'ארץ נהדרת' ממשיכה להיחלש – 'האח הגדול' מצמצמת פערים
ארץ נהדרת מובילה את טבלת הרייטינג היומית, אבל רושמת עוד ירידה ביחס לפרק שעבר ולפרק ההשקה לפני שבועיים. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של קשת 12 קיבלה אמש (יום ד') 19.7% בקרב היהודים ו-553 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. לפני שבוע עמד הרייטינג של התכנית על 21.4%, ולפני שבועיים – בהשקה – על 25%.
מנגד, רשמה האח הגדול (רשת 13) 17.2% (499K), התחזקות קלה ביחס לפרק ברביעי שעבר – 16.5%. כך שהפערים בין התכניות הצטמצמו. בכורה של הרועה (כאן 11) רשם 2.3% (K60) בפריים -טיים, נתון נמוך מאד. גם האולפן הפתוח (ערוץ 20) שומר על חולשה – עם 0.5%.
'אנשים' (קשת 12) - 9.9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 9%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.9%, 'מה נסגר' (כאן 11) – 2.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 1.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.8%,
מול 3.9% לעולם הבוקר (רשת 13).
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7%, שש עם עודד בן עמי - 8.5%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.1%, שש עם אמנון לוי - 6.2%.
כאן 11: ערב ערב - 0.6%, פרסי הטלוויזיה 2018 - פרסי הטלוויזיה 2019 - 0.6%, העולם היום - 1.6%.
ערוץ 20: ספורט ברשת עם גדי נס - 0%, כולם ב-20 - 0.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.1%, ואחריה תכנית חיסכון (החדשות) עם 11.3%.
אבל מבחינת אלפי צופים, מצליח רשת 13 לתת פייט רציני: לפני החדשות עם רייטינג של 8.7%, עקפה במספר הצופים את פינס עם 262 אלף איש. ברקוד (רשת 13) עם 10.1% ו-317 אלף צופים, עקפה את תכנית חיסכון בה צפו 302 אלף.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'קלמן סג"ל' (כאן 11) קיבלה 1.8%.
'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.1%.
בגזרת החדשות:
אחרי "חגיגות גנץ", רשמה החדשות 12 ירידה מ-21.3% ל-18.1% (487K),
ואילו חדשות 13 התחזקה מ-9.5% ל-10.9% (345K) – כלומר הפער בין 2 המהדורות צומצם ב-12 נקודות ל-7.
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.2% (106K).
חדשות ערוץ 20 רשמה 1.5%.
- 7.האח הגדול פאסה 2025 מולכת (ל"ת)עירית 21/02/2019 14:28הגב לתגובה זו
- 6.תוכנית הבוקר של רשת התבררה לצופים כערוץ 10. בורחים (ל"ת)צופית 01/02/2019 09:00הגב לתגובה זו
- רון 03/02/2019 13:54הגב לתגובה זואבל צריך להביא קליברים בנושאי האקטואליה לא רק את העורך דין וגיא בכור המעולים אלא פרשנים נחשבים לבוקרבפתיחה
- 5.לילך 31/01/2019 17:23הגב לתגובה זומתחילת העונה כל פרק של ארץ נהדרת מרדים אותי..אפילו ניסיתי כמה פעמים.. נשבעת שתוכניות אחרות מחזיקות אותי בכיף
- 4.עיוות הנתונים 31/01/2019 14:38הגב לתגובה זוזה ערוץ עשר רזה ולא איכותי עם מהדורת חדשות הכי גרועה בישראל
- 3.איך שמתם את אמנון לוי, איך. פשוט ליהוק נוראי. טעות גסה. (ל"ת)חבל 31/01/2019 12:38הגב לתגובה זו
- 2.האח הגדול מת 31/01/2019 11:42הגב לתגובה זוערוץ עשר הרס את ערוץ 13. בהצלחה ליוסי ורשבסקי, ליאור לנדברג ולגולן יוכפז קבלני הריסה מקצועיים
- 1.התאגיד וערוץ 20 מתחרים ביניהם. אוי לאותה בושה (ל"ת)מירה 31/01/2019 09:44הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
