עדי פרחי
צילום: יח"צ

חוזר הביתה: עדי פרחי מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון גרופ

פרחי חוזר מראובני פרידן לזרמון שבו עבד בעבר, ויחליף את אור לביא בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב. "עד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של זרמון אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל"
משה בנימין | (9)

פחות מחודש לאחר פרישתו של אור לביא, סמנכ"ל הקריאייטיב של זרמון גרופ ומעברו ליהושע TBWA, אילון זרמון מגייס את מחליפו בתפקיד - עדי פרחי.

פרחי (35) עובר לזרמון מראובני פרידן ולמעשה שב לכור מחצבתו לאחר ששימש בעבר כמנהל קריאייטיב בזרמון גולדמן. בשנים האחרונות פרחי היה שותף למספר מהלכי קריאייטיב בולטים, ביניהם: סרטי הוט (זינה - שלום מכיאלשווילי) ערוץ הילדים - יובל סמו ואשלי בקשי, מטומטמת ועוד.

לאחרונה הוציא פרחי ספר ילדים בשם "הפרפר שלא ידע איך נראה פרח" באמצעות קמפיין דיגיטלי עצמאי בהד סטארט, ובעזרת התעשייה והברנז'ה שהתגייסה מאחוריו. את תחילת דרכו בענף הפרסום עשה כקופירייטר במשרד ווב אימג', אחד ממשרדי הדיגיטל הראשונים בישראל, משם המשיך לזרמון גולדמן והיה אחראי בין היתר על תקציב אפריל (אסתי גינזבורג) ולובינסקי (אלי אילדיס). פרויקט צדדי נוסף עליו הוא רשום הוא בניית אושיית הרשת "רוסיה ים תיכונית" יחד עם הארטית קסניה סמירנוב (ברוקנר יער לוי). 

עדי פרחי: "עד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של זרמון אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל. כשרעיתי בשדות זרים נדהמתי לגלות שחצי מענף הקריאייטיב גדל אצל אילון, מאלון זייפרט ועד לזיו קורן ואיתי גרונר ועכשיו גם אור לביא שעבר ליהושע. כבוד גדול לקחת את המושכות האלה בעידן של שינוי ענק בשפה התקשורתית ולהביא קריאייטיב איכותי, מצחיק ומפתיע עבור הלקוחות שלנו. שימו לב אלינו - הולך להיות אדיר!".

לדברי אילון זרמון: "פרסום זה קריאייטיב וקריאייטיב זה פרחי. בהצלחה!". 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    קלישאה רודפת קלישאה (ל"ת)
    פחחח 31/05/2017 02:13
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    חח, זרמון עוד קיים? הכוונה לדנה? היא לפחות עושה כסף (ל"ת)
    #משרדים להשכרה 01/05/2017 20:05
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מני 30/04/2017 19:51
    הגב לתגובה זו
    לפחות בהודעות באייס זרמון מוביל את השוק
  • 6.
    זרמון עוד קיים??? פצפוני וחבריו... (ל"ת)
    איש ביצה 30/04/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עדי איש מדהים מוכשר וצנוע. הרבה הצלחה (ל"ת)
    י.ה 30/04/2017 14:52
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הרוזן ממונטה קריסטו 30/04/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    תותחי תח!
  • 3.
    אחת שמכירה 30/04/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    איש יקר בוא נדייק בעובדות: 1. אנשי הקריאיטיב במרביתם גדלו תחת ידיו של הדר גולדמן ולא איילון זרמון 2. איילון חירב את מה שהדר בנה 3. מקווה שהמעבר שלך לא היה לחינם כי המשרד על סף סגירה
  • 2.
    אחד שהיה שם 30/04/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    עד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של צימט אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל! כולם גדלו שם, מדודו פולוטקין ועד גדי הרוש ועכשיו גם קוקו חייט שעבר לבוקאי שני
  • 1.
    תקציבאית עבר בזרמון 30/04/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    עדי לא היה חלק מהקמפיין של אלי אילדיס, היה צוות אחר במשרד שעבד על זה. (בלי קשר - עדי כפרה עלייך!)
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.