16.1% להדס שטייף ב'מתחזים' - מנצחת את השקת 'אף פעם לא מאוחר'
רצף הפרומואים שיצרו את הבילד אפ לפרק המתחזים של חיים אתגר עם הדס שטייף עשה את שלו. אמש (יום א') קיבלה התכנית בקשת 12, 16.1% רייטינג ונצפתה על ידי 382 אלף איש, כשהיא רושמת עלייה של 17% לעומת הפרק הקודם - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.
ממול, ברשת 13, השקת העונה השנייה של אף פעם לא מאוחר בגרסת הנשים, יצאה לדרכה עם 10.6% ו-268k - נמוך ב-20% מהשקת העונה הקודמת. בערוץ עשר 'חברות' עם 6.3% ו-195k. 'האולפן הפתוח' בערוץ 20 עם 1.1%. 'אחד למיליון' (קשת 12) עם 11.9% ו-291k - שיא לעונה. 'עינב גלילי נגד הזמן' בערוץ עשר עם 4.4% ו-133k. ב'כאן 11' יחידה מעורבת עם 3.1% ו-77k. 'חדשות סיכום היום' בהגשת ליטל שמש בערוץ 20 עם 1.1%.
בגזרת הבוקר
'העולם הבוקר' ברשת 13 מובילה עם 4.4%
'חדשות הבוקר' בקשת 12 עם 3.3%
ו'בוקר אור' בערוץ עשר עם 1.2%
ראש בראש בפרה פריים
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) עם 7.1%, 'התכנית הכלכלית' (קשת 12) עם 8.4%.
'לפני החדשות' ברשת 13 עם 5%
בערוץ עשר 'אורלי וגיא' עם 4.2%
בערוץ 20 ריקלין וסג"ל עם 0.4% בלבד
בגזרת החדשות
חדשות קשת 12 מובילה עם 11.4% ו-294k
חדשות עשר שנייה עם 7.3% ו-203k
חדשות רשת 13 עם 7% ו-173k
מהדורת חדשות כאן עם 4.1% ו-105k
מהדורת חדשות 20 עם 1.5% ו-49k
- 3.רון 31/07/2018 12:42הגב לתגובה זוהדס שטייף חשפה את יכולתה לזהות ולשפוט אנשים ואוייבים שלה ושל אחרים אותם היא משמיצה בדומה לשמאל כולו שיכולת השיפוט שלו לגביי אויבים מבית עליהם הוא חס בלי לקחת בחשבון שמדובר בדמוקרטיה מתגוננת הוא מלין אותם בחדר ממול.
- 2.שמתם לב שאייס לא מפרסם את נתוני "כאן" שהם בגזרת ה1% ?! (ל"ת)שומרי התאגיד 30/07/2018 13:29הגב לתגובה זו
- 1.ירון 30/07/2018 10:06הגב לתגובה זואני לא מאמין!!!!! עכשיו גם אתם לא מפרסמים את הנתונים של הלילה בכאן 11? ואת העולם היום? ואת נתוני הלילה של ערוץ 20?? אוף , למה??
- שלומי 30/07/2018 14:02הגב לתגובה זומבט לאחור - 0.5% ערב ערב - 1.0% העולם היום - 1.7% חדשות הלילה - 2.4% פגישה עם רוני קובן - 2.4% חוק וסדר - 1.0%
- ירון 31/07/2018 00:55וואי ממש תודה! תוכל לפרסם כל היום?

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.