רגע לפני הבחירות: הצופים לא נוהרים למהדורות החדשות
התכנית עובדה (קשת 12) רשמה אמש 18.2% בקרב יהודים ו-436 באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. היא גברה על פרק סיום העונה של אבודים (רשת 13) שהסתפקה ב-11.7% (320K). התכנית סיימה עונה עם ממוצע של 13.1% (358K) - העונה עם הרייטינג הנמוך ביותר עד כה.
יוצאים מהכלל (כאן 11) ניפקה 2.5% (71K) והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.1%.
אולפן עובדה באורך 6 דקות (קשת 12) - 11.6%, הצינור (רשת 13) - 8.7%, 'חדר 101' (כאן 1) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.6%.
תעמולת בחירות:
קשת 12 (23:10) - 4.8%.
רשת 13 (23:30) - 2.8%.
כאן 11 (18:00) – 1.3%.
ערוץ 20 (22:00) - 0.1%.
בחישוב מצרפי: 9%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.9%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.5%, שש עם עודד בן עמי - 9.8%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.
כאן 11: ערב ערב - 1.1%, שידורי תעמולה ואז העולם היום – 1.4% .
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.7%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.2%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5% בלבד, למרות הראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.
קלמן סגל (כאן 11) קיבלה רק 1.5%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן) עם 2.5%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) הסתפקה ב-0.6%.
בגזרת החדשות:
בחישוב מצרפי רשמו המהדורות יחדיו כ-29%, נתון נמוך יחסית לשבועות האחרונים, ובטח כאשר אנחנו בשבוע בחירות, דבר שאמור ליצר עניין.
חדשות 12 עם הנתון הנמוך ביותר שלה מאז המיזוג - 14.5% (398K),
מול חדשות 13 שגם לא הפגיזה עם 8.3% (239K).
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.9% (129K),
חדשות ערוץ 20 עם 1.2%.
- 2.רוני 09/04/2019 09:44הגב לתגובה זומדידת הרייטינג מיושנת ואינה מייצגת ערוץ 20 מקבל במציאות הרבה יותר
- 1.צבר 08/04/2019 17:52הגב לתגובה זולמה לכתוב ככה?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
