קמפיין ערוץ 20 לתת יותר
צילום: לוגו

קופץ לקלחת: ערוץ 20 משיק את "לתת יותר" - בתגובה לפוסטים נגד הפריפריה

ישדר בחודש הקרוב מישובי פריפריה, וגם הפעילות הדיגיטלית שלו תעסוק בנושא, וזאת בשל "גל ההתלהמות ברשת", כפי שציין בהודעתו מהיום
אלכסנדר כץ | (1)
נושאים בכתבה נתניהו ערוץ 20

ערוץ 20 משיק קמפיין מיוחד בשם "לתת יותר", כקונטרה לפוסטים שקראו בימים האחרונים להחרים את תושבי הפריפריה על כך שלמרות מצבם הכלכלי, החליטו להצביע שוב לליכוד ולנתניהו. במסגרת הקמפיין, הערוץ בעל הגוון הימני-שמרני, ישדר את תכניותיו השונות בחודש הקרוב מישובים בפריפריה. בהודעה שהפיץ, צוין כי "בעקבות גל ההתלהמות ברשת נגד יישובי הפריפריה והקריאה שלא לסייע לישובים אלו תחת הכותרת 'לא לתת', ערוץ 20 פותח במבצע מיוחד שכולו מוקדש לישובים תחת השם 'לתת יותר. אנחנו עם אחד'".   לקראת סוף השבוע שעבר פורסם בגלובס על "קמפיין" שצובר תאוצה ברשתות החברתיות, הקורא להפסיק לתרום לחלשים ולפריפריה, וזאת משום שבחרו שוב בנתניהו, מי שאחראי על מצבם. ואולם קמפיין זה כלל בעיקר פוסטים בודדים, שזכו לחשיפה בזכות הפרסום בגלובס. מאז זכו פוסטים אלו לביקורות קשות, ונראה כי כל הסיפור חרג מכל פרופורציה למרות שלא זכה לתמיכה ציבורית כלל.   מספר ח"כים ניסו לתפוס על "הקמפיין" הזה טרמפ, ולא רק. ועכשיו, אחרי הבחירות והאשמות ההדדיות, הדי הקמפיין-לא קמפיין הזה עדיין נמצאים באוויר.   במהלך החודש הקרוב ערוץ 20 יקיים שידורים מיוחדים מישובים אלו, יסקר את הפעילויות ויחשוף את הצדדים היפים לדבריו של כל ישוב וישוב, ואת העשייה החברתית שמובילה הפריפריה. גם דף הפייסבוק של הערוץ המונה כ-70 אלף חברים, יחליף את הלוגו הרגיל של הערוץ למשך שבוע בלוגו של "לתת יותר". בנוסף, מידי יום יעלו פוסטים, וקטעי ווידאו מהשטח שיחשפו לדבריו הערוץ, "את הישראלי היפה". במקביל, יוביל ערוץ 20 קמפיין להגדיל את התקציבים הממשלתיים ליישובי הפריפריה על חשבון התקציבים שמוזרמים ליישובים המבוססים במרכז הארץ.  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    23/03/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 20 עוד שלוחה של הימין הנצלני והצדקני. לא לעזור לאלו שלא עוזרים לעצמם. שיבקשו מהמדינה - גם ככה זה התפקיד שלה מלכתחילה.
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.