טאו במכתב תגובה: "איומי נציגות האג"ח, בכדי לקדם אינטרסים אישיים של חבריה"
נציגות האג"ח של טאו שיגרה אתממול מכתב חריף לדירקטוריון החברה, בו היא מטיחה האשמות בעניין תמיכתם את חברי הדירקטוריון בצעדים שמיטיבים עם בעל השליטה כאשר בין היתר נכתב כי "אילן בן-דב משתמש בחברה למטרותיו".
כבר אתמול התייחסה החברה למכתב ואמרה כי "יש להצר על כי נציגות בעלי האג"ח אינה מפנימה את תפקידה, לשרת את אינטרס מחזיקי האג"ח, ובמקום זאת ממשיכה באיומים ובטענות סרק, שנועדו לקדם אינטרסים של חברי הנציגות בלבד. בדרך התנהלותם זו פוגעת הנציגות בחברה ועלולה לגרום נזקים כספיים כבדים למחזיקי האג"ח."
היום הוציאה החברה מכתב רישמי תחת הכותרת 'טענות כזב כלפי החברה, הדירקטוריון ונושאי המשרה', מכתב זועם לא פחות מהמכתב ששלחה נציגות האג"ח.
כך נפתח המכתב: "ייאמר מייד, מכתב מרשותיכם הינו מקומם ונכתב ביד קלה. אין ממש בטענות מרשותיכם. הנטען במכתב מלמד על בורות שנובעת מאי הכרת העובדות. ניתן להניח כי לו הייתם מקדישים זמנכם ללימוד המסכת העובדתית על הוויתה, לא הייתם נחפזים בהעלאת טענות מסוג אלו השזורות במכתבכם, טענות הנדחות מכל וכל".
עוד נכתב, כי "מכתבכם המקומם שזור באי דיוקים (וזאת בלשון המעטה), הן מהפן העובדתי והן מהפן המשפטי....". "דומה כי מכתבכם יצא תחת ידכם בחופזה וכל מטרתו הנו נסיון להפעיל לחץ בלתי הוגן על נושאי המשרה בחברה והראיה הניצחת לכך היא שמכתבכם שוגר שעות ספורות לאחר ישיבה שהתקיימה ביכם לבין החברה".
- 16.דוד 16/09/2011 12:15הגב לתגובה זואין ברירה אחרת אני לא מחזיק אגח שלהם אבל זה מה שצריך לעשות ואני הולך עם תשובה עד הסוף.. אם צריך בגץ שיהיה בגץ..
- 15.אסף 16/09/2011 10:36הגב לתגובה זוהמכתב של הנציגות מלא האשמות, עם ביסוס - האם מותר להגיב להן? וודאי! האם מותר לסתור אותן? ודאי! האם בן דב עשה זאת? אפילו לא על קצה המזלג. המכתב הזועם מטעם " טאו" , ע" ע מטעם בן דב, לא מגיב לטענה אחת מאלה המופיעות במכתב הנציגות, אלא רק תוקף שוב ושוב את הנציגות, ואת המכתב שלה, תוך התחמקות מלהגיב לתוכנו ולטענות בו והתמקדות במלל רגשי ותוקפני.
- 14.ראובן 15/09/2011 19:03הגב לתגובה זוריח של פלילים
- 13.זיפו 15/09/2011 18:26הגב לתגובה זוותראו לטייקונים שחובות צריך להחזיר עד השקל האחרון בדיוק כמו שדורשים פרטנר מלקוחותיה. אין תספורות ואין ויתורים, שימכור את הווילה , יזרוק את אשתו הדוגמנית שצעירה ממנו 30 שנה ויחזיר לציבור שהלווה לו כספים , בחזרה. נקודה . אין גבול לחוצפת החזיר.
- 12.יש לי את האג" ח המסרי 15/09/2011 16:27הגב לתגובה זוהמסריח שלך ואני רוצה ללכת לפרוק מה דעתך?
- 11.ככר תחריר 15/09/2011 15:57הגב לתגובה זומי שמחזיק מניות של פרטנר פשוט אץץץץ
- 10.לעזוב את פרטר ומיד!!! (ל"ת)המשקיע 15/09/2011 15:57הגב לתגובה זו
- 9.בן דוב לא מבין 15/09/2011 15:38הגב לתגובה זואיך לא אומרים לו תודה איש יקר על התספורת שהוא מציע אם יש התנגדות של מחזיקי האג" ח זה נובע רק מכך שהם רוצים קידום אישי לא חלילה שהם רוצים להציל לנו את הכסף החוצפה שהטיקונים התרגלו שהם מחרבנים עלינו ואנחנו אומרים, טוב זה מה יש... בן דוב תתעורר- זה נגמר- לא ניתן שיחרבנו עלינו יותר. מצידי שיפרקו את החברה, אז נפסיד יותר נקודתית אבל נרוויח יותר בטווח הארוך ואתה לא תוכל יותר לגייס שקל בשוק ההון... צוחק מי שצוחק אחרון ... חזיר תחזיר או שלא תוכל יותר למנף את עצמך נתנתק מפרטנר ואז נראה אותך הופך מגיבור גדול לפישפש קטן
- LIKE (ל"ת)LIKE 15/09/2011 16:05הגב לתגובה זו
- 8.להכאיב לו דרך הכיס (ל"ת)תתנתקו מפרטנר 15/09/2011 15:32הגב לתגובה זו
- 7.ביי ביי פרטנר 15/09/2011 15:30הגב לתגובה זואתה לא תראה ממני יותר גרוש שחוק לא סמסונג לא אורנג כלום נאדה
- יפה, זאת הדרך איתו (ל"ת)אני פשוט בסלקום 15/09/2011 15:39הגב לתגובה זו
- 6.אתם רוצים את כספכם? (ל"ת)הצחקתם את החזיר המגע 15/09/2011 15:29הגב לתגובה זו
- 5.אין גבול לחוצפה- גועעעל (ל"ת)חתיכת גנב חוצפן - חז 15/09/2011 15:28הגב לתגובה זו
- 4.אזרח שומר חוק 15/09/2011 14:54הגב לתגובה זוההזוי הזה מתנהל
- 3.המשקיע ההגון 15/09/2011 14:52הגב לתגובה זוצוף מכוער שרצית כסף חייכת כמו דג בקלה העיקר למנף אותי המשקיע..מינית את הבריון כמנכ" ל טאו שלאחר אספת בעלי החוב הכושל הזה עוד כועס עלינו...מכונית משומשת לא הייתי רוכש ממנו..אבל אתה יודע מה..במחשבה שניה שניכם מתאימים.... תחזיר את הכסף איש קטן..פטר את הבריון מטאו וצא לדרך חדשה אולי עוד מישהו יסלח לך ...אצלי אתה מחוק..אתה ופרטנר שלך.
- 2.ספקולנט בדימוס 15/09/2011 14:23הגב לתגובה זוהם לוו כסף מאנשים באג' ח ומניות ומתפלאים על כי הלוום רוצים את כספם חזקרה. הבית ב70 מיליון? 7 מיליון לא מספיק?ורווחים של מאות מיליונים לאן נעלם כל הכסף הזה?
- 1.שלם את הכסף שאתה חייב גנב בן גנב (ל"ת)44 15/09/2011 12:28הגב לתגובה זו

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה
בדיקת
ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.
רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?
באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029
הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.
המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.
על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.
המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח.
- טראמפ בישראל: צפי לעומסים גדולים בירושלים; הרכבות יתוגברו
- תנועת הרכבות - חזרה לשגרה; תחנת השלום חוזרת לפעילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.
