רגע לפני הבחירות: הצופים לא נוהרים למהדורות החדשות
התכנית עובדה (קשת 12) רשמה אמש 18.2% בקרב יהודים ו-436 באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. היא גברה על פרק סיום העונה של אבודים (רשת 13) שהסתפקה ב-11.7% (320K). התכנית סיימה עונה עם ממוצע של 13.1% (358K) - העונה עם הרייטינג הנמוך ביותר עד כה.
יוצאים מהכלל (כאן 11) ניפקה 2.5% (71K) והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.1%.
אולפן עובדה באורך 6 דקות (קשת 12) - 11.6%, הצינור (רשת 13) - 8.7%, 'חדר 101' (כאן 1) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.6%.
תעמולת בחירות:
קשת 12 (23:10) - 4.8%.
רשת 13 (23:30) - 2.8%.
כאן 11 (18:00) – 1.3%.
ערוץ 20 (22:00) - 0.1%.
בחישוב מצרפי: 9%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.9%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.5%, שש עם עודד בן עמי - 9.8%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.
כאן 11: ערב ערב - 1.1%, שידורי תעמולה ואז העולם היום – 1.4% .
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.7%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.2%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5% בלבד, למרות הראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.
קלמן סגל (כאן 11) קיבלה רק 1.5%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן) עם 2.5%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) הסתפקה ב-0.6%.
בגזרת החדשות:
בחישוב מצרפי רשמו המהדורות יחדיו כ-29%, נתון נמוך יחסית לשבועות האחרונים, ובטח כאשר אנחנו בשבוע בחירות, דבר שאמור ליצר עניין.
חדשות 12 עם הנתון הנמוך ביותר שלה מאז המיזוג - 14.5% (398K),
מול חדשות 13 שגם לא הפגיזה עם 8.3% (239K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.9% (129K),
חדשות ערוץ 20 עם 1.2%.
- 2.רוני 09/04/2019 09:44הגב לתגובה זומדידת הרייטינג מיושנת ואינה מייצגת ערוץ 20 מקבל במציאות הרבה יותר
- 1.צבר 08/04/2019 17:52הגב לתגובה זולמה לכתוב ככה?

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.