הצרכנים בארה"ב עוברים לרכישות מקוונות וחברת אמאזון היא המרוויחה העיקרית
בזמן שהקונים האמריקנים עוברים ממהרים לרכוש את המתנות של הרגע האחרון לקראת החגים בארה"ב, ניתן לראות שינוי חד בהרגלי הקניות המקוונות. הלקוחות עברו בהמוניהם לבצע את הקניות באתר עיקרי - אמאזון.
קן פרקינס, נשיא ברת Retail Metrics, אמר כי "הצרכנים החלו לעבור לרכישות מקוונות בתקופת החגים של 2014 ומגמה זו הלכה וגדלה השנה. הלקוחות מבצעים את הרכישות באמצעות מכשירים ניידים והקניות דרך האינטרנט צומחות בקצב פנומנלי".
לפי Adobe Digitl, הקניות ב-"יום שישי השחור" ו-"סייבר מאנדי" הגיעו לסכום של מעל 300 מיליארד דולר ושברו שיא לקניות מקוונות ביום אחד. בתקופת החגים הנוכחית, הרכישות בכל יום הגיעו כמעט לכדי כמעט מיליארד דולר.
חברת Slice Intelligance בדקו 1.7 מיליון קבלות לרכישות מקוונות שנאספו מאז תחילת חודש נובמבר ועד ה-16 לחודש דצמבר, וגילו שהחלק העיקרי של הקניות התבצעו דרך אמאזון. חברת הענק זכתה בנתח של כ-36.9% מסך הרכישות, כאשר חברת Best Buy הגיעו למקום השני עם שיעור נמוך בהרבה העומד על כ-3.9%. חברת Target השיגה 2.9% מהמכירות, וול-מארט השיגה 2.7% בלבד, ואילו מייסיז' הגיעה ל-2.5%.
- בזוס מול מאסק: פרויקט החלל של אמזון הרחק מאחורי SpaceX
- השוק מחכה לתשובות: 3 נקודות לעונת הדוחות בוול סטריט
נציין כי מניית אמאזון עלתה כ-12.5% מאז תחילת השנה ומחירה 761.4 דולר למניה.
- 1.בורסה 26/12/2016 10:13הגב לתגובה זואנשים ממשיכים לשפר את החיים שלהם לקנות עוד ועוד מוצרים כדי להעלות את רמת החיים שלהם קפיטליזם הוא טוב לכולם. כולם מרוויחים אנשים קונים עוד מוצרי צריכה וחברות צוברות רווחים הבורסה ממשיך לעלות. מניית אמזון שווה עוד מעט 1000 דולר