21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לשכת השמאים שלחה לכחלון מכתב חריף בעניין הכוונה למסות בעלי 3 דירות, "ניחוח פופוליסטי" - מסמנים 7 השלכות קשות

בלשכת השמאים נערכים להילחם במס המיוחד שמתכנן האוצר. הנה המכתב שנשלח 
 |  209
מכתב לשר
Share
יו"ר לשכת שמאי המקרקעין, אוהד דנוס פנה במכתב לאגף התקציבים באוצר ולשר האוצר משה כחלון בטענה כי הצעת החוק למסות בעלים של שלוש דירות ומעלה לוקה ב"חוסר שוויון קיצוני" ובאי מידתיות  ועשויה להוביל לשורה של כשלים וביניהן החשש שתגרור העלאה בדמי השכירות, צמצום מלאי הדירות להשכרה ועוד. דנוס אף מסר כי הוא דורש משר האוצר לסגת בו מהצעתו וכי יפעל לביטול החוק גם אם יהיה צורך בהתערבות ראש הממשלה. 


טיוטת חוק ההסדרים לתקציב 2017-2018 פורסמה בשבוע שעבר והובילה לסערה ותגובות. מתוך הטיוטה עולה כי האוצר מתכנן להטיל מס כבד על בעלי דירה שלישית. מדובר בתשלום של 1% משווי הנכס ועד לסכום מקסימלי של 1,500 שקלים בחודש לכל דירה, החל מהדירה השלישית. מי שמחזיק ב-3 דירות ומעלה, יוכל לבחור את הדירה עליה הוא ישלם את המס החדש (כמובן זו תהיה הדירה הזולה יותר) והמס המקסימלי יהיה 18,000 שקל בשנה לכל לדירה.

"שוק הנדל"ן בישראל מורכב וקשה והשינויים מתרחשים בו באטיות, גם בתקופות של ירידות מחירים, והיו גם כאלו. ברבות השנים ומעת לעת, חווינו גם ניסיונות והצעות שלא נמצא בהם פתרון לבעיה ועלה מהן ניחוח פופוליסטי, שאינו מן העניין. כזו הייתה תכנית מע"מ 0 שזכתה להתנגדות עזה, גם מצד גורמים מקצועיים באגפכם. כזו היא גם ההצעה בנדון אשר הוגשה לאחרונה להערות הציבור", כתב דנוס במכתבו כנגד ההצעה של האוצר."משנת 2008 ועד עצם ימים אלה, מצויה מדינת ישראל במה שקרוי 'משבר דיור חריף', במסגרתו עלה שווי הנכסים הממוצע שבידי הציבור בלמעלה ממאה אחוזים. לזכות הממשלה המכהנת ניתן לומר שמשרד האוצר, בראשות השר משה כחלון, עושה מאמצים כבירים לטיפול בנושא, שעד כה לא נשאו פרי, ואת התוצאות נקווה לראות בעתיד".במכתב מפרט דנוס את ההשפעות שעשויות להיות במיסוי המתוכנן: 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

209 תגובות ב-119 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
119 ירון 28/08/2016 22:58 איזה חוק לא חברתי למי שיש וילה ששוה 20 מיליון
ישלם כמו למי שיש בית במיליון לא מבין את האבסורד ,למי דואג האוצר כולנן יודעחם לוילות ועשירי המגדלים פשוט מקומם
118 חסר דירה 21/08/2016 13:18 צריך להתאגד בפעולת מנע נגד הקנס המעוות הזה!
אין סוף פה לחלם ולשערוריות. היה וכחלון היה מציע מס על שכירות מהשקל הראשון אז היה בכך עוד היגיון. אבל ההצעה הזו היא גניבה לאור היום. צריך לקום פה גוף עם ביציים שייתן מכת נגד: 1. באופן גורף להעלות את מחירי השכירות - מי שיש לו דירה אחת ,שתיים שלוש ואלף ...לא משנה . להעלות ולגלגל ככל שניתן את המס על השוכר---שהשוכר יילך לכחלון וילין על כך אח"כ. 2. במידה ולא ניתן לגלגל את המס על השוכר - לבוא לשוכר ולהגיע לו ביי ביי . היה נחמד וטוב שהיה ...לך תודה לכחלון שעכשיו גם דירת שכירות אין לך. במקביל להתחיל להציע את הדירה לטווחים קצרים ולתיירים . 3. מי שבכל זאת ייאלץ למכור - אז שהכסף לא יישאר בארץ. לחפש השקעות נבונות בחו"ל ולהשקיע שם מי שידחוף ויכוון את בעלי הדירות לצעדים אלה יראה לכחלון מהר מאוד מאיפה משתין הדג. ועוד לחשוב שאני הצבעתי לו .....טעות עושים פחת אחת מר כחלון...נתראה בקלפי. אאין לי דירה ומצבי עגום אך לא ייתכן שאתן יד לחוק כזה מעוות . מדינת מיסים...נמאסתם!
