עדי פרחי
צילום: יח"צ

חוזר הביתה: עדי פרחי מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון גרופ

פרחי חוזר מראובני פרידן לזרמון שבו עבד בעבר, ויחליף את אור לביא בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב. "עד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של זרמון אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל"
משה בנימין | (9)

פחות מחודש לאחר פרישתו של אור לביא, סמנכ"ל הקריאייטיב של זרמון גרופ ומעברו ליהושע TBWA, אילון זרמון מגייס את מחליפו בתפקיד - עדי פרחי.

פרחי (35) עובר לזרמון מראובני פרידן ולמעשה שב לכור מחצבתו לאחר ששימש בעבר כמנהל קריאייטיב בזרמון גולדמן. בשנים האחרונות פרחי היה שותף למספר מהלכי קריאייטיב בולטים, ביניהם: סרטי הוט (זינה - שלום מכיאלשווילי) ערוץ הילדים - יובל סמו ואשלי בקשי, מטומטמת ועוד.

לאחרונה הוציא פרחי ספר ילדים בשם "הפרפר שלא ידע איך נראה פרח" באמצעות קמפיין דיגיטלי עצמאי בהד סטארט, ובעזרת התעשייה והברנז'ה שהתגייסה מאחוריו. את תחילת דרכו בענף הפרסום עשה כקופירייטר במשרד ווב אימג', אחד ממשרדי הדיגיטל הראשונים בישראל, משם המשיך לזרמון גולדמן והיה אחראי בין היתר על תקציב אפריל (אסתי גינזבורג) ולובינסקי (אלי אילדיס). פרויקט צדדי נוסף עליו הוא רשום הוא בניית אושיית הרשת "רוסיה ים תיכונית" יחד עם הארטית קסניה סמירנוב (ברוקנר יער לוי). 

עדי פרחי: "עד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של זרמון אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל. כשרעיתי בשדות זרים נדהמתי לגלות שחצי מענף הקריאייטיב גדל אצל אילון, מאלון זייפרט ועד לזיו קורן ואיתי גרונר ועכשיו גם אור לביא שעבר ליהושע. כבוד גדול לקחת את המושכות האלה בעידן של שינוי ענק בשפה התקשורתית ולהביא קריאייטיב איכותי, מצחיק ומפתיע עבור הלקוחות שלנו. שימו לב אלינו - הולך להיות אדיר!".

לדברי אילון זרמון: "פרסום זה קריאייטיב וקריאייטיב זה פרחי. בהצלחה!". 

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    קלישאה רודפת קלישאה (ל"ת)
    פחחח 31/05/2017 02:13
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    חח, זרמון עוד קיים? הכוונה לדנה? היא לפחות עושה כסף (ל"ת)
    #משרדים להשכרה 01/05/2017 20:05
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מני 30/04/2017 19:51
    הגב לתגובה זו
    לפחות בהודעות באייס זרמון מוביל את השוק
  • 6.
    זרמון עוד קיים??? פצפוני וחבריו... (ל"ת)
    איש ביצה 30/04/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עדי איש מדהים מוכשר וצנוע. הרבה הצלחה (ל"ת)
    י.ה 30/04/2017 14:52
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הרוזן ממונטה קריסטו 30/04/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    תותחי תח!
  • 3.
    אחת שמכירה 30/04/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    איש יקר בוא נדייק בעובדות: 1. אנשי הקריאיטיב במרביתם גדלו תחת ידיו של הדר גולדמן ולא איילון זרמון 2. איילון חירב את מה שהדר בנה 3. מקווה שהמעבר שלך לא היה לחינם כי המשרד על סף סגירה
  • 2.
    אחד שהיה שם 30/04/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    עד שאתה לא מנהל את הקריאייטיב של צימט אתה לא מנהל קריאייטיב בענף הפרסום בישראל! כולם גדלו שם, מדודו פולוטקין ועד גדי הרוש ועכשיו גם קוקו חייט שעבר לבוקאי שני
  • 1.
    תקציבאית עבר בזרמון 30/04/2017 11:11
    הגב לתגובה זו
    עדי לא היה חלק מהקמפיין של אלי אילדיס, היה צוות אחר במשרד שעבד על זה. (בלי קשר - עדי כפרה עלייך!)
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.