תחל שנה ומינוייה ביהושע: חזקוש ישורון ואבישי קשת מצטרפים - עידן אלרום מונה לסמנכ"ל הדיגיטל
זרוע הדיגיטל של יהושע TBWA פותחת את השנה העברית החדשה עם שידוד מערכות. במשרד הפרסום הוחלט על מינוי חדש בכסא סמנכ"ל הדיגיטל אליו ייכנס עידן אלרום שהיה בתפקידו האחרון מנכ"ל אתר RAK, חברת אינטרנט להשוואת מוצרי צריכה פיננסיים מקבוצת גלובס. עם מינויו לתפקיד יוסט דודו דהן לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל.
בנוסף מגייס המשרד 2 שחקני רכש חדשים בגזרת הקריאייטיב: חזקוש ישורון ואבישי קשת. ישורון מגיע ממשרד הפרסום טוויסטד ובמשרד מציינים כי הוא חתום על מספר מהלכי קריאטיב מצוינים ומחזיק בלוג שזכה פעמיים בתואר ה"בלוג ההומוריסטי הטוב ביותר". קשת הוא מנהל קריאטיב שמגיע ליהושע מ-GefenTeam, שבו היה אחראי על הובלת קמפיינים ללקוחות מובילים בשוק כגון: קוקה קולה, האוניברסיטה העברית, מוזס, תנובה ואחרים.
אלרום, המינוי הבכיר בגזרת הדיגיטל מילא מספר תפקידי שיווק בפלטפורמות מקוונות לפני RAK ובהם גם עסק בתחום האפליקציות. הוא בעל תואר במשפטים מהמכללה למנהל ומינויו לתפקיד אמור למקסם את פוטנציאל הנסיון שלו בתחומי בניית ויישום אסטרטגיות דיגיטליות, פיתוח מוצרים דיגיטליים, ניהול קשרי לקוחות בכירים, אפיון, שיווק, ובניית צוותי עבודה אינטגרטיביים ועוד. במסגרת תפקידו יהיה אלרום אחראי על ניהול הפעילות הדיגיטלית, הטמעת גישות חדשות וכלי עבודה עדכניים.
עינת יוזנט-רביד, מנכ"ל יהושע / TBWA: "כניסתו של עידן אלרום לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל וכניסת אנשי קריאטיב מצוינים, מהווה הצהרת כוונות מבחינתנו, להוות שחקן מוביל ומחדש בתחום הדיגיטל ולאפשר ללקוחתנו ליהנות מיכולות ומכלים מתקדמים ביותר בתחום זה. המטרה הברורה של המשרד היא להוביל את שוק הפרסום במהלכים דיגיטליים קריאטיביים ואפקטיביים ביותר".
עידן אלרום מסר: "אני שמח מאוד להצטרף למשפחת יהושע / TBWA ומתכוון להוביל את המחלקה להישגים חדשים בזירה הדיגיטלית ובכלל, ולהנחיל שיטות עבודה הניזונות מהמקורות המתקדמים בעולם - אותן נוכל ליישם עם לקוחות המשרד, כשותפים אמיתיים לדרך".
- 10.עידן, בהצלחה - סוף סוף הדיגיטל ביהושע יעלה מדרגה (ל"ת)שי 10/10/2015 11:44הגב לתגובה זו
- 9.מאיה עוד שם ביהושע? (ל"ת)מיכאל 07/10/2015 13:09הגב לתגובה זו
- 8.אלמוני 07/10/2015 10:16הגב לתגובה זומה עם מירן פחמן? למה עזב?
- 7.דניאל 06/10/2015 22:55הגב לתגובה זואלרום נשמע כמו בחירה טובה. במקום להביא פלצנים שהתבטלו על הגג של משרד אחר ועשו דיפלומה בלמכור אסקימו לקרחים (דהיינו ללקוחות), נשמע שמישהו שניהל גוף פיננסי-אינטרנטי ועסק במיזמים - יכול להביא סגנון קצת אחר. עולם הפרסום (עולם... בריכת שכשוך) המקומי זקוק לכמה רענונים כאלה. תקוו.
- אין ספק (ל"ת)אתה טיפש 07/10/2015 23:00הגב לתגובה זו
- 6.נו באמת (ל"ת)מה ליהשוע ולדיגיטל? 06/10/2015 21:38הגב לתגובה זו
- 5.לדבר על דיגיטל ולהיות חזק בדיגיטל זה 2007 (ל"ת)הרב בולשיט 06/10/2015 20:31הגב לתגובה זו
- 4.אופטימיים 06/10/2015 17:50הגב לתגובה זו2 דברים מניעים את המקום הזה - ניהול לקוח ומדיה. כל עוד הלקוחות שלהם לא מבינים דיגיטל ואין כסף במדיה אז לא יתנו להם לעבוד. מקווה להתבדות. ד"ש לדודו.
- 3.שי 06/10/2015 15:10הגב לתגובה זושידוד מערכות? יהושע עושה שידוד מערכות בתחום הדיגיטל שלוש פעמים בשנה... זה תמיד נכשל ותמיד יכשל מהסיבה הפשוטה שהכל מתחיל מהראש. למשרד הזה אין dna של דיגיטל, הוא לא חושב דיגיטל ולא מאמין בדיגיטל.
- 2.ודודו עוד שם? (ל"ת)בושה 06/10/2015 14:42הגב לתגובה זו
- 1.הצהרת כוונות (ל"ת)בתחת שלי 06/10/2015 14:42הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
