לא עוד משווקת אלקטרונית: מזון תצא בקו מוצרים ביתיים ומזון משלה

אלמוג עזר |
נושאים בכתבה אמזון

לאחר שאתמול פורסם כי חברת גוגל GOOGLE תחל לאפשר מכירה ישירה דרך מנוע החיפוש שלה ובתוך כך הכריזה תחרות מול אמזון AMZON COM, נודע היום כי גם אמזון לא קופא על השמרים. החברה שעד כה שימשה כאתר לשיווק מוצרים דרך האינטרנט בלבד, תחל גם בייצור ושיווק של מוצרים אוטונומים של החברה.

כבר בהווה אמזון מספקת מספר מוצרים ללקוחות פרימיום שרשומים אצלה במערכת. מעתה, על פי הוול סטריט ג'ורנל, החברה תבקש להרחיב את קו המוצרים שלה לשאר הלקוחות שעושים שימוש בשירותיה לכדי חפצי בית ומוצרי מזון.

אילו מוצרי מזון אמזון תמכור לאמריקנים? חלב, דגני בוקר, פסטה, קפה וויטמינים. כמו כן החברה תמכור מוצרי ניקוי.  

חברות השיווק הגדולות בארה"ב כמו קוסקו וול מארט משתמשות בצד שליליש לשווק את המוצרים שלהם באינטרנט. כלומר, במילים אחרות, אמזון נכנסת לתחום פעילות שכבר נתון בידי החברות הגדולות לשיווק בארה"ב.  

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

החברה הסינית שזינקה 9.8% בניו יורק לאחר דו"ח חיובי במיוחד

אלמוג עזר |
נושאים בכתבה עליות
היום מתקיים בוול סטריט מסחר מקוצר כאשר הוא מסתיים בשעה 19:00 בעקבות חג ההודיה. אם כי לעיתים גם מסחר מקוצר ישנן תנועות חריגות במסחר. מניית חברת סיטריפ (Ctrip) זינקה 10.8% במסחר ברקע לפרסום הדו"ח הרבעוני שלה. בנוסף מניית החברה זכתה להעלת דירוג מקרב אנליסטים. סיטריפ הינה חברה בעלת אתר לרכישת חופשות בסין והנהלתה ממוקמת בהונג קונג (סימול: CTRP).  בשורה התחתונה החברה הרוויחה 17 סנט למניה, לעומת צפי השוק שעמד על 11 סנט. בשורה העליונה החברה הכניסה 835.5 מיליון דולר, לעומת צפי שוק של 801.8 מיליון דולר. החברה מסרה כי מכירת כרטיסי הנסיעות צמחה ב-101% בתוך שנה. בתוך כך, HSBC העלו את דירוג מניית החברה לרמה של "רכוש" מ"החזק". יעד מחיר מניית החברה עלה מ-53 דולר ל-46.  סיטריפ הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת סקיסקנר (Skyscanner), שתרכוש את אתר החופשות הסקוטי. שווי הרכישה עומד על 1.74 מיליארד דולר.  מניית חברת סיטריפ עלתה מתחילת השנה כ-23%. מתוך כך שווי השוק שלה מגיע לכ-34 מיליארד דולר.