למרות האופציה בחוזה: הפועל ב"ש תפתח את החוזה של ברדה - זו הסיבה
במקביל לטלטלה בשוק המאמנים הישראלי, הפועל באר שבע ואליניב ברדה מכניסות את המשא ומתן להילוך גבוה. לביזספורט נודע כי המאמן מקבל כל הזמן הצעות מעבר לים, אבל במקביל - במועדון מתכוון לממש את האופציה בחוזהו ולא רוצים שיעזוב.
ההצלחה של ברדה, בעיקר בחלק השני של העונה, לא נעלמה מעיני אלונה ברקת. היא מבינה שהיא צריכה לגרום לו לבטל הצעות אחרות ולכן ההערכה היא שבבאר שבע יציעו לפתוח את ההסכם ולשדרג את שכרו ב-10% - מה שאומר שירוויח בערך 40 אלף שקל נטו לחודש. בימים האחרונים ישנו ניסיון לקיים פגישה שתיערך במהלך אפריל, בה יסוכמו התנאים הסופיים.
לברדה אין כרגע אף הצעה אחרת מישראל מהטעם הפשוט שכרגע מכבי חיפה ומכבי תל אביב רוצות להמשיך להעסיק את המאמנים שלהן. מבחינת מכבי תל אביב קין יישאר, אלא אם יקבל הצעה מאירופה שלא יוכל לסרב לה. מסר ברוח הזו הועבר גם לברק בכר. מלבד העובדה הזאת, ברדה לא מתכוון, לפחות בשלב זה, לאמן בקבוצה ישראלית אחרת. מבחינתו, באר שבע היא הקבוצה הטובה ביותר בה יוכל לאמן ומכאן יתפתח, כשההערכה היא שייצא לאירופה אחרי שיסיים את הפרק במועדון. ברדה שיחק בעבר בבלגיה, הוא בקשרים טובים עם סוכנים ומנהלים מקצועיים באירופה ויכול להיות שנראה אותו מעבר לים בעוד שנה.
מעבר לצד המקצועי, ברדה משפיע מאוד על חדר ההלבשה של הקבוצה. לנושא הזה יש חשיבות עליונה - ברקת יודעת שזה חלק ממה שהוציא את הקבוצה מהמשבר בתחילת העונה - זו הסיבה שהיא מוכנה לשדרג את חוזהו במועדון.
- מי צודק, אלונה ברקת או אוהדי ב"ש ומה המאמן הבא חייב לקחת בחשבון?
- חזרה על אותה טעות: הפועל באר שבע פישלה שוב והפסידה גביע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שחקן אחר שהמשא ומתן איתו נמשך הוא הבלם איאד אבו עביד - השחקן רוצה לעזוב לאירופה, אבל הוא במועדון הציעו לו חוזה לשנתיים. מיגל ויטור דורש חוזה לשנתיים, כשבמועדון הציעו לו חוזה לעונה אחת.
- 3.טל 01/04/2024 09:01הגב לתגובה זוישאר בארץ !!!
- 2.מה אתה דפ!ק 31/03/2024 18:22הגב לתגובה זומה הקשר ברק בכר? הוא לא במכבי חיפה כבר שנה
- 1.בשורה התחתונה לא הביא אליפות!!! (ל"ת)מכביסט 31/03/2024 14:01הגב לתגובה זו
- חתואל 01/04/2024 00:07הגב לתגובה זותחליפו 4 מאמנים העונה ותביאו אליפות
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
