עידן אלרום
צילום: עמוד הפייסבוק של אלרום
פרסום ראשון

תחל שנה ומינוייה ביהושע: חזקוש ישורון ואבישי קשת מצטרפים - עידן אלרום מונה לסמנכ"ל הדיגיטל

אלרום, לשעבר מנכ"ל RAK מקבוצת גלובס מונה לסמנכ"ל ובמקביל דודו דהן יעבור לשמש כמסנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל. ישורון שמגיע מטוויסטד וקשת מ-Gefen Team מצטרפים לקריאייטיב דיגיטל
משה בנימין | (11)

זרוע הדיגיטל של יהושע TBWA פותחת את השנה העברית החדשה עם שידוד מערכות. במשרד הפרסום הוחלט על מינוי חדש בכסא סמנכ"ל הדיגיטל אליו ייכנס עידן אלרום שהיה בתפקידו האחרון מנכ"ל אתר RAK, חברת אינטרנט להשוואת מוצרי צריכה פיננסיים מקבוצת גלובס. עם מינויו לתפקיד יוסט דודו דהן לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל.

בנוסף מגייס המשרד 2 שחקני רכש חדשים בגזרת הקריאייטיב: חזקוש ישורון ואבישי קשת. ישורון מגיע ממשרד הפרסום טוויסטד ובמשרד מציינים כי הוא חתום על מספר מהלכי קריאטיב מצוינים ומחזיק בלוג שזכה פעמיים בתואר ה"בלוג ההומוריסטי הטוב ביותר". קשת הוא מנהל קריאטיב שמגיע ליהושע מ-GefenTeam, שבו היה אחראי על הובלת קמפיינים ללקוחות מובילים בשוק כגון: קוקה קולה, האוניברסיטה העברית, מוזס, תנובה ואחרים.

אלרום, המינוי הבכיר בגזרת הדיגיטל מילא מספר תפקידי שיווק בפלטפורמות מקוונות לפני RAK ובהם גם עסק בתחום האפליקציות. הוא בעל תואר במשפטים מהמכללה למנהל ומינויו לתפקיד אמור למקסם את פוטנציאל הנסיון שלו בתחומי בניית ויישום אסטרטגיות דיגיטליות, פיתוח מוצרים דיגיטליים,  ניהול קשרי לקוחות בכירים, אפיון, שיווק, ובניית צוותי עבודה אינטגרטיביים ועוד. במסגרת תפקידו יהיה אלרום אחראי על ניהול הפעילות הדיגיטלית, הטמעת גישות חדשות וכלי עבודה עדכניים.

עינת יוזנט-רביד, מנכ"ל יהושע / TBWA: "כניסתו של עידן אלרום לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל וכניסת אנשי קריאטיב מצוינים, מהווה הצהרת כוונות מבחינתנו, להוות שחקן מוביל ומחדש בתחום הדיגיטל ולאפשר ללקוחתנו ליהנות מיכולות ומכלים מתקדמים ביותר בתחום זה. המטרה הברורה של המשרד היא להוביל את שוק הפרסום במהלכים דיגיטליים קריאטיביים ואפקטיביים ביותר". 

עידן אלרום מסר: "אני שמח מאוד להצטרף למשפחת יהושע / TBWA ומתכוון להוביל את המחלקה להישגים חדשים בזירה הדיגיטלית ובכלל, ולהנחיל שיטות עבודה הניזונות מהמקורות המתקדמים בעולם - אותן נוכל ליישם עם לקוחות המשרד, כשותפים אמיתיים לדרך".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    עידן, בהצלחה - סוף סוף הדיגיטל ביהושע יעלה מדרגה (ל"ת)
    שי 10/10/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מאיה עוד שם ביהושע? (ל"ת)
    מיכאל 07/10/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אלמוני 07/10/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    מה עם מירן פחמן? למה עזב?
  • 7.
    דניאל 06/10/2015 22:55
    הגב לתגובה זו
    אלרום נשמע כמו בחירה טובה. במקום להביא פלצנים שהתבטלו על הגג של משרד אחר ועשו דיפלומה בלמכור אסקימו לקרחים (דהיינו ללקוחות), נשמע שמישהו שניהל גוף פיננסי-אינטרנטי ועסק במיזמים - יכול להביא סגנון קצת אחר. עולם הפרסום (עולם... בריכת שכשוך) המקומי זקוק לכמה רענונים כאלה. תקוו.
  • אין ספק (ל"ת)
    אתה טיפש 07/10/2015 23:00
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    נו באמת (ל"ת)
    מה ליהשוע ולדיגיטל? 06/10/2015 21:38
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לדבר על דיגיטל ולהיות חזק בדיגיטל זה 2007 (ל"ת)
    הרב בולשיט 06/10/2015 20:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אופטימיים 06/10/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 דברים מניעים את המקום הזה - ניהול לקוח ומדיה. כל עוד הלקוחות שלהם לא מבינים דיגיטל ואין כסף במדיה אז לא יתנו להם לעבוד. מקווה להתבדות. ד"ש לדודו.
  • 3.
    שי 06/10/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    שידוד מערכות? יהושע עושה שידוד מערכות בתחום הדיגיטל שלוש פעמים בשנה... זה תמיד נכשל ותמיד יכשל מהסיבה הפשוטה שהכל מתחיל מהראש. למשרד הזה אין dna של דיגיטל, הוא לא חושב דיגיטל ולא מאמין בדיגיטל.
  • 2.
    ודודו עוד שם? (ל"ת)
    בושה 06/10/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הצהרת כוונות (ל"ת)
    בתחת שלי 06/10/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.