דגנית ברטוב נענע10
צילום: יח"צ

דגנית ברטוב עוברת מ-mako לנענע10: תנהל את הפרויקטים הטכנולוגיים באתר

מנהלת הפרויקטים הטכנולוגיים של mako בשנתיים האחרונות, עוברת לתפקיד זהה באתר האינטרנט של ערוץ 10, דווקא על רקע עזיבות באתר
אלכסנדר כץ | (2)

נענע10 ממשיכה להתחזק, ובד בבד עם הידוק שיתוף הפעולה עם ערוץ 10, החלו באתר נענע10 בגיוסים למחלקות הטכנולוגיה, התוכן והעיצוב. דגנית ברטוב, ששימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת הפרויקטים הטכנולוגיים של אתר mako, עוברת לנענע10 שם תנהל את כל הפרויקטים הטכנולוגיים.

ברטוב (36), בוגרת תואר ראשון למדעי החיים של האוניברסיטה העברית, הובילה ב- makoאת הטיפול הטכנולוגי ב'האח הגדול', 'כוכב נולד', ' makoחיילים' ואחרים. טרם הצטרפותה ל- mako שימשה ברטוב כמנהלת פרויקטים בתחום מהתוכן וההנדסה באגף האסטרטגיה והפיתוח בחברת אורנג'.

מנכ"ל נענע10 יריב ג'יבלי: "התחלנו את מגמת ההתחזקות וזו כבר רואה את ביטויה בגידול בהיקפי הגלישה באתר כפי שמראים נתוני הועדה למדרוג. אתר נענע10 מצוי בתקופה של התפתחות ושיפור בכל חזית. הצטרפותה של דגנית ברטוב הנו מרכיב חשוב בתהליך ההתחזקות".

דגנית ברטוב: "הרוח החדשה בנענע10 היא דבר מדבק ואני שמחה להצטרף כבר בשלב הראשון של ההתחזקות".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ליהי 13/05/2013 11:49
    הגב לתגובה זו
    אני לא מבינה על איזה "התחזקות מדברים", כל מחלקת המכירות יצאה לחופשת לידה ולא חוזרת, הביאו את ליסה שכולם לא מסתדרים, יריב לך הביתה, פירקתם תחברה הזו!!!לכבות את האור מומלץ
  • 1.
    ג.ל. 13/05/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    "שיפור בכל החזיתות... " יש אנשים שחיים בסרט ויש אנשים שמצטטים אותם.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.