לא עוד משווקת אלקטרונית: מזון תצא בקו מוצרים ביתיים ומזון משלה

אלמוג עזר |
נושאים בכתבה אמזון

לאחר שאתמול פורסם כי חברת גוגל GOOGLE תחל לאפשר מכירה ישירה דרך מנוע החיפוש שלה ובתוך כך הכריזה תחרות מול אמזון AMZON COM, נודע היום כי גם אמזון לא קופא על השמרים. החברה שעד כה שימשה כאתר לשיווק מוצרים דרך האינטרנט בלבד, תחל גם בייצור ושיווק של מוצרים אוטונומים של החברה.

כבר בהווה אמזון מספקת מספר מוצרים ללקוחות פרימיום שרשומים אצלה במערכת. מעתה, על פי הוול סטריט ג'ורנל, החברה תבקש להרחיב את קו המוצרים שלה לשאר הלקוחות שעושים שימוש בשירותיה לכדי חפצי בית ומוצרי מזון.

אילו מוצרי מזון אמזון תמכור לאמריקנים? חלב, דגני בוקר, פסטה, קפה וויטמינים. כמו כן החברה תמכור מוצרי ניקוי.  

חברות השיווק הגדולות בארה"ב כמו קוסקו וול מארט משתמשות בצד שליליש לשווק את המוצרים שלהם באינטרנט. כלומר, במילים אחרות, אמזון נכנסת לתחום פעילות שכבר נתון בידי החברות הגדולות לשיווק בארה"ב.  

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

המרוויח הגדול: הנפקת טוויטר תכניס לגולדמן זאקס 20 מיליון דולר

ע"פ דיווח בוול סטריט ג'ורנל, החתם המרכזי של הנפקת הרשת החברתית צפוי להכניס כפול מכל בנק אחר המעורב בהנפקה שתצא לפועל בשישה לנובמבר
יואב כהן |
הנפקת טוויטר הולכת ומתקרבת ומתגלה ומסתמן כי גולדמן זאקס (סימול: Gד) הולך להיות אחד המרווחים הגדולים שלה. ע"פ דיווח בוול סטריט ג'ורנל, החתם המרכזי של ההנפקה צפוי להכניס לכיסו 20 מיליון דולר, כפול מכל בנק אחר המעורב בהנפקת הרשת החברתית. ע"פ הערכות, המניה תונפק במחיר של בין 17-20 דולר והרשת צפויה לגייס כ-1.6 מיליארד דולר. בסך הכל, הבנקים המעורבים בהנפקה ירוויחו 3.25% מהכסף שטוויטר תגייס. כאמור, גולדמן זאקס יקבל את הנתח הגדול ביותר, כאשר שאר הבנקים לא צפוים להרוויח יותר מעשרה מיליון דולר. ההנפקה המסקרנת תתקיים בסופו של דבר בשישה לנובמבר והמניה תיסחר תחת הסימול TWTR. על פי התשקיף שהגישה לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) לרשת יותר מ-215 מיליון לקוחות חודשיים ו100 מיליון משתמשים יומיים. המנוע המרכזי של החברה הוא תחום הסלולר כאשר 75% מהמשתמשים החודשיים גולשים לאתר דרך הסמארטפון. הגולשים הללו מהווים 65% מההכנסות של טוויטר מפרסומות בעוד שמהחברה נמסר שתחזית הצמיחה מסקטור זה היא חיובית.