117 אלי 10/08/2016 10:47 מס הזוי
כל מי שיש לו יותר משתי חנויות ישלם מס מיוחד על החנות השלישית. נו באמת??? כל יומיים ממציאים מס חדש פה... השקעתי את כספי הפיצויים שלי בדירות. האם עשיתי משהו אסור? האם עברתי על החוק? אנשי קבע יוצאים לפנסיה בגיל 42 ומקבלים משכורת על חשבון המדינה עד גיל 120 שלהם ושל הבת זוג שלהם. לי אין את הפריוליגיה הזאת, ואת הפנסיה שלי אני מקבל מדירות שאני משכיר -סה"כ 700 ש"ח וזה פחות מהפנסיה של אנשי קבע. אז למה שוחטים לי 30% מהפנסיה בהינף יד????????????????
116 sדוד 09/08/2016 17:34 תעלה רבית ל3 אחוז כולם ימכרו את הבתים כי הבנק נתן יותר (ל"ת)
נטע 21/08/2016 13:13 פששש,כמה יועצי אחיתופל יש פה שלא מבינים מימינם ומשמאלם (ל"ת)
115 sדוד 09/08/2016 17:33 לכחלון עצה טובה לעלות רבית שכול מי שיש לו דירה נספת שי
תתן למי שאן לו דירה יקבל משכנתה מעודפת שיוכל לעמוד בזה ומי שיש לו דירה נספת שישלם רבית על המשכנתה שלקח על רבית 0 בשביל זה קנו בתים כי הבנק לו נתן כלום
114 שוקי 09/08/2016 16:45 עוד גוף חזירי ואינטרסנטי (ל"ת)
113 אריה 09/08/2016 16:18 מס על דירה שלישית
הורד את מסי הבורסה ל 10אחוז מהרווח אם בכלל יש .ו כך תתעל את הכספים של משקעים להשקיע בחברות בארץ בתעשייה ובשרותים. יפתחו מקומות עבודה והכלכלה תשגשג. כולם יוכלו לממש את רצונם.
112 אבי 09/08/2016 13:07 מסכנים בעלי 3 דירות
בעיות קיצוניות גוררות פתרונות קיצוניים,אף אחד לא אוהב את זה אבל שווה לנסות,אם המחירים בפריפריה יחזרו לשפיות יהיה טוב לכולנו,אני מאמין שרבים יקנו באשקלון ויסעו לעבוד בתל אביב אם יעלה שם נניח 700 אלף ולא מיליון 200.
111 ל53 09/08/2016 11:34 זה סתם ישראבלוף יש לבנות הרבה באריאל,חריש וקריית גת
מ2004 אנו לא בונים מעבר לקו הירוק למעט פרויקטים קטנים ותכנונים ישנים ואכלוסיה גדולה עוברת לחדרה גדרה.למשל ברמת גן יש אזור שמאות משפחות של מתנחלים גרים שם ואין לי דבר נגדם כי הם עושים צבא ותורמים לקהילה.אסור לבנות במקמות רחוקים וקיצוניים אך יש לבנות המון בגושי התיישבות,בקריית גת ולהקים עוד חריש עם אזורי תעסוקה מסביב שאנשים יוכלו לעבור לשם גם אם הם בשוק הפרטי ולא מורים או עובדי מדינה עם קביעות שעבודתם מובטחת.
