תחל שנה ומינוייה ביהושע: חזקוש ישורון ואבישי קשת מצטרפים - עידן אלרום מונה לסמנכ"ל הדיגיטל
זרוע הדיגיטל של יהושע TBWA פותחת את השנה העברית החדשה עם שידוד מערכות. במשרד הפרסום הוחלט על מינוי חדש בכסא סמנכ"ל הדיגיטל אליו ייכנס עידן אלרום שהיה בתפקידו האחרון מנכ"ל אתר RAK, חברת אינטרנט להשוואת מוצרי צריכה פיננסיים מקבוצת גלובס. עם מינויו לתפקיד יוסט דודו דהן לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל.
בנוסף מגייס המשרד 2 שחקני רכש חדשים בגזרת הקריאייטיב: חזקוש ישורון ואבישי קשת. ישורון מגיע ממשרד הפרסום טוויסטד ובמשרד מציינים כי הוא חתום על מספר מהלכי קריאטיב מצוינים ומחזיק בלוג שזכה פעמיים בתואר ה"בלוג ההומוריסטי הטוב ביותר". קשת הוא מנהל קריאטיב שמגיע ליהושע מ-GefenTeam, שבו היה אחראי על הובלת קמפיינים ללקוחות מובילים בשוק כגון: קוקה קולה, האוניברסיטה העברית, מוזס, תנובה ואחרים.
אלרום, המינוי הבכיר בגזרת הדיגיטל מילא מספר תפקידי שיווק בפלטפורמות מקוונות לפני RAK ובהם גם עסק בתחום האפליקציות. הוא בעל תואר במשפטים מהמכללה למנהל ומינויו לתפקיד אמור למקסם את פוטנציאל הנסיון שלו בתחומי בניית ויישום אסטרטגיות דיגיטליות, פיתוח מוצרים דיגיטליים, ניהול קשרי לקוחות בכירים, אפיון, שיווק, ובניית צוותי עבודה אינטגרטיביים ועוד. במסגרת תפקידו יהיה אלרום אחראי על ניהול הפעילות הדיגיטלית, הטמעת גישות חדשות וכלי עבודה עדכניים.
עינת יוזנט-רביד, מנכ"ל יהושע / TBWA: "כניסתו של עידן אלרום לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל וכניסת אנשי קריאטיב מצוינים, מהווה הצהרת כוונות מבחינתנו, להוות שחקן מוביל ומחדש בתחום הדיגיטל ולאפשר ללקוחתנו ליהנות מיכולות ומכלים מתקדמים ביותר בתחום זה. המטרה הברורה של המשרד היא להוביל את שוק הפרסום במהלכים דיגיטליים קריאטיביים ואפקטיביים ביותר".
עידן אלרום מסר: "אני שמח מאוד להצטרף למשפחת יהושע / TBWA ומתכוון להוביל את המחלקה להישגים חדשים בזירה הדיגיטלית ובכלל, ולהנחיל שיטות עבודה הניזונות מהמקורות המתקדמים בעולם - אותן נוכל ליישם עם לקוחות המשרד, כשותפים אמיתיים לדרך".
- 10.עידן, בהצלחה - סוף סוף הדיגיטל ביהושע יעלה מדרגה (ל"ת)שי 10/10/2015 11:44הגב לתגובה זו
- 9.מאיה עוד שם ביהושע? (ל"ת)מיכאל 07/10/2015 13:09הגב לתגובה זו
- 8.אלמוני 07/10/2015 10:16הגב לתגובה זומה עם מירן פחמן? למה עזב?
- 7.דניאל 06/10/2015 22:55הגב לתגובה זואלרום נשמע כמו בחירה טובה. במקום להביא פלצנים שהתבטלו על הגג של משרד אחר ועשו דיפלומה בלמכור אסקימו לקרחים (דהיינו ללקוחות), נשמע שמישהו שניהל גוף פיננסי-אינטרנטי ועסק במיזמים - יכול להביא סגנון קצת אחר. עולם הפרסום (עולם... בריכת שכשוך) המקומי זקוק לכמה רענונים כאלה. תקוו.
