חוזר הביתה: עדי פרחי מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון גרופ
פחות מחודש לאחר פרישתו של אור לביא, סמנכ"ל הקריאייטיב של זרמון גרופ ומעברו ליהושע TBWA, אילון זרמון מגייס את מחליפו בתפקיד - עדי פרחי.
פרחי (35) עובר לזרמון מראובני פרידן ולמעשה שב לכור מחצבתו לאחר ששימש בעבר כמנהל קריאייטיב בזרמון גולדמן. בשנים האחרונות פרחי היה שותף למספר מהלכי קריאייטיב בולטים, ביניהם: סרטי הוט (זינה - שלום מכיאלשווילי) ערוץ הילדים - יובל סמו ואשלי בקשי, מטומטמת ועוד.
לאחרונה הוציא פרחי ספר ילדים בשם "הפרפר שלא ידע איך נראה פרח" באמצעות קמפיין דיגיטלי עצמאי בהד סטארט, ובעזרת התעשייה והברנז'ה שהתגייסה מאחוריו. את תחילת דרכו בענף הפרסום עשה כקופירייטר במשרד ווב אימג', אחד ממשרדי הדיגיטל הראשונים בישראל, משם המשיך לזרמון גולדמן והיה אחראי בין היתר על תקציב אפריל (אסתי גינזבורג) ולובינסקי (אלי אילדיס). פרויקט צדדי נוסף עליו הוא רשום הוא בניית אושיית הרשת "רוסיה ים תיכונית" יחד עם הארטית קסניה סמירנוב (ברוקנר יער לוי).
עדי פרחי: "עד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של זרמון אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל. כשרעיתי בשדות זרים נדהמתי לגלות שחצי מענף הקריאייטיב גדל אצל אילון, מאלון זייפרט ועד לזיו קורן ואיתי גרונר ועכשיו גם אור לביא שעבר ליהושע. כבוד גדול לקחת את המושכות האלה בעידן של שינוי ענק בשפה התקשורתית ולהביא קריאייטיב איכותי, מצחיק ומפתיע עבור הלקוחות שלנו. שימו לב אלינו - הולך להיות אדיר!".
לדברי אילון זרמון: "פרסום זה קריאייטיב וקריאייטיב זה פרחי. בהצלחה!".
- 9.קלישאה רודפת קלישאה (ל"ת)פחחח 31/05/2017 02:13הגב לתגובה זו
- 8.חח, זרמון עוד קיים? הכוונה לדנה? היא לפחות עושה כסף (ל"ת)#משרדים להשכרה 01/05/2017 20:05הגב לתגובה זו
- 7.מני 30/04/2017 19:51הגב לתגובה זולפחות בהודעות באייס זרמון מוביל את השוק
- 6.זרמון עוד קיים??? פצפוני וחבריו... (ל"ת)איש ביצה 30/04/2017 15:21הגב לתגובה זו
- 5.עדי איש מדהים מוכשר וצנוע. הרבה הצלחה (ל"ת)י.ה 30/04/2017 14:52הגב לתגובה זו
- 4.הרוזן ממונטה קריסטו 30/04/2017 12:25הגב לתגובה זותותחי תח!
- 3.אחת שמכירה 30/04/2017 11:46הגב לתגובה זואיש יקר בוא נדייק בעובדות: 1. אנשי הקריאיטיב במרביתם גדלו תחת ידיו של הדר גולדמן ולא איילון זרמון 2. איילון חירב את מה שהדר בנה 3. מקווה שהמעבר שלך לא היה לחינם כי המשרד על סף סגירה
- 2.אחד שהיה שם 30/04/2017 11:33הגב לתגובה זועד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של צימט אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל! כולם גדלו שם, מדודו פולוטקין ועד גדי הרוש ועכשיו גם קוקו חייט שעבר לבוקאי שני
- 1.תקציבאית עבר בזרמון 30/04/2017 11:11הגב לתגובה זועדי לא היה חלק מהקמפיין של אלי אילדיס, היה צוות אחר במשרד שעבד על זה. (בלי קשר - עדי כפרה עלייך!)
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
