לא עוד משווקת אלקטרונית: מזון תצא בקו מוצרים ביתיים ומזון משלה

אלמוג עזר |
נושאים בכתבה אמזון

לאחר שאתמול פורסם כי חברת גוגל GOOGLE תחל לאפשר מכירה ישירה דרך מנוע החיפוש שלה ובתוך כך הכריזה תחרות מול אמזון AMZON COM, נודע היום כי גם אמזון לא קופא על השמרים. החברה שעד כה שימשה כאתר לשיווק מוצרים דרך האינטרנט בלבד, תחל גם בייצור ושיווק של מוצרים אוטונומים של החברה.

כבר בהווה אמזון מספקת מספר מוצרים ללקוחות פרימיום שרשומים אצלה במערכת. מעתה, על פי הוול סטריט ג'ורנל, החברה תבקש להרחיב את קו המוצרים שלה לשאר הלקוחות שעושים שימוש בשירותיה לכדי חפצי בית ומוצרי מזון.

אילו מוצרי מזון אמזון תמכור לאמריקנים? חלב, דגני בוקר, פסטה, קפה וויטמינים. כמו כן החברה תמכור מוצרי ניקוי.  

חברות השיווק הגדולות בארה"ב כמו קוסקו וול מארט משתמשות בצד שליליש לשווק את המוצרים שלהם באינטרנט. כלומר, במילים אחרות, אמזון נכנסת לתחום פעילות שכבר נתון בידי החברות הגדולות לשיווק בארה"ב.  

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
נדלן
צילום: istock

חברת הבניה שמזנקת כעת בוול סטריט לאחר פרסום הדו"חות

עונת הדו"חות בוול סטריט ממשיכה לצבור תאוצה, כאשר השבוע סקטור חברות הבניה נמצא במרכז. מניית KB HOME משלימה היום זינוק של 40% מתחילת 2019
עמית נעם טל |
עונת הדו"חות בוול סטריט ממשיכה לצבור תאוצה, כאשר סקטור הנדל"ן בארה"ב מרכז עניין. לאחר הדו"חות החלשים של לנאר (סימול:LEN) מוקדם יותר השבוע, חברת KB HOME (סימול:KBH), אחת מחברות הבנייה הגדולות בארה"ב, פרסמה אמש לאחר סיום המסחר את תוצאותיה לרבעון האחרון, והצליחה להכות את התחזיות. מניית החברה מגיבה כעת בעליות חדות של 5.6%. החברה דיווחה על הכנסות של 1.02 מיליארד דולר ברבעון האחרון. אמנם מדובר בירידה ביחס להכנסות של 1.1 ברבעון המקביל אשתקד, אך הנתון גבוה מהצפי המוקדם שעמד על הכנסות של 935 מיליון דולר. ההכנסות ב-6 החודשים הראשונים של 2019 עמדו על 1.82 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 1.97 מיליארד דולר ב-2018.  החברה מסרה ברבעון האחרון כ-4,920 בתים חדשים בארה"ב, כמעט ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל אשתקד, כאשר מחיר המכירה הממוצע  ירד ב-7% בחישוב שנתי, ועמד על 369 אלף דולר. הרווח התפעולי של החברה משוק הנדל"ן עמד על 83.4 מיליון דולר, ירידה של בערך 30% מהתקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה, החברה רושמת רווח נקי של 47.3 מיליון דולר או 0.54 דולר למניה, לעומת רווח של 57.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.   צבר ההזמנות של החברה גדל ב-532 ברבעון האחרון והסתכם ב-4,064 פרויקטים, כאשר השווי שוק המוערך שלהם עלה לרמה של 1.53 מיליארד דולר.  בעקבות העליות היום, מניית החברה משלימה עלייה של קרוב ל-40% מתחילת 2019. עם זאת, מניית החברה נסחרת ברמה הנמוכה ביותר מ-33% מהשיא שנקבע בתחילת 2018. תעודת הסל ITB, העוקבת אחר חברות הבניה עולה כעת ב-1.1%.  גרף מניית החברה בשנים האחרונות