דונט טינק - BUY: משרד teenk יטפל בפעילות הפרסום של Chinabuy לנוער וצעירים
לאחר שבחר במשרד יח"צ, אתר הקניות הבינלאומי Chinabuy ממשיך להרכיב את הפאזל עם בחירה במשרד הפרסום teenk לניהול הפעילות השיווקית של השלוחה הישראלית שלו אל מול בני הנוער והצעירים. teenk ינהל את הזירות הדיגיטליות של האתר ברשתות החברתיות בקרב בני נוער.
Chinabuy נוסדה בשנת 2012, ומציעה אלטרנטיבת קנייה מקוונת היישר מהמפעלים ומהספקים בסין. האתר מציע מגוון רחב של מוצרים ממספר קטגוריות ובהן הלבשה, גאדג'טים, מוצרים לבית, מחשבים, סמארטפונים ועוד. החברה מציעה שירות לקוחות וכן ממשק גלישה בעברית.
רעות סררו-קפלן, מנהלת השיווק של Chinabuy בישראל: "בני הנוער הם קהל חשוב, בעל ידע רב בטכנולוגיה ובתחום ה-eCommerce בפרט, ועל כן אנו שמחים על עבודה משותפת עם teenk. אנו מאמינים כי teenk תדע לחבר אותנו בצורה האופטימלית אל בני הנוער".
יניב וייצמן, הבעלים של teenk: "אנו שמחים על הצטרפות האתר ללקוחות המשרד. באתר הבינו את כוחם המרכזי של בני הנוער כקהל יעד מרכזי שמאמץ מגמות טכנולוגיות ובעל משקל רב ברכישות אונליין".
- 2.נפגעי שירות צ'יינהבי 30/01/2017 22:05הגב לתגובה זואין שירות ואין שום דבר עבודה בעניים לא להתקרב https://www.facebook.com/Chinabuy.il/
- 1.מיכאל 21/09/2015 21:09הגב לתגובה זובוא נדבר עוד חודש... טינק פוגעים במותגים. נקודה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.