יונית לוי החדשות חדשות 2
צילום: מסך החדשות 12
רייטינג

רגע לפני הבחירות: הצופים לא נוהרים למהדורות החדשות

חדשות 12 רשמה את הנתון הנמוך ביותר שלה מאז המיזוג – 14.5%, אבל מיד אחריה טיפסה עובדה ל-18.2%. חדשות 13 הסתפקה ב-8.3%, ואחריה אבודים סגרה עונה עם 11.7%
אלכסנדר כץ | (2)

התכנית עובדה (קשת 12) רשמה אמש 18.2% בקרב יהודים ו-436 באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. היא גברה על פרק סיום העונה של אבודים (רשת 13) שהסתפקה ב-11.7% (320K). התכנית סיימה עונה עם ממוצע של 13.1% (358K) - העונה עם הרייטינג הנמוך ביותר עד כה.  

 

יוצאים מהכלל (כאן 11) ניפקה 2.5% (71K) והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.1%.

 

אולפן עובדה באורך 6 דקות (קשת 12) - 11.6%, הצינור (רשת 13) - 8.7%, 'חדר 101' (כאן 1) - 2.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.6%.

 

תעמולת בחירות:

קשת 12 (23:10) - 4.8%.

רשת 13 (23:30) - 2.8%.

כאן 11 (18:00) – 1.3%.

ערוץ 20 (22:00) - 0.1%.

בחישוב מצרפי: 9%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.9%,

וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.5%, שש עם עודד בן עמי - 9.8%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 4.9%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, שידורי תעמולה ואז העולם היום – 1.4% .

ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.7%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.2%.

לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5% בלבד, למרות הראיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.2%.

קלמן סגל (כאן 11) קיבלה רק 1.5%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן) עם 2.5%.

ריקלין ומגל (ערוץ 20) הסתפקה ב-0.6%.

 

בגזרת החדשות:

בחישוב מצרפי רשמו המהדורות יחדיו כ-29%, נתון נמוך יחסית לשבועות האחרונים, ובטח כאשר אנחנו בשבוע בחירות, דבר שאמור ליצר עניין.

חדשות 12 עם הנתון הנמוך ביותר שלה מאז המיזוג - 14.5% (398K),

מול חדשות 13 שגם לא הפגיזה עם 8.3% (239K).

חדשות הערב  (כאן 11) ניפקה 4.9% (129K),

חדשות ערוץ 20 עם 1.2%.

 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רוני 09/04/2019 09:44
    הגב לתגובה זו
    מדידת הרייטינג מיושנת ואינה מייצגת ערוץ 20 מקבל במציאות הרבה יותר
  • 1.
    צבר 08/04/2019 17:52
    הגב לתגובה זו
    למה לכתוב ככה?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״