110 משמאי הייתי מצפה 09/08/2016 10:25 לניתוח יותר אינטליגנטי. אין שום השפעה על שוכרים
פרט לכמה גרידים שינסו לנצל את המומנטום. אם יפלטו לשוק 50000 דירות אז או שיהיו גם פחות 50000 שוכרים ומעלה או שיחליפו ידיים ואז הם עדיין ישארו בשוק השכירות. אלא שהמחירים של הדירות שימכרו יהיו נמוכים יותר ולכן זה אף עשוי להוריד את שכר הדירה כי התשואה עולה.
109 מתלבט 09/08/2016 08:14 האם להעביר הדירה ליורש או להעלות שכ"ד (ל"ת)
נתן 09/08/2016 11:22 מה שתחליט אחי, החלטה שלך (ל"ת)
אשת היורש 09/08/2016 10:51 כן תעביר ליורש כדי שחצי יעבור אלי בגירושין
על מי אתה מאיים תגיד ?
108 משכיר דירה 09/08/2016 08:09 בגלל שאנחנו מצהירים+משלמים מס הכנסה על שכ"כ סוחטים
אותנו עוד.... מוטב שכחלון (הכשלון) לא יחפש את הדרכים הקלות אלא ילחם בהון השחור ויגבה מס הכנסה ממשכירי הדירות שמעלימים הכנסות והם כמובן גם לא ישלמו את המס על הדירה ה 3
107 דניאל 08/08/2016 21:20 מס על מס
כחלון מתנהג כבריון דורסני רוצה לדרוס את אויבי העם בעלי הדירות אתה דיקטטור מנוול ולא תיזכה להעביר את החוק הדורסני הזה אתה רוצה מגימלאים שיש להם 4 דירות שאחת הם חיים אחת ביתם חיה ועוד 2דירות קטנות שנותנות 5200 שח ומשלמים מס אתה רוצה לגנוב מהם 30000שח מס שתיקח את זה לתרופות
106 מישהו 08/08/2016 19:20 כל העסק הוא טיוטה שהופרחה כבלון ניסוי
יש להניח שלא תעבור, ואם תעבור - נרשום את הדירות ע"ש הילדים והנכדים עם קשר דם, שייהנו גם הם קצת מוקדם יותר.
105 אריק 08/08/2016 17:40 אם השמאים מתנגדים כנראה שזה חוק מעולה!! רק שבמקביל
יגבילו את בעלי הדירות להעלות מחירים גם אם מגיעים שוכרים חדשים יהיה על בעל הדירה איסור להעלות את שכ"ר ביותר מ 2% לשנה ואז במקביל למסות בעלי דירה שלישית. כך יעשה צדק!!
104 avi 08/08/2016 17:16 מס
המדינה ביקשה ממשקיעים לקנות דירות ופטרה את המשקיעים ממס על שכר הדירה פתאום הופכים את המשקיעים בעידוד הממשלה של שרון לאויבים אנשים לא גנבו את הכסף אלה עבדו ושילמו מס שכחלון יפנה לשוק השחור שלא משלם מס
103 בית שמאי 08/08/2016 16:02 מה איכפת לשמאים איזה מס יש על דירות להשקעה ? (ל"ת)
102 דוד 08/08/2016 15:15 לכחלון תעלה רבית לזוגות הצעירים לתת התבות בריבית
לכחלון אני תמחתי בך אני רואה שהמדינה מנצאלת את הצעירים שמקבלים אותו רבית 0 משכנתה למה שלו יקנו תעלו רבית ולמי שאן בית לתת לו התבות ובונסים במשכנתה כמו שהיהה לפנה 20 שנה לו כול עשיר יקבל כמו זוג צעיר תעלה רבית ומי שמגיעה לו התבות המדינה תפצה אותו וכך לכול אחד יהה לו קורת גג
101 קובי 08/08/2016 15:01 הביבי והכחלון
ביבי אכן גאון פוליטי. נותן לכחלון להתרסק בתפקיד שר אוצר וכך מנטרל עוד יריב פוטנציאלי. כאשר הסקרים יראו שכחלון מגרד את אחוז החסימה, זה יהיה האות להכרזת בבחירות חדשות. כחלון יורה לכל הכיוונים ולא פוגע וזה בולט לאחרונה עם כמה "רפורמות הזויות".
