סלאמתק: אביב פרסום זכה בתקציב של רשת חינוואי
משרד אביב פרסום זכה בתקציב הפרסום של רשת Wine & More – כך נודע לאייס. הרשת, שמוכרת יותר בשם חינאווי משקאות, מונה 9 סניפים וחנות דגל לשיווק אלכוהול ובשר. עד כה טופל התקציב במשרד צדר:יריב.
אביב פרסום הוא בבעלותם של בנצי ג'ורנו וניס אביטן, ובין לקוחותיו אפשר למנות את רשת מחסני השוק, רשת ספידוג, רשת המקסיקני, היפר כהן, קואופשופ, עיריית באר שבע, רשת קנדי גלידה ועוד.
במסגרת חוזה ההתקשרות, אביב פרסום יהיה אחראי על הובלת מהלכים שיווקיים בטלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, תוכן שיווקי, דיגיטל וכן על ניהול הנכסים הדיגיטליים כמו עמוד הפייסבוק של הרשת. למרות שלכאורה לא מדובר ברשת שיווק גדולה, תקציב הפרסום שלה לפרסום מסורתי ודיגיטלי צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
בנצי ג'ורנו, מבעלי אביב פרסום, מסר: "אנו נרגשים לצרף לשורות משרדינו לקוח מכובד כמו רשת Wine & More ולהיות אחראים להובלת מהלכים שיווקיים חדשים שיעמיקו את מיצובה התודעתי בקרב הציבור ויבדלו אותה אל מול המתחרות. המציאות בה אנו חיים כיום תחרותית ועל כן קיימת חשיבות רבה ליצירת בידול ולהענקת ערך מוסף ללקוחות הרשת ולהתאמתה לעידן של היום ולהצעיד אותה למחזות חדשים".
- 1.עידן 19/11/2019 16:32הגב לתגובה זובנצו וניס התותחים! תצליחו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
