פרסום ראשון

אורלי לוי אבקסיס מגבשת את הכוורת לקראת קמפיין הבחירות

יו"ר 'גשר' גייסה את 'משעל ורניק' לניהול ההסברה והדוברות, לצידה של דוברת המפלגה רעות סוקולסקי. 'סוסנקו ציפריס' ינהלו את הפרסום, יוניברסל מקאן ירכוש את המדיה
אלכסנדר כץ | (3)

ח"כ אורלי לוי אבקסיס, יו"ר מפלגת גשר, נמצאת בעיצומו של גיבוש צוות הקמפיין לקראת הבחירות לכנסת, ועל רקע הסקרים המחמיאים החוזים לה כ-5 מנדטים. לאייס נודע כי את מערך ההסברה והדוברות של גשר ינהל משרד 'משעל ורניק' בבעלות יריב ורניק ויהונתן משעל. לצדם תעבוד דוברת המפלגה רעות סוקולסקי. על ניהול קמפיין הפרסום של המפלגה הופקד המשרד 'סוסנקו ציפריס' בבעלותם של זוהר סוסנקו ורז ציפריס שירכשו את המדיה באמצעות יוניברסל מקאן.

 

עבור ורניק ומשעל זו מערכת בחירות ארצית ראשונה בה הם עובדים עם מפלגה, ואולם בשנה האחרונה הם ניהלו את מערך התקשורת ב-3 קמפיינים משמעותיים בבחירות המוניציפליות - של ראש עיריית ירושלים הנבחר משה ליאון, של ראש עיריית פתח תקווה הנבחר רמי גרינברג, וכן של המועמד לראשות בתל אביב אסף זמיר שהפסיד לראש העירייה רון חולדאי.

 

אגב, את הקמפיין של חולדאי הובילו סוסנקו וציפריס, כך שכעת הצדדים מתחילים לשתף פעולה. ציפריס עבד עם המחנה הציוני בבחירות 2015, ואילו סוסנקו שימש כמנהל הדיגיטל בקמפיין כולנו ומשה כחלון באותה מערכת בחירות. בנוסף סוסנקו וציפריס עבדו יחד בקמפיין הפריימריס של אבי גבאי במפלגת העבודה ובבחירות המוניציפליות ברמת גן עבור כרמל שאמה שזכה בבחירות לראשות העיר. סוקולסקי מלווה את לוי אבקסיס מהכנסת, כששימשה כדוברת הפרלמנטרית שלה כשזו הייתה עוד חברה בישראל ביתנו של אביגדור ליברמן.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כמה ס בכתבה אחת. סיגעתם אותי. (ל"ת)
    ששון 23/01/2019 15:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבוקסיס לא יעזור לך כלום גם אם תרצי עוד עשרה יועצים (ל"ת)
    יעק 23/01/2019 12:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אבי 23/01/2019 10:39
    הגב לתגובה זו
    העם צריך לבחור רק באורלי
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.