נטע 21/08/2016 13:15 כן, לפיד לא נפל למלכודת הזו, אבל כחלון זינק בטיפשות (ל"ת)
משה ראשל"צ 08/08/2016 16:23 מצטער לאכזב אותך כחלון הביא על עצמו את הצרה שלו (ל"ת)
100 רונית 08/08/2016 14:51 קבלנים אל תבנו
גרשו לכם את המשקיעים, אם אתם רוצים לשרוד אל תבנו, אחרת תפסידו ותפילו גם את הקונים
99 ימים יגידו... 08/08/2016 14:33 הפתרון הוא מדרגות מיסוי על רכוש מעל 3.5 מיליון ש"ח
ככה טירוף המשקיעים אולי יוריד אותם מהעץ
נטע 21/08/2016 13:16 חחח, נראה לך שהטייקונים יאפשרו זאת? הרי למה התחכמו
להטיל מס לפי מסספר דירות ולא לפי ערך.....
98 משכיר 08/08/2016 12:41 כחלון קודם תגבה מס מכל משכירי הדירות שמעלימים.... (ל"ת)
נטע 21/08/2016 13:16 ותתחיל במפצלי הדירות והוילות (ל"ת)
97 מיכאל 08/08/2016 12:41 לא ככה ירדו מחירי הדיור
עוד מהלך פופוליסטי שמוביל שר האוצר "להכנס" ב"עשירים". מיסוי דירה שלישית ומעלה יגרום לכך שכספי המס יגולגלו הלאה מהמשכירים לשוכרים ובכך יעלו מחירי השכירות. תצאו מהסרט, האוצר לא רוצה באמת להוריד את מחירי הדירות, אם היה רוצה באמת היה מציף השוק בדירות אשר המדינה מתנה מראש את היתרי הבניה בטווחי מחירים נמוכים יחסית. היצע וביקוש.
96 ניראל 08/08/2016 12:14 מי שקנה דירה לא גנב אותה מאף אחד! פופוליסט.
קיבלתי ירושה קטנה וקניתי דירה מכספי חסכונות של 40 שנה. האם הפכתי ל"חזיר"?? אז די לבולשביקים. המפלגה הזו יחד עם כחלון תעוף מהחיים שלנו. כחלון מתנהג כבריון השכונה. רוצה מחיאות כפיים מהתקשורת.
95 אור לגויים 08/08/2016 11:17 כחלון, אם כך תמסה רווח מהדירה הראשונה ותאפשר קיזוז
של שכ"ד, מבעל דירה שאינו גר בה והוא שוכר דירה אחרת, מתאימה יותר למגורי משפחתו. יש לאפשר קיזוז עלויות מימון של דירה אחת כנגד רווחים משכר דירה, ולכל מי שמחזיק יותר משתי דירות לא לאפשר קיזוז עלויות המימון. מדוע? כי היום כל מי שמחזיק נכסי הון להשקעה ובפרט נכסים פיננסיים משלם מס רווחי הון בד"כ בגובה 25% מהרווח. אז למה על רווח משכר דירה לא ישלמו מס?? ובפרט כאשר יש מחסור בדירות? למה צריך לעודד רכישת דירות להשקעה דווקא בעת הזאת? למה בכל מו"מ עם ההסתדרות תובעים לבטל את הפטור המעוות ממס, של קרנות השתלמות, שזוהי הכנסה מעבודה בעוד שלגבי דירות להשכרה יש פטור על הרווח ההון, כאשר הדירה נמכרת ברווח, ויש פטור גם על הכנסות משכר דירה?
נטע 21/08/2016 13:17 ברור חמוד שכול אחד מתאים את החוק למצב הפרטי שלו. (ל"ת)
94 אילן הדר 08/08/2016 09:59 בשביל הידע הכללי, דנוס כתב במכתב כמה דירות הוא מחזיק?
ככה נדע אםן הוא בעל עיניין בכל הסיפור הזה
93 איתן 08/08/2016 09:13 כחלון - אכזבה גדולה !!! (ל"ת)
92 שוק שחור ופרוטקציות 08/08/2016 07:25 אם שכר הדירה שלוקחים היום אינו המקסימלי זהו כשל שוק!
טענו שאסור להטיל פיקוח שכר דירה כי זה יוביל לשוק שחור, תשלומים מתחת לשולחן, טובות הנאה לבעל הבית או לשוכר היוצא כדי להתקבל לגור בדירה. כל זאת מכיוון שבמחיר נמוך יש הרבה דרישה בציבור ותחרות מי יזכה בדירה. כעת מספרים לנו המשכירים שזה המצב היום למרות שאין פיקוח ולמרות שיש פה שוק חופשי שהגיב כבר בזינוק של שכר הדירה. שקרנים.
