגבש עמדה, ואותה להעביר למועצת הרשות השנייה. בקשת זועמים על התנהלות מועצת הרשות השנייה  שהצליחה למזמז את ההחלטה יותר מ-14 חודשים, כאשר במקביל רשות התחרות אישרה את מיזם FREETV כבר לפני יותר מחצי שנה, למרות שהבקשות למועצת הרשות השנייה ולרשות התחרות הוגשו בערך באותו מועד.   לדבריו של טילמן, "יוקר המחיה בישראל עלה בשנה האחרונה לראש סדר היום הציבורי. חדשות לבקרים אנו מתבשרים על תוכניות ממשלתיות שנועדו להסיר חסמים ביבוא, להפחית רגולציה ולהגביר תחרות. מטבע הדברים, המאבק ביוקר המחיה בנוי משורה ארוכה של צעדים קטנים ואף סיזיפיים, אשר מביאים להישגים קטנים האמורים להצטרף לחשבון גדול". . *הסקר שאמור לשכנע בנחיצותו של מיזם הסטרימינג FREETV  *נמשיך לא לצפות בעשרות ערוצים ולשלם סתם על חבילות מיותרות? | טור .  "לאור כל זאת", המשיך, "הצטערנו לשמוע על סחבת בה נוהגים גופי הרגולציה באישור מיזם FREETV, המתעתד להציע לציבור הישראלי חבילת ערוצי טלוויזיה, בעלות עשרות שקלים בודדות לחודש. זאת, אל מול שוק הנשלט על ידי גופי תקשורת אשר מציעים מחירי חבילות הנעות בין 100 ל-250 שקלים ואף למעלה מכך. משמעות מהלך זה לכיסו של הצרכן הישראלי חסכון של עשרות שקלים. יתירה מכך, מן המידע שבידי, עצם העיסוק באישור המיזם יצר מערבולת תחרותית חיובית בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית והביא כמה מן השחקניות בענף לנסות ולהציע לצרכן הישראלי מוצרים מוזלים המותאמים לצרכיו". בכך מתייחס טילמן למהלכים של פרטנר ו-HOT.   בשבוע שעבר שלח איגוד המפיקים מכתב "לכל מאן דבעי" בו ציין כי התרשם מהודעת FREETV (על השקעה של 8% מההכנסות בתוכן מקורי, א"כ), קורא לכל הפלטפורמות שפועלות על גבי האינטרנט לעשות כן, וכי יש להסדיר את פעילות חברות הסטרימינג. . 
.
במקביל, אמורה הייתה היום ועדת השקים לענייני חקיקה לדון בהצעתן של חברות הכנסת אמילי מואטי ואבתיסאם מראענה, לתקן את חוק התקשורת ולקבוע כי על חברות הסטרימינג הפועלות בישראל, להקצות בין 4% ל-12% מהכנסותיהן לתוכן מקורי. בסופו של דבר הדיון נדחה בשבועיים, וכאשר מצבה של הקואליציה לא קל בכלל והיא פועלת ללא רוב, נראה שיהיה קשה להעביר את ההצעה הזאת במליאה, אם וכאשר ועדת השרים תיתן לה אור ירוק. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״