קופץ לקלחת: ערוץ 20 משיק את "לתת יותר" - בתגובה לפוסטים נגד הפריפריה
ערוץ 20 משיק קמפיין מיוחד בשם "לתת יותר", כקונטרה לפוסטים שקראו בימים האחרונים להחרים את תושבי הפריפריה על כך שלמרות מצבם הכלכלי, החליטו להצביע שוב לליכוד ולנתניהו.
במסגרת הקמפיין, הערוץ בעל הגוון הימני-שמרני, ישדר את תכניותיו השונות בחודש הקרוב מישובים בפריפריה. בהודעה שהפיץ, צוין כי "בעקבות גל ההתלהמות ברשת נגד יישובי הפריפריה והקריאה שלא לסייע לישובים אלו תחת הכותרת 'לא לתת', ערוץ 20 פותח במבצע מיוחד שכולו מוקדש לישובים תחת השם 'לתת יותר. אנחנו עם אחד'".
לקראת סוף השבוע שעבר פורסם בגלובס על "קמפיין" שצובר תאוצה ברשתות החברתיות, הקורא להפסיק לתרום לחלשים ולפריפריה, וזאת משום שבחרו שוב בנתניהו, מי שאחראי על מצבם. ואולם קמפיין זה כלל בעיקר פוסטים בודדים, שזכו לחשיפה בזכות הפרסום בגלובס. מאז זכו פוסטים אלו לביקורות קשות, ונראה כי כל הסיפור חרג מכל פרופורציה למרות שלא זכה לתמיכה ציבורית כלל.
מספר ח"כים ניסו לתפוס על "הקמפיין" הזה טרמפ, ולא רק. ועכשיו, אחרי הבחירות והאשמות ההדדיות, הדי הקמפיין-לא קמפיין הזה עדיין נמצאים באוויר.
במהלך החודש הקרוב ערוץ 20 יקיים שידורים מיוחדים מישובים אלו, יסקר את הפעילויות ויחשוף את הצדדים היפים לדבריו של כל ישוב וישוב, ואת העשייה החברתית שמובילה הפריפריה. גם דף הפייסבוק של הערוץ המונה כ-70 אלף חברים, יחליף את הלוגו הרגיל של הערוץ למשך שבוע בלוגו של "לתת יותר". בנוסף, מידי יום יעלו פוסטים, וקטעי ווידאו מהשטח שיחשפו לדבריו הערוץ, "את הישראלי היפה". במקביל, יוביל ערוץ 20 קמפיין להגדיל את התקציבים הממשלתיים ליישובי הפריפריה על חשבון התקציבים שמוזרמים ליישובים המבוססים במרכז הארץ.
- 1.23/03/2015 09:55הגב לתגובה זוערוץ 20 עוד שלוחה של הימין הנצלני והצדקני. לא לעזור לאלו שלא עוזרים לעצמם. שיבקשו מהמדינה - גם ככה זה התפקיד שלה מלכתחילה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