91 מגוחכים 08/08/2016 07:21 בקרוב יאיימו שאם תעלה הריבית הם יגלגלו זאת על השוכרים
תיכף יהלכו איימים על בנק ישראל שלא יעיז להגדיל את הוצאות הריבית החודשיות שמשלמים בעלי הבתים....
תהיה אלטרנטיבה לכסף 08/08/2016 13:39 לא מגוחך,אם וכאשר ריבית בנק ישראל תעלה מחירי דירות ירדו (ל"ת)
90 חבורת אינטרסנטים 08/08/2016 07:08 כחלון, אל תכנע להם
יש מיסים על כל השקעה. אז למה מי שמשקיע בדירות לא ישלם יותר מס. חוץ מזה שנותנים לכם הזדמנות לעשות "אקזית דלוקס" - תמכרו עכשיו את הדירות העודפות שלכם ברווח יפה ואז לא תשלמו את המס !
89 משקיע חכם 08/08/2016 06:51 צופה זינוק חד בדיור
הדירות ירדו(לפי כחלון) שכר הדירה יעלה התשואה לקניית דירה שנייה תעלה בעלי דירה אחת יתמרצו לקנות דירה שניה קבלנים יבנו פחות תוצאה הפוגה קטנה במחירים וזינוק בעלית המחירים
גידי 08/08/2016 10:53 למה שכר דירה יעלה?לא כתבת, מה יעשה מי שיש לו יותר משתי
דירות? לקנות דירה שניה זה תוספת עלות של מס רכישה ואפשר לקבל רק 50% משכנתה היום. אף אחד לא מדבר על החזרת המס על אדמות שאושרו לבניה שכחלון מקדם במרץ אבל יש לך מושג כמה זריז קבלנים ימכרו/יבנו על השטחים שתחת ישבנם כששהמס הזה יצא לפועל? עכשיו מחיר למשתכן זו תכנית גאונית שמזרזת את כל תהליך ירידת המחירים לזוגות הצעירים שיוכלו סוף סוף להקים בית בישראל, בית שאתה ושכמותך הפחתם לעסק שחור. עוד לא דיברנו על קבלנים מחו"ל... תעשה חושבים ותבין שאתה במלכודת דבש, בהצלחה!
נטע 21/08/2016 13:19 למה תמיד מי שאין לו דירה עושה חשבון לבעלי כמה דירות? לא
עדיף שתתרכז איך לגייס הון לרכישת דירה במקום לבוא בטענות לכול העולם ואשתו עם עצות מגוחכות....
88 אנשים 08/08/2016 06:13 כחלון צודק מחירי הדירות חייבים לרדת
תבינו כול עתידו הפוליטי תלוי ועומד על מחיר הדירות אז לבעלי הדירות המלחמה שלכם אבודה מראש וגם לא צודקת....יש הרבה זוגות צעירים שלא יכולים לקנות דירה יאללה מספיק....נמאסתם
שמטוב 08/08/2016 13:05 ללא דיור להשכרה ל- 30 אחוז מהאזרחים לא יהיה איפה לגור
חשבת על זה חוכמולוג ?
87 אנחל 08/08/2016 05:44 רק עליית ריבית
כל הצעדים היצירתיים של כחלון לא יעזרו. הוא מנסה להמציא את הסכר לנהר חמקמק. שיביא קבלנים מסין ויבנה 200,000 דירות בשנתיים הקרובות. גם הם יימכרו במחירים גבוהים והמחירים ימשיכו לעלות. יש לציבור כסף זול. עד שהריבית תעלה.... אז נאום אדוני יפלו המחירים והבועה תתנפץ.
86 שמטוב 08/08/2016 00:11 הוא שר גביית המיסים של ביבי
השר לגביית מיסים (כחלון) מסית נגד בעלי דירות כדי להעלים את העובדה שהוא שוב דופק את אזרחי ישראל. במקום לבנות עוד דירות, הוא ייצר מצב בו למי שאין דירה יאלץ לגור ברחוב בשל העדר דירות להשכרה. שר אוצר אידיוט כזה לא היה פה מאז ימי ארידור.
