לא עוד משווקת אלקטרונית: מזון תצא בקו מוצרים ביתיים ומזון משלה

אלמוג עזר |
נושאים בכתבה אמזון

לאחר שאתמול פורסם כי חברת גוגל GOOGLE תחל לאפשר מכירה ישירה דרך מנוע החיפוש שלה ובתוך כך הכריזה תחרות מול אמזון AMZON COM, נודע היום כי גם אמזון לא קופא על השמרים. החברה שעד כה שימשה כאתר לשיווק מוצרים דרך האינטרנט בלבד, תחל גם בייצור ושיווק של מוצרים אוטונומים של החברה.

כבר בהווה אמזון מספקת מספר מוצרים ללקוחות פרימיום שרשומים אצלה במערכת. מעתה, על פי הוול סטריט ג'ורנל, החברה תבקש להרחיב את קו המוצרים שלה לשאר הלקוחות שעושים שימוש בשירותיה לכדי חפצי בית ומוצרי מזון.

אילו מוצרי מזון אמזון תמכור לאמריקנים? חלב, דגני בוקר, פסטה, קפה וויטמינים. כמו כן החברה תמכור מוצרי ניקוי.  

חברות השיווק הגדולות בארה"ב כמו קוסקו וול מארט משתמשות בצד שליליש לשווק את המוצרים שלהם באינטרנט. כלומר, במילים אחרות, אמזון נכנסת לתחום פעילות שכבר נתון בידי החברות הגדולות לשיווק בארה"ב.  

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

בתום המסחר: 'סנדיסק' ו'אי-ביי' הכו את תחזיות האנליסטים

אי-ביי עקפה את הצפי בשורת הרווח ופספסה במעט בהכנסות, 'סנדיסק' צוללת במסחר המאוחר
מתן בן ברוך |
ענקית הקמעונאות המקוונת אי-ביי (סימול: EBAY) פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2014. החברה הציגה רווח של 69 סנט למניה לעומת צפי האנליסטים שעמד על 68 סנט. בשורת ההכנסות היא פספסה במעט כאשר הציגה הכנסות של 4.37 מיליארד דולר מול תחזית הכנסות של 4.38 מיליארד דולר. מן העבר השני, יצרנית הזיכרונות סנדיסק (סימול: SNDK) צוללת כעת במסחר המאוחר ב-6% נכון לכתיבת שורות אלו, זאת למרות הדו"ח המצוין שפירסמה. החברה רשמה רווח למניה של 1.41 דולר לעומת צפי האנליסטים שעמד על 1.39 דולר. גם בשורת ההכנסות החברה עקפה את התחזיות ורשמה הכנסות של 1.63 מיליארד דולר לעומת צפי של 1.6 מיליארד דולר.