התור של זרמון: סרטון "הישראליות" לתל חי מכה גלים
למרות שהאג'נדה האנטי פייסבוק-גוגל שלו כבר ידועה לכולם, כשצריך גם משרד הפרסום בבעלותו של אילון זרמון יודע איך להשתמש במנועי הסושיאל כדי לדחוף את התוכן קדימה. יחד עם "הישראליות" - רני גרינשפן ולאה לב - המשרד העלה לפייסבוק סרט עבור מכללת תל חי שמן הסתם רבים מהצופים כלל לא היו מודעים לעובדה שמדובר בסרטון עבור המכללה, אבל המסר מחלחל מתחת לרדאר - נקודת זכות למשרד ולמפרסם - שלא הפך את הקמפיין למאולץ וכפוי.
הסרטון עלה לאוויר ביום חמישי האחרון וכעת מונה הצפיות עומד כבר על 306 אלף, כאשר לדברי המשרד, כל המספרים אורגניים ללא מימון בקידום הסרט. הריצ' של הסרטון עומד על למעלה מ-700 אלף, יחד עם למעלה מ-15 אלף אינטראקציות (לייקים, תגובות ושיתופים).
הסרטון שמגחך על מעמדו של הסטודנט בישראל הועלה לאוויר דרך עמוד הפייסבוק של גרינשפן ולב, 'הישראליות', שמחזיק בקהל עוקבים של כ-126 אלף איש. לאחר 2 שיחות לאוניברסיטת בר אילו והמכללה למנהל, מתקשרות השתיים למכללת תל חי, שם גם מוזכר התאריך של היום הפתוח של המכללה, בשונה מהשיחות הקודמות ש"לא צולחות".
- 9.זקיקון 14/02/2017 20:48הגב לתגובה זורק שהעבודה היא של מאקו ולא של זרמון... בזרמון כנראה עובדת בעיקר מחלקת היחצ שעות נוספות
- 8.יפה מאוד (ל"ת)אלי 06/02/2017 14:54הגב לתגובה זו
- 7.עדי ס ת 06/02/2017 07:20הגב לתגובה זואם מדובר במניפולציה של תוכן שיווקי שיצא מהעמוד של הישראליות, ויש להניח שקיבלו על זה תשלום, אז זה לא עובר על חוקי פייסבוק? ראה מקרה סטטוסים מצייצים שנסגר בגלל דברים כאלה?
- 6.אחלה, אפקטיבי (ל"ת)יואל 05/02/2017 23:03הגב לתגובה זו
- 5.בוגר תל חי 05/02/2017 21:46הגב לתגובה זופלא שאחר כך מזלזלים לנו התואר?
- גיא 06/02/2017 12:12הגב לתגובה זומדובר במהלך שנועד לייצר מודעות ליום הפתוח ולכמה יתרונות סטודנטיאליים כמו עלויות המגורים השפויות. הסרט מדבר בדיוק בשפה של צעירים בני 20 ומעביר תחושה נעימה של מקום שכיף ללמוד בו. זה לא המקום להעביר את ההישגים האקדמיים והמדעיים של המכללה. יש מיליון פלטפורמות וכלים אחרים למצב את המכללה הזאת כמקום רציני.
- 4.סמי 05/02/2017 21:29הגב לתגובה זוזאת פאקינג פלטפורמה של מאקו, קריאטיב של מאקו, קידום של מאקו... בזה נגמר הקרדיט לזרמון. אבל היח״צ סבבה.
- 3.זרמון מראים התעוררות קלה (ל"ת)DD 05/02/2017 18:58הגב לתגובה זו
- 2.מעולההההה אלופים !!!! (ל"ת)שרה 05/02/2017 18:55הגב לתגובה זו
- 1.אבי 05/02/2017 18:12הגב לתגובה זויצא טוב לזרמון
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
