טל מוסרי
צילום: בוצ'צ'ו

מערוץ הילדים לענני תקשורת: טל מוסרי מצטרף ויוביל תכניות חדשות שיעלו בערוצי הקבוצה

הכוכב הותיק והמוכר ביותר של ערוץ הילדים עובר לקבוצת ענני תקשורת, בה הוא צפוי בין השאר גם לקחת חלק בפיתוח פרויקטים טלוויזיוניים חדשים
משה בנימין | (2)

לאחר 18 שנים בחממת ערוץ הילדים - טל מוסרי הכוכב הוותיק והמוכר ביותר של הערוץ עובר לקבוצת ענני תקשורת.  מוסרי צפוי להוביל תכניות בערוצי הקבוצה: ניקלודיאון, ניק ג'וניור וערוצי הלייפסטייל, וכן יקח חלק בפיתוח פרויקטים טלוויזיוניים חדשים.

 

מוסרי (40) שחקן, זמר ומנחה טלוויזיה, החל את דרכו בלהקת "צעירי תל אביב" והשתתף בתוכניות טלוויזיה רבות בהן "לא כולל שירות", "תופסים ראש" ו"קריאת כיוון". בצבא שירת בלהקת חיל החינוך ובלהקת חינוך מיוחד. ב-1997 הצטרף לערוץ הילדים וב-18 השנים האחרונות היה חלק מצוות המנחים של הערוץ. בנוסף, השתתף מוסרי גם בדיבוב של סדרות וסרטי אנימציה רבים. בשנת 1996 זכה מוסרי בפרס התיאטרון הישראלי בקטגוריית "השחקן המבטיח" והשתתף מאז בכמה הפקות תאטרון הקאמרי, בית ליסין והבימה. מוסרי לקח חלק בפסטיגלים מ-1997 והשתתף בהפקה סה"כ 9 פעמים.

 

ערוצי ניקלודיאון וניק ג'וניור הפכו בשנים האחרונות למותג מוכר בקרב הצופים הצעירים בישראל. במסגרת הערוץ הופקו עם סדרות מקור מצליחות כגון שכונה, החממה, גן חיות ועוד. קבוצת ענני תקשורת מפעילה גם ערוצי לייפסטייל ישראליים שעוברים בחודשים האחרונים תהליך שינוי ומיתוג מחדש.

 

טל מוסרי: "אני גאה, מתרגש ובעיקר מאד שמח להצטרף לקבוצת ענני תקשורת ולהמשיך בעשייה לקהל הילדים בערוצי ניקלודיאון וניק ג׳וניור אותו אני כל כך אוהב וגם להתפתח לכיוונים חדשים ולהגיע לקהלים גדולים ומגוונים בערוצי הלייף סטייל השונים".

 

אורלי אטלס-כץ ושרון למברגר, מנכ"לים משותפים בענני תקשורת: "אנחנו שמחים לקבל את טל למשפחת ענני תקשורת ולהיות חלק מיציאתו לדרך חדשה. אנחנו בטוחים שהצטרפותו של טל והכשרון שהוא מביא עימו יבטיחו את המשך הצלחת הערוצים וימשכו אליהם קהלים חדשים ומגוונים. שיהיה לכולנו בהצלחה".

 

חברת התוכן וההפקה "ענני תקשורת" הושקה בשנת 1996 וכיום היא אחת מחברות התוכן וההפצה הגדולות בישראל. בבעלותה ובניהולה למעלה מ-15 ערוצי טלוויזיה, ביניהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ אגו ועוד. לצד הפצת והפקת ערוציה, "ענני תקשורת" היא המפעילה המקומית של ערוצי התאגיד העולמי "ויאקום" -  ניקלודיאון, MTV, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל ומייצגת בישראל את הערוצים MSNBC ו-CNBC. ל"ענני תקשורת" ארבע חברות בת בתחום ההפקה, פוסט ופיתוח פלטפורמות דיגיטל וסקנד סקרין.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    סהר 18/07/2015 21:12
    הגב לתגובה זו
    תופיע בניקלואדיואון מטומטם
  • 1.
    רועי 31/05/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    טל הוא תותח על
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.