האח הגדול VIP לירון ויצמן גיא זו ארץ
צילום: מיכה לובטון
רייטינג

'ארץ נהדרת' ממשיכה להיחלש – 'האח הגדול' מצמצמת פערים

ערב טוב לרשת 13 שהצליח לצמצם פערים בפרה-פריים ואף לעקוף באלפי צופים ברצועת 19:00, וגם להקטין את הפער בחדשות - לאחר הבריחה הגדולה בערב נאומו של גנץ
אלכסנדר כץ | (8)

ארץ נהדרת מובילה את טבלת הרייטינג היומית, אבל רושמת עוד ירידה ביחס לפרק שעבר ולפרק ההשקה לפני שבועיים. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של קשת 12 קיבלה אמש (יום ד') 19.7% בקרב היהודים ו-553 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. לפני שבוע עמד הרייטינג של התכנית על 21.4%, ולפני שבועיים – בהשקה – על 25%.

 

מנגד, רשמה האח הגדול (רשת 13) 17.2% (499K), התחזקות קלה ביחס לפרק ברביעי שעבר – 16.5%. כך שהפערים בין התכניות הצטמצמו. בכורה של הרועה (כאן 11) רשם 2.3% (K60) בפריים -טיים, נתון נמוך מאד. גם האולפן הפתוח (ערוץ 20) שומר על חולשה – עם 0.5%.

'אנשים' (קשת 12) - 9.9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 9%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.9%, 'מה נסגר' (כאן 11) – 2.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) – 1.9%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.8%,

מול 3.9% לעולם הבוקר (רשת 13).

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7%, שש עם עודד בן עמי - 8.5%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.1%, שש עם אמנון לוי - 6.2%.

כאן 11: ערב ערב - 0.6%, פרסי הטלוויזיה 2018 - פרסי הטלוויזיה 2019 - 0.6%, העולם היום - 1.6%.

ערוץ 20: ספורט ברשת עם גדי נס - 0%, כולם ב-20 - 0.5%.

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.1%, ואחריה תכנית חיסכון (החדשות) עם 11.3%.

אבל מבחינת אלפי צופים, מצליח רשת 13 לתת פייט רציני: לפני החדשות עם רייטינג של 8.7%, עקפה במספר הצופים את פינס עם 262 אלף איש. ברקוד (רשת 13) עם 10.1% ו-317 אלף צופים, עקפה את תכנית חיסכון בה צפו 302 אלף.

'קלמן סג"ל' (כאן 11) קיבלה 1.8%.

'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 1.1%.

בגזרת החדשות:

אחרי "חגיגות גנץ", רשמה החדשות 12 ירידה מ-21.3% ל-18.1% (487K),

ואילו חדשות 13 התחזקה מ-9.5% ל-10.9% (345K) – כלומר הפער בין 2 המהדורות צומצם ב-12 נקודות ל-7.

חדשות הערב (כאן 11) הניבה 4.2% (106K).

חדשות ערוץ 20 רשמה 1.5%.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    האח הגדול פאסה 2025 מולכת (ל"ת)
    עירית 21/02/2019 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    תוכנית הבוקר של רשת התבררה לצופים כערוץ 10. בורחים (ל"ת)
    צופית 01/02/2019 09:00
    הגב לתגובה זו
  • רון 03/02/2019 13:54
    הגב לתגובה זו
    אבל צריך להביא קליברים בנושאי האקטואליה לא רק את העורך דין וגיא בכור המעולים אלא פרשנים נחשבים לבוקרבפתיחה
  • 5.
    לילך 31/01/2019 17:23
    הגב לתגובה זו
    מתחילת העונה כל פרק של ארץ נהדרת מרדים אותי..אפילו ניסיתי כמה פעמים.. נשבעת שתוכניות אחרות מחזיקות אותי בכיף
  • 4.
    עיוות הנתונים 31/01/2019 14:38
    הגב לתגובה זו
    זה ערוץ עשר רזה ולא איכותי עם מהדורת חדשות הכי גרועה בישראל
  • 3.
    איך שמתם את אמנון לוי, איך. פשוט ליהוק נוראי. טעות גסה. (ל"ת)
    חבל 31/01/2019 12:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    האח הגדול מת 31/01/2019 11:42
    הגב לתגובה זו
    ערוץ עשר הרס את ערוץ 13. בהצלחה ליוסי ורשבסקי, ליאור לנדברג ולגולן יוכפז קבלני הריסה מקצועיים
  • 1.
    התאגיד וערוץ 20 מתחרים ביניהם. אוי לאותה בושה (ל"ת)
    מירה 31/01/2019 09:44
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.