אסף יששכרוף סוכנות Say
צילום: עומר וידר

מי זכה במכרז העיצוב הדיגיטלי של איגוד הרשויות במפרץ חיפה?

סוכנות הדיגיטל Say זכתה במכרז בעברית ובערבית של אשכול רשויות המפרץ, לתקופה של שנתיים. על פי הערכות, מדובר בתקציב של עד חצי מיליון שקל בשנה
ביז מדיה |

אסף יששכרוף, מנכ"ל Say (צילום: עומר וידר)

.

סטודיו Say זכה בתקציב העיצוב הגרפי והדיגיטלי בעברית ובערבית של אשכול רשויות המפרץ - מכרז בו התמודדו כמה עשרות גופים. במסגרת המכרז יעניק הסטודיו למיתוג שירותי עיצוב וליווי גרפי שוטף לקמפיינים דיגיטליים ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק בשתי השפות למשך שנתיים. על פי הערכות, מדובר בתקציב של עד חצי מיליון שקלים בשנה, ומיליון שקל לאורך תקופת המכרז.

 

איגוד ערים אשכול רשויות המפרץ הוא איגוד רשויות מקומיות באזור מפרץ חיפה, שהוקם כדי לעודד פיתוח אזורי וקידום שיתופי פעולה בנושאים שונים בין הרשויות המקומיות החברות בו. הרשויות החברות בו הו עיריות טירת כרמל, יקנעם, קריית אתא, קריית ביאליק, קריית ים, קריית מוצקין, נשר, שפרעם ותמרה; המועצות המקומיות אעבלין, ביר אל-מכסור, דלית אלכרמל, קריית טבעון, עוספיא ורכסים; והמועצה האזורית זבולון.

 

סטודיו Say הוקם לפני 21 שנים על-ידי אסף יששכרוף, מומחה למיתוג עסקי. לפני שנתיים התמזג הסטודיו לתוך קבוצת התקשורת בייסברג טים של האחים גל ואלמוג בייסברג. הסטודיו מטפל בלקוחות מהמגזר הטכנולוגי, העסקי, הציבורי והממשלתי בארץ ובחו"ל. בין היתר הסטודיו מעניק אסטרטגיה ומיתוג, עיצוב אריזות, איפיון, עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט מכירתיים ותדמיתיים, מחלקות וידיאו, מיתוג כנסים ואירועים, הפקות דפוס ומוצרי מיתוג שונים. הסטודיו נותן שירותי עיצוב לדיגיטל, לרשת הקמעונאות ויקטורי, יבואנית ומשווקת המזון ויליפוד, מותג יורו מחלבות אירופה, אתנה - המרכז לקידום ספורט נשים, ספיישל אולימפיקס, ועוד. בין לקוחות החברה נמצאים קבוצת הג'רוזלם פוסט-מעריב, רשת תמנון, מכון וינגייט, מרכז מורשת בגין, האוניברסיטה העברית ועוד.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.