בר רפאלי
צילום: אייל נבו

פעם שלישית בר רפאלי: תשמש שוב כפרזנטורית בקמפיין חדש ל-FEMINA

הקמפיין החדש של רשת ההלבשה התחתונה, יעלה בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, דיגיטל ושילוט בקניונים בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל  
מערכת ביזפורטל |
נושאים בכתבה בר רפאלי קמפיין

בר רפאלי חוזרת אל המסכים בקמפיין חדש למותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA.

זהו הקמפיין השלישי שבו משמשת הדוגמנית ואשת העסקים כפרזנטורית של הרשת. 

הקמפיין, שיעלה בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, דיגיטל ושילוט בקניונים בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל, ממשיך עם השיר הקליט מהקמפיין השני שעלה בחודש יוני האחרון והפך למזוהה עם המותג: "BAR PUT A BRA, PUT A FEMINA" על בסיס שיר הילדות הנוסטלגי, כאשר הפעם נלקחה השראה משנות ה-70 עם אדפטציה ייחודית ואחרת לשיר.

כמו בקמפיין הקודם, גם כאן נשמרת השפה הוויזואלית בה רואים את בר רוקדת לצללי השיר, אך הפעם היא נמצאת בסט שונה המדמה תא הלבשה שכולו מראות ובו בר "נזרקת" לעולם דמיוני בעוד היא מודדת את הדגמים מקולקציית הקיץ החדשה של FEMINA.

הקמפיין צולם באולפנים בתל אביב ואותו הוביל הצוות המקצועי - אנשי הקריאייטיב רונה יעקובי ועידו בן-דור, צלם האופנה והבמאי אייל נבו והסטייליסט הצמוד של בר - סיימון אלמלם.

טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA מוסרת: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח שלנו לקמפיין שלישי עם הפרזנטורית בר רפאלי. הבחירה בבר רפאלי כפרזנטורית המותג מוכיחה כל פעם מחדש כי החיבור הערכי בינה לבין המותג מדויק ומשלב בצורה מושלמת בין אופנתיות ועדכניות, איכות בלתי מתפשרת ונגישות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.