ארץ נהדרת בחירות 2019
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

צמוד צמוד: כמעט שוויון בין ארץ נהדרת להישרדות VIP

אחרי שבוע שעבר, ארץ הצליחה לעקוף את הישרדות, אבל הרייטינג של השתיים ירד. רק 3.2% להפסד של מכבי ת"א בחצי גמר הגביע, נתון חלש לחדשות 12
אלכסנדר כץ | (6)

2 תכניות הדגל ששודרו אמש (יום ד') רשמו ירידה קלה בנתוניהן, וגם מהפך: על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ארץ נהדרת (קשת 12) רשמה 16.1% בקרב היהודים ו-405 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, וניצחה ברייטינג את הישרדות VIP (רשת 13) עם 15.9%, אבל במספר הצופים רשת ניצחה עם 441K. בשבוע שעבר גברה הישרדות על ארץ עם 17.3% מול 16.7%.

 

הניצחון של בני יהודה על מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה בכדורגל (ספורט 5) הסתפק ב-3.2%, הפרק השני בסדרת הדוקו ימי בגין (כאן 11) גירד 2.7% (70K), ואילו האולפן הפתוח (ערוץ 20) סחט בקושי 0.5%.

 

'הצינור' (רשת 13) - 8.4%, 'אנשים' (קשת 12) - 7.7%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.2%.

 

תעמולת בחירות:

קשת 12 (23:10) - 3.2%.

רשת 13 (23:30) - 3.7%.

כאן 11 (18:00) – 0.5%.

ערוץ 20 (22:00) – 0.2%.

בחישוב מצרפי: שפל של 7.6% בלבד.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.1%,

וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.9%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7%, שש עם עודד בן עמי - 9.5%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.2%, שש עם אמנון לוי - 5.1%.

כאן 11: ערב ערב - 0.5%, שידורי תעמולה ואז העולם היום - 1.5%.

ערוץ 20: ספורט ברשת - 0.3%, כולם ב-20 - 0.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.1%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות12) עם 11.1%.

מנגד לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 4.6%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.9%.

קלמן וסג"ל (כאן 11) ניפקה 2%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.4%.

ריקלין ומגל (ערוץ 20) עם 0.9%.

בגזרת החדשות:

חדשות 12 עם רייטינג נמוך של 15.2% (404K),

ובפער קטן יחסית של פחות מ-7 נקודות מחדשות 13 עם 8.9% (274K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.3% (106K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.3%.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    חדשות 13 ייסגרו 04/04/2019 19:40
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג בשפל. הערוץ גוסס
  • 5.
    דורינה 04/04/2019 18:56
    הגב לתגובה זו
    כתבות מסוג זה ממש לא ברורות לי, במיוחד עכשיו, בעידן הממירים שרק הולכים ומתפתחים ומקליטים יותר ויותר תוכניות במקביל. אני ראיתי גם וגם. והרייטינג של כל אחת לחוד לא משנה לי כלום בחיים!
  • 4.
    ארץ נהדרת יבשה כמו צנון, הלכתי לישון (ל"ת)
    אילה 04/04/2019 14:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שקרים שקרים ערוץ 20 עובר בריטינג את כל החדשות (ל"ת)
    שוקי 04/04/2019 14:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ארץ נהדרת מתדרדרת..לזה הם קוראים סאטירה????????? (ל"ת)
    פחדנים בשירות ביבי 04/04/2019 10:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נילי 04/04/2019 10:12
    הגב לתגובה זו
    מראיין פח שמאלני בלי צפיות .....
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.