דונט טינק - BUY: משרד teenk יטפל בפעילות הפרסום של Chinabuy לנוער וצעירים
לאחר שבחר במשרד יח"צ, אתר הקניות הבינלאומי Chinabuy ממשיך להרכיב את הפאזל עם בחירה במשרד הפרסום teenk לניהול הפעילות השיווקית של השלוחה הישראלית שלו אל מול בני הנוער והצעירים. teenk ינהל את הזירות הדיגיטליות של האתר ברשתות החברתיות בקרב בני נוער.
Chinabuy נוסדה בשנת 2012, ומציעה אלטרנטיבת קנייה מקוונת היישר מהמפעלים ומהספקים בסין. האתר מציע מגוון רחב של מוצרים ממספר קטגוריות ובהן הלבשה, גאדג'טים, מוצרים לבית, מחשבים, סמארטפונים ועוד. החברה מציעה שירות לקוחות וכן ממשק גלישה בעברית.
רעות סררו-קפלן, מנהלת השיווק של Chinabuy בישראל: "בני הנוער הם קהל חשוב, בעל ידע רב בטכנולוגיה ובתחום ה-eCommerce בפרט, ועל כן אנו שמחים על עבודה משותפת עם teenk. אנו מאמינים כי teenk תדע לחבר אותנו בצורה האופטימלית אל בני הנוער".
יניב וייצמן, הבעלים של teenk: "אנו שמחים על הצטרפות האתר ללקוחות המשרד. באתר הבינו את כוחם המרכזי של בני הנוער כקהל יעד מרכזי שמאמץ מגמות טכנולוגיות ובעל משקל רב ברכישות אונליין".
- 2.נפגעי שירות צ'יינהבי 30/01/2017 22:05הגב לתגובה זואין שירות ואין שום דבר עבודה בעניים לא להתקרב https://www.facebook.com/Chinabuy.il/
 - 1.מיכאל 21/09/2015 21:09הגב לתגובה זובוא נדבר עוד חודש... טינק פוגעים במותגים. נקודה
 
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
 השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד. 
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
 שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד. 
