תקציב הפרסום של 'איילון חברה לביטוח' עובר ל-Dsay
תקציב הפרסום של איילון חברה לביטוח שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום זרמון גרופ עובר לידיו של Dsay בניהולו של המנכ"ל והשותף אייל הובר לוי - כך נודע לאייס.
'איילון חברה לביטוח' היא אחת מ-6 קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל. תקציב הפרסום של החברה צפוי לעמוד על כ-3-4 מיליון שקלים. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום בשנת 2018 עמד התקציב על 2.2 מיליון במחירי מחירון המהווים פחות ממיליון שקלים בפועל, אולם בשנת 2019, בטווח של כחצי שנה בלבד, התקציב הוכפל ועומד כעת על 4.7 מיליון שקלים במחירי מחירון.
שוק הביטוח הפך בשנה האחרונה לאחד מהמובילים בהוצאה לפרסום עם נוכחות טלוויזיונית ערה של חברות כגון מגדל, הפניקס, כלל, LIBRA ועוד. בתמהיל המדיה של 'איילון' הטלוויזיה תופסת כ-44% מהתקציב, לצד 46% שמופנים לרדיו.
בשנה החולפת הצטרפו למשרד הפרסום Dsay גופים נוספים כגון 'תדיראן', 'מכללת אפקה', 'מכללת לוינסקי' ובמקביל המשרד מוביל ומנהל את קמפיין הבחירות של ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.
- 3.איילון חזקים בדיגיטל דוקא (ל"ת)הילה 10/07/2019 14:59הגב לתגובה זו
- 2.תוהה 10/07/2019 12:00הגב לתגובה זואף פעם לא הצלחתי להבין
- תשובה 11/07/2019 14:40הגב לתגובה זומחיר מחירון זה לפי העלויות הרשמיות של האתרים, ערוצים, עיתונים וכו, מחיר בפועל זה המחיר אחרי בונוסים, הנחות וברטרים
- 1.מעולם הפרסום 10/07/2019 09:38הגב לתגובה זולמה לעבוד עם המשרד הזה ? לא ברור בכלל .
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
