10 ערים, 10 תשדירים: לאומית יוצאת בקמפיין דיגיטל מפולח
קופת חולים לאומית לוקחת את סקרי שביעות הרצון שלהם צעד אחד קדימה למהלך דיגיטלי מפולח ל-10 ערים שונות. המהלך מציג את ציוני שביעות הרצון שלקוחות לאומית נתנו לשירות הרפואי בסניפי הקופה באותה עיר, וכולל בהתאם 10 סרטונים, 10 מעברוני מובייל ו-10 תשדירי רדיו שונים - כל אחד מטורגט לעיר אחרת, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ipg.
במשרד מסבירים כי, על מנת להגיע לתושבי הערים באופן מדויק ככל האפשר, נעשה שימוש ביכולות הפילוח הדיגיטליות המתקדמות ביותר של גוגל ופייסבוק ובכלים מבוססי מיקום. עוד הם מציינים כי הצוות הטכני של גוגל בדאבלין נרתם לפרויקט, כדי לסייע באופטימיזציה של המהלך ביוטיוב, שישמש ככלי הוידיאו המרכזי בקמפיין.
תומר צח, מנהל דיגיטל בראובני פרידן: "הקמפיין לוקח את העבודה הפרוגרמטית והשימוש בדאטה לרמה גבוהה ביותר של פילוח ומאפשר לנו ליצור ולהגיש מסר רלוונטי לכל קהל. גם כאן, כמו בכל קמפיין, אפיינו את הקהלים השונים, התאמנו את המסרים והכלים כדי לייצר עבודה דיגיטלית אפקטיבית".
- 3.PPC MY ASS 22/12/2016 18:13הגב לתגובה זושהם השתמשו בטרגוט? חחחח לטרגט לפי מיקום בגוגל ובפייסבוק לא דורש שיתוף פעולה עם גוגל ולא עם דאבלין. כל קוף שיודע אנגלית יכול לעשות את זה. עלק דיגיטל ועבודה פרוגרמטית
- 2.אאיפה 22/12/2016 18:06הגב לתגובה זושישקיעו בכא כדי לתת שירות טוב יותר ולא יתנו ללקוחות להמתין בסניף שעות לקבלה,לרופא,לאחות, לבית המרקחת
- 1.חסידוב 21/12/2016 14:32הגב לתגובה זוזה שתנפנפו בגוגל דאבלין ושאר אילנות גבוהים לא יעזור לטירגוט העלוב שלכם. אני גר בראשון וקיבלתי פרירול של באר שבע. אולי כדאי לחשב טירגוט מחדש...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
