לאיזו חברה כדאי לתרום? קמפיין חדש לסמינר הקיבוצים
מכללת סמינר הקיבוצים תעלה היום (יום א') בקמפיין חדש בטלוויזיה ובדיגיטל בהיקף של כשני מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום מנצ'. הקמפיין ממשיך את הקונספט של "להצליח ולהישאר בן אדם", וכולל 3 סרטונים.
הקמפיין מדגיש את הפער הערכי בין עולם העסקים הקר והמחושב לבין סולם הערכים האנושי שאליו נצמדת מכללת סמינר הקיבוצים, עולם בו ההצלחה מתבטאת במנהיגות ערכית, בתחושת שליחות קולקטיבית. הפער בין העולמות מתחדד באמצעות חזרה על אותו המשפט שנאמרת בקונטקסט שונה.
איריס קריא, מנהלת מערך השיווק של מכללת סמינר הקיבוצים: "השנה שמנו לנו למטרה לשים בחזית את המסר השיווקי של 'להצליח ולהישאר בן אדם', שהפך כבר לחלק מה-DNA של המכללה. אנו מאמינים שהצלחה לא נמדדת רק בכסף, אלא גם ובעיקר בהיותה שלובה באנושיות ובערכים כמו נתינה לזולת, יושרה, אכפתיות ומעורבות חברתית, שהנם מרכזיים בשדה החינוך".
קרדיטים:
משרד הפרסום – מנצ'
חברת הפקה - מיאלמה
במאי – שחר סגל
- 1.משה 19/02/2017 15:31הגב לתגובה זוולמה זה מעניין כדי לעשות מזה כתבה גדולה?? משה אתה קצת הולך עיוור וכותב רק על אנשים שכנראה קצת מתחנפים אלייך. פרסומת קטנה ולא מעניינת, ראיתי מבזקים על פרסומות יותר מושקעות ומעניינות מזה.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.