תחל שנה ומינוייה ביהושע: חזקוש ישורון ואבישי קשת מצטרפים - עידן אלרום מונה לסמנכ"ל הדיגיטל
זרוע הדיגיטל של יהושע TBWA פותחת את השנה העברית החדשה עם שידוד מערכות. במשרד הפרסום הוחלט על מינוי חדש בכסא סמנכ"ל הדיגיטל אליו ייכנס עידן אלרום שהיה בתפקידו האחרון מנכ"ל אתר RAK, חברת אינטרנט להשוואת מוצרי צריכה פיננסיים מקבוצת גלובס. עם מינויו לתפקיד יוסט דודו דהן לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל.
בנוסף מגייס המשרד 2 שחקני רכש חדשים בגזרת הקריאייטיב: חזקוש ישורון ואבישי קשת. ישורון מגיע ממשרד הפרסום טוויסטד ובמשרד מציינים כי הוא חתום על מספר מהלכי קריאטיב מצוינים ומחזיק בלוג שזכה פעמיים בתואר ה"בלוג ההומוריסטי הטוב ביותר". קשת הוא מנהל קריאטיב שמגיע ליהושע מ-GefenTeam, שבו היה אחראי על הובלת קמפיינים ללקוחות מובילים בשוק כגון: קוקה קולה, האוניברסיטה העברית, מוזס, תנובה ואחרים.
אלרום, המינוי הבכיר בגזרת הדיגיטל מילא מספר תפקידי שיווק בפלטפורמות מקוונות לפני RAK ובהם גם עסק בתחום האפליקציות. הוא בעל תואר במשפטים מהמכללה למנהל ומינויו לתפקיד אמור למקסם את פוטנציאל הנסיון שלו בתחומי בניית ויישום אסטרטגיות דיגיטליות, פיתוח מוצרים דיגיטליים, ניהול קשרי לקוחות בכירים, אפיון, שיווק, ובניית צוותי עבודה אינטגרטיביים ועוד. במסגרת תפקידו יהיה אלרום אחראי על ניהול הפעילות הדיגיטלית, הטמעת גישות חדשות וכלי עבודה עדכניים.
עינת יוזנט-רביד, מנכ"ל יהושע / TBWA: "כניסתו של עידן אלרום לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל וכניסת אנשי קריאטיב מצוינים, מהווה הצהרת כוונות מבחינתנו, להוות שחקן מוביל ומחדש בתחום הדיגיטל ולאפשר ללקוחתנו ליהנות מיכולות ומכלים מתקדמים ביותר בתחום זה. המטרה הברורה של המשרד היא להוביל את שוק הפרסום במהלכים דיגיטליים קריאטיביים ואפקטיביים ביותר".
עידן אלרום מסר: "אני שמח מאוד להצטרף למשפחת יהושע / TBWA ומתכוון להוביל את המחלקה להישגים חדשים בזירה הדיגיטלית ובכלל, ולהנחיל שיטות עבודה הניזונות מהמקורות המתקדמים בעולם - אותן נוכל ליישם עם לקוחות המשרד, כשותפים אמיתיים לדרך".
- 10.עידן, בהצלחה - סוף סוף הדיגיטל ביהושע יעלה מדרגה (ל"ת)שי 10/10/2015 11:44הגב לתגובה זו
- 9.מאיה עוד שם ביהושע? (ל"ת)מיכאל 07/10/2015 13:09הגב לתגובה זו
- 8.אלמוני 07/10/2015 10:16הגב לתגובה זומה עם מירן פחמן? למה עזב?
- 7.דניאל 06/10/2015 22:55הגב לתגובה זואלרום נשמע כמו בחירה טובה. במקום להביא פלצנים שהתבטלו על הגג של משרד אחר ועשו דיפלומה בלמכור אסקימו לקרחים (דהיינו ללקוחות), נשמע שמישהו שניהל גוף פיננסי-אינטרנטי ועסק במיזמים - יכול להביא סגנון קצת אחר. עולם הפרסום (עולם... בריכת שכשוך) המקומי זקוק לכמה רענונים כאלה. תקוו.
- אין ספק (ל"ת)אתה טיפש 07/10/2015 23:00הגב לתגובה זו
- 6.נו באמת (ל"ת)מה ליהשוע ולדיגיטל? 06/10/2015 21:38הגב לתגובה זו
- 5.לדבר על דיגיטל ולהיות חזק בדיגיטל זה 2007 (ל"ת)הרב בולשיט 06/10/2015 20:31הגב לתגובה זו
- 4.אופטימיים 06/10/2015 17:50הגב לתגובה זו2 דברים מניעים את המקום הזה - ניהול לקוח ומדיה. כל עוד הלקוחות שלהם לא מבינים דיגיטל ואין כסף במדיה אז לא יתנו להם לעבוד. מקווה להתבדות. ד"ש לדודו.
- 3.שי 06/10/2015 15:10הגב לתגובה זושידוד מערכות? יהושע עושה שידוד מערכות בתחום הדיגיטל שלוש פעמים בשנה... זה תמיד נכשל ותמיד יכשל מהסיבה הפשוטה שהכל מתחיל מהראש. למשרד הזה אין dna של דיגיטל, הוא לא חושב דיגיטל ולא מאמין בדיגיטל.
- 2.ודודו עוד שם? (ל"ת)בושה 06/10/2015 14:42הגב לתגובה זו
- 1.הצהרת כוונות (ל"ת)בתחת שלי 06/10/2015 14:42הגב לתגובה זו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.