הנדנדה של מקאן נכנסת לארכייב: מודעת VOLVO מופיעה במגזין הפרסום הנחשב

המודעה שפורסמה לראשונה במסגרת תחרות דג הזהב מצטרפת למודעות נוספות מישראל. בגליונות הקרובים ישולבו מודעות נוספות של מקאן אריקסון
משה בנימין | (9)
נושאים בכתבה volvo ארכייב מקאן

מגזין הפרסום היוקרתי Luerzers Archive שבו שולבו לאחרונה מודעות באומן בר ריבנאי וגיתם BBDO מארח חבר נוסף מקהילת הפרסום הישראלית - מקאן אריקסון - עם מודעת ה'נדנדה' עבור מותג הרכב VOLVO.

המודעה למותג VOLVO של קבוצת מאיר הוצגה לראשונה במסגרת תחרות דג הזהב 2013 של קבוצת שוקן וזכתה לחשיפה נרחבת. במשרד מסבירים כי הרעיון מאחורי המודעה הוא להמחיש את עוצמת רכב השטח של VOLVO בתנאי שטח קשים, בעזרת נדנדה העשויה מחתך שטח שעליה מטפס הרכב תחת המסר: "240 כוחות סוס שהופכים כל עלייה לירידה".

בנוסף, על פי הודעת מערכת Luerzer's Archive זוהי לא המודעה היחידה של מקאן אריקסון שנבחרה להופיע במגזין, ובגיליונות הקרובים צפויות להופיע מודעות נוספות.

קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב: סיגל עבודי, איתי גלאון, ארט דיירקטור: גלעד הירש, קופירייטר: אודי אביטל, סמנכ"ל לקוחות: הגר ברזילי, סופרווייזר: עדי גולדברג, תקציבאות: רענן בודניוק, דבי עזוז, אילוסטרייטור: אלכס מלניק, סטודיו: אלי אזרזר.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    רוז בוגנים 21/08/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    אודי, אתה תותח, ה' ישמרך
  • 6.
    קטן, אתה תותח! (ל"ת)
    26/06/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עובד בבאומן 26/06/2013 16:17
    הגב לתגובה זו
    שמתיימרים לכתוב אותיות קטנות. כל הכבוד לאודי ול"מבוגר" על פרינט יפהיפה שראוי להיכנס לארכייב.
  • 4.
    אני ראיתי 26/06/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    וגם כל מי שעלעל בדג הזהב האחרון...
  • 3.
    דון 26/06/2013 10:03
    הגב לתגובה זו
    או שאצלנו פחות חשוב הפרסום ויותר חשוב הארכייב?
  • כן. תסתכל בדג הזהב (ל"ת)
    26/06/2013 13:26
    הגב לתגובה זו
  • דון 26/06/2013 13:40
    אני בטוח שלא נמכרה מכונית אחת מהמודעה הזאת
  • 2.
    נייס (ל"ת)
    ג'יזס 25/06/2013 23:20
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אזרזר המלך! (ל"ת)
    מוטי 25/06/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.