הנדנדה של מקאן נכנסת לארכייב: מודעת VOLVO מופיעה במגזין הפרסום הנחשב

המודעה שפורסמה לראשונה במסגרת תחרות דג הזהב מצטרפת למודעות נוספות מישראל. בגליונות הקרובים ישולבו מודעות נוספות של מקאן אריקסון
משה בנימין | (9)
נושאים בכתבה volvo ארכייב מקאן

מגזין הפרסום היוקרתי Luerzers Archive שבו שולבו לאחרונה מודעות באומן בר ריבנאי וגיתם BBDO מארח חבר נוסף מקהילת הפרסום הישראלית - מקאן אריקסון - עם מודעת ה'נדנדה' עבור מותג הרכב VOLVO.

המודעה למותג VOLVO של קבוצת מאיר הוצגה לראשונה במסגרת תחרות דג הזהב 2013 של קבוצת שוקן וזכתה לחשיפה נרחבת. במשרד מסבירים כי הרעיון מאחורי המודעה הוא להמחיש את עוצמת רכב השטח של VOLVO בתנאי שטח קשים, בעזרת נדנדה העשויה מחתך שטח שעליה מטפס הרכב תחת המסר: "240 כוחות סוס שהופכים כל עלייה לירידה".

בנוסף, על פי הודעת מערכת Luerzer's Archive זוהי לא המודעה היחידה של מקאן אריקסון שנבחרה להופיע במגזין, ובגיליונות הקרובים צפויות להופיע מודעות נוספות.

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: סיגל עבודי, איתי גלאון, ארט דיירקטור: גלעד הירש, קופירייטר: אודי אביטל, סמנכ"ל לקוחות: הגר ברזילי, סופרווייזר: עדי גולדברג, תקציבאות: רענן בודניוק, דבי עזוז, אילוסטרייטור: אלכס מלניק, סטודיו: אלי אזרזר.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    רוז בוגנים 21/08/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    אודי, אתה תותח, ה' ישמרך
  • 6.
    קטן, אתה תותח! (ל"ת)
    26/06/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עובד בבאומן 26/06/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    שמתיימרים לכתוב אותיות קטנות. כל הכבוד לאודי ול"מבוגר" על פרינט יפהיפה שראוי להיכנס לארכייב.
  • 4.
    אני ראיתי 26/06/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    וגם כל מי שעלעל בדג הזהב האחרון...
  • 3.
    דון 26/06/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    או שאצלנו פחות חשוב הפרסום ויותר חשוב הארכייב?
  • כן. תסתכל בדג הזהב (ל"ת)
    26/06/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
  • דון 26/06/2013 13:40
    אני בטוח שלא נמכרה מכונית אחת מהמודעה הזאת
  • 2.
    נייס (ל"ת)
    ג'יזס 25/06/2013 23:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אזרזר המלך! (ל"ת)
    מוטי 25/06/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.