- אין ספק (ל"ת)אתה טיפש 07/10/2015 23:00הגב לתגובה זו
- 6.נו באמת (ל"ת)מה ליהשוע ולדיגיטל? 06/10/2015 21:38הגב לתגובה זו
- 5.לדבר על דיגיטל ולהיות חזק בדיגיטל זה 2007 (ל"ת)הרב בולשיט 06/10/2015 20:31הגב לתגובה זו
- 4.אופטימיים 06/10/2015 17:50הגב לתגובה זו2 דברים מניעים את המקום הזה - ניהול לקוח ומדיה. כל עוד הלקוחות שלהם לא מבינים דיגיטל ואין כסף במדיה אז לא יתנו להם לעבוד. מקווה להתבדות. ד"ש לדודו.
- 3.שי 06/10/2015 15:10הגב לתגובה זושידוד מערכות? יהושע עושה שידוד מערכות בתחום הדיגיטל שלוש פעמים בשנה... זה תמיד נכשל ותמיד יכשל מהסיבה הפשוטה שהכל מתחיל מהראש. למשרד הזה אין dna של דיגיטל, הוא לא חושב דיגיטל ולא מאמין בדיגיטל.
- 2.ודודו עוד שם? (ל"ת)בושה 06/10/2015 14:42הגב לתגובה זו
- 1.הצהרת כוונות (ל"ת)בתחת שלי 06/10/2015 14:42הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוקשת שולטת בלוח שידורי מוצ"ש
עוד ערב ללא תוכן מקורי בערוצי הטלוויזיה, למעט סרט תיעודי ששודר בכאן11; מבחינת המהדורות המרכזיות, כמו בכל מוצ"ש, קשת מובילה בכל הרצועות - לטבלת הרייטינג המלאה
כמו מדי מוצ"ש, העובדה שערוץ 14 אינו משדר לאורך היום משפיעה על טבלת הרייטינג, והמהדורה המרכזית של חדשות 12 פותחת פערים על המתחרות, ואמש מהדורת החדשות של 12 השיגה רייטינג של 15.9% וכמות צופים של 396 אלף. הבאה אחריה היתה חדשות 13, עם 5.5% רייטינג ו-156 אלף צופים וכשהמקום השני הוא נתונים של כשליש ממהדורת 12, ניתן לראות עד כמה הפער גדול במוצ"ש. במקום השלישי היתה המהדורה של ערוץ 14, עם 4.9% ו-131 אלף וכרגיל את הרשימה סגר כאן11, עם 3.5% רייטינג ו-90 אלף צופים.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם כאן11 שידרו את הסרט התיעודי "יצאתי בשש", שעוקב אחרי רציחות נשים על ידי בני זוגן, שהיה עם 2.6% רייטינג וצפו בו 56 אלף איש, אבל כל השאר היה ריאליטי או תכניות אירוח למיניהן. בכל אופן, את הרצועה הובילו תכניות הריאליטי, כשהכוכב הבא לאירוויזיון היה עם 17.3% ו-427 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היה "משחק השף", עם 11.3% רייטינג ו-286 אלף צופים ובמקום השלישי היתה "הפטריוטים" של ערוץ 14, עם 6.2% רייטינג ו-168 אלף צופים.
כאן11 שידרו במהלך הרצועה גם את פגישה עם רוני קובן, שאירח את ליאור סושרד והיה עם רייטינג של 4.7% ו-112 אלף צופים.
תכניות אחה"צ
הרצועה המוקדמת של פגוש את העיתונות של קשת היתה על 11.9% ו-320 אלף צופים, בעוד מוריה וברקו היו על 3.7% רייטינג ו-106 אלף צופים. לאחר מכן פגוש את העיתונות עלו ל-13.2% ו-331 אלף צופים, מוריה וברקו עלו ל-3.8% ו-130 אלף צופים ואילו ערוץ 14 הצטרף עם "השבוע" עם אראל סג"ל, שעמד על 3% ו-77 אלף צופים.
לייט נייט
את רצועות הלייט נייט הובילו "אברי ושרקי" עם, רייטינג של 8.7% ו-208 אלף צופים, אחריהם היו רשת עם שידור חוזר של "שנות ה-90" שעמדו על 4.1% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, ששודרו בערוץ 14, היו עם 2.6% רייטינג ו-70 אלף צופים.
