דגנית ברטוב עוברת מ-mako לנענע10: תנהל את הפרויקטים הטכנולוגיים באתר
נענע10 ממשיכה להתחזק, ובד בבד עם הידוק שיתוף הפעולה עם ערוץ 10, החלו באתר נענע10 בגיוסים למחלקות הטכנולוגיה, התוכן והעיצוב. דגנית ברטוב, ששימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת הפרויקטים הטכנולוגיים של אתר mako, עוברת לנענע10 שם תנהל את כל הפרויקטים הטכנולוגיים.
ברטוב (36), בוגרת תואר ראשון למדעי החיים של האוניברסיטה העברית, הובילה ב- makoאת הטיפול הטכנולוגי ב'האח הגדול', 'כוכב נולד', ' makoחיילים' ואחרים. טרם הצטרפותה ל- mako שימשה ברטוב כמנהלת פרויקטים בתחום מהתוכן וההנדסה באגף האסטרטגיה והפיתוח בחברת אורנג'.
מנכ"ל נענע10 יריב ג'יבלי: "התחלנו את מגמת ההתחזקות וזו כבר רואה את ביטויה בגידול בהיקפי הגלישה באתר כפי שמראים נתוני הועדה למדרוג. אתר נענע10 מצוי בתקופה של התפתחות ושיפור בכל חזית. הצטרפותה של דגנית ברטוב הנו מרכיב חשוב בתהליך ההתחזקות".
דגנית ברטוב: "הרוח החדשה בנענע10 היא דבר מדבק ואני שמחה להצטרף כבר בשלב הראשון של ההתחזקות".
- 2.ליהי 13/05/2013 11:49הגב לתגובה זואני לא מבינה על איזה "התחזקות מדברים", כל מחלקת המכירות יצאה לחופשת לידה ולא חוזרת, הביאו את ליסה שכולם לא מסתדרים, יריב לך הביתה, פירקתם תחברה הזו!!!לכבות את האור מומלץ
- 1.ג.ל. 13/05/2013 10:32הגב לתגובה זו"שיפור בכל החזיתות... " יש אנשים שחיים בסרט ויש אנשים שמצטטים אותם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.