נטע 21/08/2016 13:21 כול הצממשלות ידעו לבנות ותלל מענה לגלי הביקושים חוץ
ממשלמת החידלון. הביאו לה את כול האפשרויות ליצר היצע באזור המרכז כולל פרוייקטים של פינוי בינוי שכונתי, והיא רק מייצרת חסמים מטימטום ושיקולים פוליטיים.
85 אחד 07/08/2016 23:02 רואים שמטרתם היחידהה היא נפוח הבועה
כל מה שהם אומרים נגוע בשחיתות. מחירי השכירויות לא יעלו. מגוחך שהם טוענים כי תיווצר בעיה של שכירויות - כל דירה שתמכר תוריד דירה מההיצע ודייר מהביקוש.... שוק השכירויות מוצף עקב פעילות ספסרים ואין מחסור בדירות ולראייה תשואת השכירות הנמוכה בעולם אחרי טיוואן היא בישראל...גם את המס יאכלו בעלי הדירות והם יודעים את זה...
84 אבי 07/08/2016 22:55 איזה כיף לראות את המשקיעים תאבי הבצע מתבכיינים (ל"ת)
אני 14/08/2016 19:47 כסף בורח לחו"ל
הלוואי והיתה זו בעיתי. מי שמבין מעט בכלכלה רואה שמשקיעים לא משקיעים בבורסה הישראלית, משקיעים בנדל"ן חו"ל - בריטניה, והמשק הישראלי מדשדש. כמה זמן ביבי ייתן לכחלון הכישלון להרוס את המשק. חבל עלינו צעירים בוחרי ישראל
83 יוסי 07/08/2016 22:54 לא לפחד כחלון: תוציא את המשקיעים מהשוק (ל"ת)
דניאל 08/08/2016 21:24 משקיע
ומה יעזור לך שיוציאו משקיעים מהשוק לא חסר דירות לך תיקנה ואם אין לך כסף לך להוריך שלא דאגו לך .אני לילדי דאגתי או שתלך לכחלון הגנב שיתן לך דירה מתנה .לי אף אחד לא נתן חוץ מירושה שאיבדתי את הורי בגיל צעיר ואני לא מאחל לאדיוט כמוך
82 מעמד הביניים 07/08/2016 22:49 מיסוי על דירות בשווי של 10 מיליון ש ויותר !!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
81 ציונה 07/08/2016 22:49 שימחה טיפוסית ישראלית - שימחה לאייד
ניראה כאילו כל אלה שאין להם שמחים לאיד כניראה שכולם מצביעי כחלון וגם יצביעו לו אני לא
80 m 07/08/2016 22:34 שמאים המתעשרים על חשבון אזרחים תמימים
כחלון תבטל את מעמד הבורר היחיד של שמאי ממונה על ידי ראש הלשכה. זו הונאה ולא שומה
אני 14/08/2016 19:47 כסף בורח לחול
הלוואי והיתה זו בעיתי. מי שמבין מעט בכלכלה רואה שמשקיעים לא משקיעים בבורסה הישראלית, משקיעים בנדל"ן חו"ל - בריטניה, והמשק הישראלי מדשדש. כמה זמן ביבי ייתן לכחלון הכישלון להרוס את המשק. חבל עלינו צעירים בוחרי ישראל
79 דב 07/08/2016 21:17 כחלון=כישלון
הניתוח צודק, ויש הרבה יותר, אפילו בריחת כספים להשקעות בדירות בחו"ל. בכל מקרה, התוכנית איננה מסייעת כהוא זה לטפל במשבר הדיור. זו עוד שליפה של כחלון, שרק רוצה להמשיך להנות מאור הזרקאורים שמעטירה עליו התקשורת. הגיע הזמן שהציבור יילמד אותו, כי התקשורת זה לא העיקר, אלא מצפים ממנו למעשים רציניים ולא פופוליטיקה.
78 ק 07/08/2016 20:40 כחלון תפסיק לפחד ולהתפתל, תעשה צעדים חריפים אחרת כלום
לא יזוז , רוצה להוציא משקיעים - תוציא משקיעים מהשוק . תעלה מס לרמות לא הגיוניות שללא ספק ירחיקו כל משקיע מהשוק , תאסור על השקעה של זרים בנדלן , תשווה מס שכר דירה ל-25% , תשווק כל יום 1000 יחידות משתכן תעשה צעדים שאין לגביהם ספק , תפסיק להיות פחדן .
