'ארץ נהדרת' ממשיכה להיחלש – 'האח הגדול' מצמצמת פערים
ארץ נהדרת מובילה את טבלת הרייטינג היומית, אבל רושמת עוד ירידה ביחס לפרק שעבר ולפרק ההשקה לפני שבועיים. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של קשת 12 קיבלה אמש (יום ד') 19.7% בקרב היהודים ו-553 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. לפני שבוע עמד הרייטינג של התכנית על 21.4%, ולפני שבועיים – בהשקה – על 25%.
מנגד, רשמה האח הגדול (רשת 13) 17.2% (499K), התחזקות קלה ביחס לפרק ברביעי שעבר – 16.5%. כך שהפערים בין התכניות הצטמצמו. בכורה של הרועה (כאן 11) רשם 2.3% (K60) בפריים -טיים, נתון נמוך מאד. גם האולפן הפתוח (ערוץ 20) שומר על חולשה – עם 0.5%.
'אנשים' (קשת 12) - 9.9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 9%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.9%, 'מה נסגר' (כאן 11) – 2.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 1.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.8%,
מול 3.9% לעולם הבוקר (רשת 13).
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7%, שש עם עודד בן עמי - 8.5%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.1%, שש עם אמנון לוי - 6.2%.
כאן 11: ערב ערב - 0.6%, פרסי הטלוויזיה 2018 - פרסי הטלוויזיה 2019 - 0.6%, העולם היום - 1.6%.
ערוץ 20: ספורט ברשת עם גדי נס - 0%, כולם ב-20 - 0.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.1%, ואחריה תכנית חיסכון (החדשות) עם 11.3%.
אבל מבחינת אלפי צופים, מצליח רשת 13 לתת פייט רציני: לפני החדשות עם רייטינג של 8.7%, עקפה במספר הצופים את פינס עם 262 אלף איש. ברקוד (רשת 13) עם 10.1% ו-317 אלף צופים, עקפה את תכנית חיסכון בה צפו 302 אלף.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'קלמן סג"ל' (כאן 11) קיבלה 1.8%.
'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.1%.
בגזרת החדשות:
אחרי "חגיגות גנץ", רשמה החדשות 12 ירידה מ-21.3% ל-18.1% (487K),
ואילו חדשות 13 התחזקה מ-9.5% ל-10.9% (345K) – כלומר הפער בין 2 המהדורות צומצם ב-12 נקודות ל-7.
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.2% (106K).
חדשות ערוץ 20 רשמה 1.5%.
- 7.האח הגדול פאסה 2025 מולכת (ל"ת)עירית 21/02/2019 14:28הגב לתגובה זו
- 6.תוכנית הבוקר של רשת התבררה לצופים כערוץ 10. בורחים (ל"ת)צופית 01/02/2019 09:00הגב לתגובה זו
- רון 03/02/2019 13:54הגב לתגובה זואבל צריך להביא קליברים בנושאי האקטואליה לא רק את העורך דין וגיא בכור המעולים אלא פרשנים נחשבים לבוקרבפתיחה
- 5.לילך 31/01/2019 17:23הגב לתגובה זומתחילת העונה כל פרק של ארץ נהדרת מרדים אותי..אפילו ניסיתי כמה פעמים.. נשבעת שתוכניות אחרות מחזיקות אותי בכיף
- 4.עיוות הנתונים 31/01/2019 14:38הגב לתגובה זוזה ערוץ עשר רזה ולא איכותי עם מהדורת חדשות הכי גרועה בישראל
- 3.איך שמתם את אמנון לוי, איך. פשוט ליהוק נוראי. טעות גסה. (ל"ת)חבל 31/01/2019 12:38הגב לתגובה זו
- 2.האח הגדול מת 31/01/2019 11:42הגב לתגובה זוערוץ עשר הרס את ערוץ 13. בהצלחה ליוסי ורשבסקי, ליאור לנדברג ולגולן יוכפז קבלני הריסה מקצועיים
- 1.התאגיד וערוץ 20 מתחרים ביניהם. אוי לאותה בושה (ל"ת)מירה 31/01/2019 09:44הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
