מיקרופון ערוץ 20
צילום: אלכסנדר כץ

זה לא הסוף? אפשרות לסבב קיצוצים נוסף בערוץ 20

בשבוע שעבר זומנו לשימועים כ-10 עובדים מכלל מחלקות הערוץ. אך לצד הקיצוצים והורדת התכנית 'כולם ב-20', מדברים בערוץ על עליית 2 תכניות חדשות
אלכסנדר כץ | (2)

האם ערוץ 20 לא יסתפק בפיטוריהם של כ-10 עובדים, וייצא בקרוב לסיבוב קיצוצים נוסף? כך עולה משיחות שקיימו בסוף השבוע בכירי הערוץ עם עובדיו המודאגים, בעקבות הגל הראשון במסגרתו זומנו כ-10 עובדים לשימועים שיתקיימו עד חג הפסח, כפי שנחשף באייס.

 

לסבב הראשון של השימועים זומנו עורך תוכן, 2 עורכי וידאו, תחקירנית, מפיקה במהדורה, עובדים במחלקת הכספים והשיווק, עובד בניו מדיה, טכנאי רדיו ועוד, וכפי שפורסם באייס, השימועים הם חלק מהליך התייעלות שכולל גם את הורדת רצועת האקטואליה היומית 'כולם ב-20', ומעבר המשרדים והאולפנים לירושלים.

 

סבב השימועים והפיטורים הנוכחי, משאיר את מהדורת החדשות דלילה במיוחד, עם כ-5 כתבים ורק 2 עורכי וידאו. סבב נוסף יפגע עוד במהדורה ובשאר התכנים, ואולם ההנהלה העבירה מסר לעובדים כי בכוונתה להעלות 2 תכניות חדשות למסך. גורם בערוץ אמר לאייס: "לא ברור עם איזה צוות בדיוק הם יעשו את זה".

 

בעקבות המצב, הוקם ביום חמישי האחרון ועד עובדים באמצעות ארגון העיתונים. הודעה על כך נשלחה למנכ"ל ערוץ 20 יורם כהן, שלדברי גורמים, בירך על המהלך באותו יום בשיחה שקיים עם עובדים.

 

בערוץ 20 לא הכחישו ולא אישרו לגבי שאלת סבב הפיטורים הנוסף, אולם מסרו כי "אנחנו בעיצומן של ההכנות למשדרי הבחירות ובמקביל נערכים במלא המרץ למעבר לירושלים ואכן מתכוונים לשדרג גם את לוח השידורים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    פספוס 09/04/2019 12:49
    הגב לתגובה זו
    השמרנות של השמאל ושל הדתיים עוברת על אותו ציר. כמו הברית בין זנברג למועלם.
  • 1.
    הלוחש לעיתונאים 08/04/2019 15:39
    הגב לתגובה זו
    ללא כתבים ללא צלמים עם 0% אחוז רייטינג ברוב התוכניות. לערוץ 98 הנידח יש יותר רייטינג מן הסתם נתנו לימין ערוץ טלביזיה וזה מה שיצא. אם לא היה עצוב היה מצחיק עד דמעות.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.