הדס שטייף, "המתחזים"
צילום: מסך
רייטינג

16.1% להדס שטייף ב'מתחזים' - מנצחת את השקת 'אף פעם לא מאוחר'

המתחזים רושמת עלייה של 17% לעומת הפרק הקודם. בגזרת החדשות מהדורת עשר עוברת את המהדורה של רשת 13
משה בנימין | (5)

רצף הפרומואים שיצרו את הבילד אפ לפרק המתחזים של חיים אתגר עם הדס שטייף עשה את שלו. אמש (יום א') קיבלה התכנית בקשת 12, 16.1% רייטינג ונצפתה על ידי 382 אלף איש, כשהיא רושמת עלייה של 17% לעומת הפרק הקודם - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה. 

ממול, ברשת 13, השקת העונה השנייה של אף פעם לא מאוחר בגרסת הנשים, יצאה לדרכה עם 10.6% ו-268k - נמוך ב-20% מהשקת העונה הקודמת. בערוץ עשר 'חברות' עם 6.3% ו-195k. 'האולפן הפתוח' בערוץ 20 עם 1.1%. 'אחד למיליון' (קשת 12) עם 11.9% ו-291k - שיא לעונה. 'עינב גלילי נגד הזמן' בערוץ עשר עם 4.4% ו-133k. ב'כאן 11' יחידה מעורבת עם 3.1% ו-77k. 'חדשות סיכום היום' בהגשת ליטל שמש בערוץ 20 עם 1.1%. 

בגזרת הבוקר

'העולם הבוקר' ברשת 13 מובילה עם 4.4%

'חדשות הבוקר' בקשת 12 עם 3.3%

ו'בוקר אור' בערוץ עשר עם 1.2%

ראש בראש בפרה פריים

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) עם 7.1%, 'התכנית הכלכלית' (קשת 12) עם 8.4%.

'לפני החדשות' ברשת 13 עם 5%

בערוץ עשר 'אורלי וגיא' עם 4.2%

בערוץ 20 ריקלין וסג"ל עם 0.4% בלבד

בגזרת החדשות

חדשות קשת 12 מובילה עם 11.4% ו-294k

חדשות עשר שנייה עם 7.3% ו-203k

חדשות רשת 13 עם 7% ו-173k

מהדורת חדשות כאן עם 4.1% ו-105k

מהדורת חדשות 20 עם 1.5% ו-49k

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    רון 31/07/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    הדס שטייף חשפה את יכולתה לזהות ולשפוט אנשים ואוייבים שלה ושל אחרים אותם היא משמיצה בדומה לשמאל כולו שיכולת השיפוט שלו לגביי אויבים מבית עליהם הוא חס בלי לקחת בחשבון שמדובר בדמוקרטיה מתגוננת הוא מלין אותם בחדר ממול.
  • 2.
    שמתם לב שאייס לא מפרסם את נתוני "כאן" שהם בגזרת ה1% ?! (ל"ת)
    שומרי התאגיד 30/07/2018 13:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ירון 30/07/2018 10:06
    הגב לתגובה זו
    אני לא מאמין!!!!! עכשיו גם אתם לא מפרסמים את הנתונים של הלילה בכאן 11? ואת העולם היום? ואת נתוני הלילה של ערוץ 20?? אוף , למה??
  • שלומי 30/07/2018 14:02
    הגב לתגובה זו
    מבט לאחור - 0.5% ערב ערב - 1.0% העולם היום - 1.7% חדשות הלילה - 2.4% פגישה עם רוני קובן - 2.4% חוק וסדר - 1.0%
  • ירון 31/07/2018 00:55
    וואי ממש תודה! תוכל לפרסם כל היום?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.14%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.14%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״