סוער בגל"צ: התכנית של יעל דן קוצצה בשעה - בגלל רצועת אקטואליה חדשה לרינו צרור
הרצועה החדשה של צרור באה על חשבון השעה הראשונה של 'עושים צהריים'. דן סירבה להגיב. במקום 'מה בוער' של חמישי - תכנית חדשה לירון דקל ועמית סגל, תכנית בינ"ל חדשה לגלית אלטשטיין
נמשכים השינויים בלוח השידורים של גל"צ, והתחנה הצבאית מעלה 3 תכניות חדשות בשעות הפריים-טיים הרדיופוני. התכניות החדשות ממשיכות את סבב שינויים בלוח השידורים שהחל בנובמבר האחרון, והן יעלו ביום ראשון בעוד כשבועיים.
הקורבן הראשון של השינויים תהיה יעל דן שתכניתה עושים צהריים תקוצץ משעתיים לשעה (13:00-14:00). במקום השעה הראשונה של התכנית, תשודר תכנית האקטואליה החדשה של רינו צרור - בימים ראשון עד רביעי - בשעה 12:00, והיא תעסוק בנושאים חברתיים.
בתחנה נשמעת היום ביקורת על התנהלות של מפקדה ירון דקל. "מדובר על התנהלות קבועה בגל"צ - עושים שינויים בפרוגרמינג ומודיעים למי שנפגע ממש זמן קצר לפני שהדבר קורה. זה קרה כבר עם דן שהתכנית שלה קוצצה לפני הבחירות לטובת מגזין בחירות".
גורמים בתחנה מציינים כי קיצוץ תכניתה של דן פגע בה, ובעיקר בכך שלא התייעצו עמה על כך, ואולם בשיחה עם אייס סירבה דן להגיב.
ונחזור לצרור שהגיש עד כה מדי חמישי ב-9:00 את מה בוער במקומו של רזי ברקאי. תכניתו החדשה של צרור "שמה לה למטרה להביא לשידור את הנעשה ברחוב הישראלי, בפריפריה ובעיר" כך על פי הודעת גל"צ. היא תעסוק במתחים בחברה הישראלית מבחינה סוציו-אקונומית, לאומית, דת, עדות, ועוד. את התכנית תערוך גלית אלטשטיין.
- TGI: אחרי הדחת ברדוגו, גל"צ איבדה את הבכורה לכאן רשת ב'
- ברדוגו דורש לחזור לשדר בגל"צ - ופיצוי של חצי מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקום 'מה בוער' של חמישי בין 9:00 ל-11:00, תעלה תכנית חדשה אותה יגישו יחדיו מפקד גל"צ ירון דקל, שהגיש בעבר את הכל דיבורים ברשת ב', והכתב הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל. התכנית תשים דגש על המערכת הפוליטית, ויערוך אותה דן שחורי.
שינוי נוסף ביום חמישי, הוספה של תכנית אקטואליה בינ"ל שתסקר את האירועים המעניינים בעולם בהגשתה ובעריכתה של גלית אלטשטיין. המשדר השבועי יעסוק בפוליטיקה, בכלכלה, בחברה ובתרבות הבינ"ל. התכנית תשודר בימי חמישי בשעה 13:00.
- 7.אזן קשבת 09/06/2015 10:09הגב לתגובה זוירווח לנו כאשר תופחת שעה אחת בכל יום ,שבה לא נאלץ לסבול את צחוק הצהלות המצטנפות,הייייאאאהיייאאא
- 6.חוק שימור השמאלנים בתקשורת: פחות לשמאלנית א' יותר לשמאלני ב' (ל"ת)לא לזמן אוויר לימין 15/04/2015 16:06הגב לתגובה זו
- 5.יעל דן 15/04/2015 07:39הגב לתגובה זוהגיעה הזמן לשנות ,יעל דן שנים על אוטו מישבצת וגם רזי ברקאי לא האמנתי שזה ישתנה אותם האנשים שמדברים על שיוויון לא מוותרים על שעה ביום , צרור לא פחות טוב מימכם !
- 4.א. 14/04/2015 21:44הגב לתגובה זושלא לדבר על שעה יומית של רינו.
- 3.ערן 14/04/2015 18:07הגב לתגובה זושלטון הימין שמתבכיין על תקשורת שמאלנית מתחיל לערוף ראשים. רינו צרור הוא הראשון. מי הבא?
- 2.דני על 14/04/2015 17:56הגב לתגובה זואני סבור שרק טוב יצא מהקיצוץ הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 1.מקול ישראל נמסר - תודה (ל"ת)מבורך 14/04/2015 15:55הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.