בר רפאלי תוביל את הקמפיין הבינ"ל של ה.שטרן - וכמה היא תכניס לכיס?
דוגמנית העל הישראלית בר רפאלי, שבשנים האחרונות מפתחת קריירת תקשורת מקומית לצד כניסתה לעסקים, גורפת עוד קמפיין יוקרתי. הפעם לא מדובר רק בתיאור מרשים אלא ביוקרה מוכחת. רפאלי תוביל את הקמפיין הבינ"ל של רשת התכשיטים היוקרתית ה.שטרן שיעמוד השנה בסימן חגיגות ה 70 שנה למותג.
שכרה של רפאלי עבור ייצוג ה.שטרן לא פורסם אך לפי הערכות הוא נע בין 250 אלף דולר ל-400 אלף יורו, דהיינו בין 1 ל-2 מיליון שקלים. רפאלי תיכנס לנעליהן של השחקניות ההוליוודיות דיאן קרוגר וקייטי הולמס, קודמותיה לתפקיד.
לרגל חגיגות ה-70 למותג, צפוי הקמפיין בכיכובה להיות רחב היקף ולהיחשף ברחבי העולם, במדינות כגון: מקסיקו, פרו, ישראל, רוסיה, סין, דרום קוריאה, ברזיל, אנגליה, ארה"ב וצרפת ועוד. לפני כיומיים המריאה רפאלי לסאו פאולו בברזיל לטובת צילומי הקמפיין.
רפאלי היא לא הישראלית הראשונה שה.שטרן שכרו את שירותיה. לפני 10 שנים הייתה זו יעל גולדמן, שנבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של המותג, לרגל חגיגות ה- 60. לאחר שרפאלי כיכבה בצילומי הקמפיין לקולקציית "האוסף שלי", הקולקציה הצעירה של ה.שטרן, ואחרי שבשנתיים האחרונות שימשה כשגרירה הרשמית של המותג בישראל, החליטו ברשת הבינלאומית לקחת את הקשר ההדוק צעד אחד קדימה לקמפיין הבינלאומי.
- התוצאות החלשות של נטו גרמו לעדי עזרא לקבל מניות בשווי מצומק
- פעם שלישית בר רפאלי: תשמש שוב כפרזנטורית בקמפיין חדש ל-FEMINA
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "הקשר ההדוק בין ה.שטרן ובר רפאלי החל מזמן. בר משדרת את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר ואנו מברכים על בחירתה לפנים הבינלאומיות של ה.שטרן".
- 3.רפאל 17/12/2015 09:16הגב לתגובה זולכלא.לא עושה צבא לא משלמת מיסים אזרחית זבל
- 2.כל החיים שלי אני חוסך ולא הגעתי לחצי מהסכום הזה (ל"ת)אא 28/07/2015 09:25הגב לתגובה זו
- 1.עמית 27/07/2015 16:55הגב לתגובה זומזכיר לישראל קורט שמדובר במשתמטת מהזן הגרוע ביותר, שפיבקרה חתונה כדי להתחמק מצה"ל, שמנחה ריאלטי עממי ומביך, שלכלכה על ישראל בעולם. ואם חסרות פרשיות מביכות נוספות, פתח "ויקיפדיה". בא לי להקיא עליך ועל התכשיטים שלך, דביל.
- אתה טיפש (ל"ת)גידי 28/07/2015 11:59הגב לתגובה זו

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
