ארץ נהדרת בחירות 2019
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

צמוד צמוד: כמעט שוויון בין ארץ נהדרת להישרדות VIP

אחרי שבוע שעבר, ארץ הצליחה לעקוף את הישרדות, אבל הרייטינג של השתיים ירד. רק 3.2% להפסד של מכבי ת"א בחצי גמר הגביע, נתון חלש לחדשות 12
אלכסנדר כץ | (6)

2 תכניות הדגל ששודרו אמש (יום ד') רשמו ירידה קלה בנתוניהן, וגם מהפך: על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ארץ נהדרת (קשת 12) רשמה 16.1% בקרב היהודים ו-405 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, וניצחה ברייטינג את הישרדות VIP (רשת 13) עם 15.9%, אבל במספר הצופים רשת ניצחה עם 441K. בשבוע שעבר גברה הישרדות על ארץ עם 17.3% מול 16.7%.

 

הניצחון של בני יהודה על מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה בכדורגל (ספורט 5) הסתפק ב-3.2%, הפרק השני בסדרת הדוקו ימי בגין (כאן 11) גירד 2.7% (70K), ואילו האולפן הפתוח (ערוץ 20) סחט בקושי 0.5%.

 

'הצינור' (רשת 13) - 8.4%, 'אנשים' (קשת 12) - 7.7%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.2%.

 

תעמולת בחירות:

קשת 12 (23:10) - 3.2%.

רשת 13 (23:30) - 3.7%.

כאן 11 (18:00) – 0.5%.

ערוץ 20 (22:00) – 0.2%.

בחישוב מצרפי: שפל של 7.6% בלבד.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.1%,

וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.9%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7%, שש עם עודד בן עמי - 9.5%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 5.1%.

כאן 11: ערב ערב - 0.5%, שידורי תעמולה ואז העולם היום - 1.5%.

ערוץ 20: ספורט ברשת - 0.3%, כולם ב-20 - 0.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.1%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות12) עם 11.1%.

מנגד לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 4.6%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.9%.

קלמן וסג"ל (כאן 11) ניפקה 2%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.4%.

ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 0.9%.

בגזרת החדשות:

חדשות 12 עם רייטינג נמוך של 15.2% (404K),

ובפער קטן יחסית של פחות מ-7 נקודות מחדשות 13 עם 8.9% (274K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.3% (106K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.3%.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    חדשות 13 ייסגרו 04/04/2019 19:40
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג בשפל. הערוץ גוסס
  • 5.
    דורינה 04/04/2019 18:56
    הגב לתגובה זו
    כתבות מסוג זה ממש לא ברורות לי, במיוחד עכשיו, בעידן הממירים שרק הולכים ומתפתחים ומקליטים יותר ויותר תוכניות במקביל. אני ראיתי גם וגם. והרייטינג של כל אחת לחוד לא משנה לי כלום בחיים!
  • 4.
    ארץ נהדרת יבשה כמו צנון, הלכתי לישון (ל"ת)
    אילה 04/04/2019 14:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שקרים שקרים ערוץ 20 עובר בריטינג את כל החדשות (ל"ת)
    שוקי 04/04/2019 14:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ארץ נהדרת מתדרדרת..לזה הם קוראים סאטירה????????? (ל"ת)
    פחדנים בשירות ביבי 04/04/2019 10:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נילי 04/04/2019 10:12
    הגב לתגובה זו
    מראיין פח שמאלני בלי צפיות .....
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״