77 ששון 07/08/2016 20:34 עוד מעט יקחו מס למשפחה עם שלושה רכבים ויותר ושלוש נשים
משמעות בריחת כסף מהמדינה ובעיטת עונשין לכחלון .העשירים ינצחו זה לא יעזור. פגיעה בחלשים. וגם אם יירדו הדירות ב200.000 החלשים יקנו?
76 בועה תביא הרס 07/08/2016 20:32 לפי דנוס רכישת דירה להשקעה זו "מטרה ציונית" WTF ??
הוא לא מעכל שאנחנו לא ב 2006 ועכשיו יש דווקא עודף בביקושים? הוא לא מבין איזה הרס מביאות בועות נדלן או שהוא לא קולט שיש אחת?
אבירם 08/08/2016 09:34 ******* *** צודק מיליון אחוז *** ****** (ל"ת)
75 אני 07/08/2016 20:28 מוכר 2 דירות זולות קונה אחת יקרה אותו שכר דירה (ל"ת)
74 דוד 07/08/2016 18:47 בשנתיים ממשתי עשרים דירות.
והפריירים קונים ביוקר. הרווח שלי הוא שלוש מאות אחוז. לגבי כחלון. אין סיכוי שזה יעבור. כי זה לא חוקי. ומעבר לזה המחירים ירדו ולא בגללו. כי ככה זה בשוק. כאשר המחירים יהיו נמוכים כל הבכיינים לא יקנו. הם קונים רק ביוקר. ותודה לכל הפריירים הבכיינים.
73 דובל'ה 07/08/2016 18:46 יותר פשוט למסות את האוויר
והנה ההסבר: כולם נושמים אוויר. ולכן אף אחד לא יכול להתחמק מהמס. מספיק שימסו את האוויר ב- 10 שקלים ליום לראש ופתרנו את הבעיה. למשפחות מרובות ילדיםנניח מעל 4, עד גיל 21 תהיה הנחה והם ישלמו רק 5 שקלים ליום לכל אדם. זה מס צודק והגיוני כי אוויר זה משאב של המדינה בדיוק כמו מים.
72 דותן 07/08/2016 18:19 גילוי נאות
ולמען הגילוי הנאות מר דנוס, כמה דירות אתה מחזיק בבעלותךjQuery203023211126308888197_1470582639327?
נטע 21/08/2016 13:22 תמיד אותה תגובה פתטית, זה כשאין מה להגיד לענין (ל"ת)
71 יד לוחצת יד 07/08/2016 18:14 אחד שומר על הגב של השני (ל"ת)
70 זוג צעיר נפגע כחלון 07/08/2016 17:56 הרג אותנו. חיכינו הרבה עד שקנינו דירה וטבענו עם משכנתא
- עכשו יפיל לנו ולשכמותנו את המחיר????
אח שלו 07/08/2016 23:19 כן אחי אכלת טותה (ל"ת)
69 אור 07/08/2016 17:38 כחלון עושה ולא מדבר - אל תיכנע !
אם החתול כועס שלקחו לו את השמנת סימן שצדק נעשה ..
68 משקיע רציני 07/08/2016 17:31 השנה הדיירים שלי יספגו חצי מהעלות ואת השאר בשנים הבאות
נראה לכם שנמכור את הנכסים שלנו??? איפה אתם חיים לוזרים? תראו כמה זה שווה, זו ההגנה היחידה נגד יוקר המחיה. אתם הלוזרים מנסים להפוך את העולם בשביל לקנות ובקושי מצליחים ואתם חושבים שאנחנו נמכור בגלל איזה קנס קטן שגם ככה אתם תשלמו עליו בסוף פחחח
67 כחלון הגדיש את הסאה 07/08/2016 17:31 בגלל שממשלת ישראל לא תיפקדה ולא עשתה את המוטל
עליה ובגלל שאנשים קנו דירות במקום להפסידם בקופות גמל שמושקעות במניות. בא כחלון ומטיל אחריות על לוזרים שלא הצליחו לקנות דירות. צריך לסדר להם דירות כלומר הצדיק כחלון מכריח את בעלי הדירות למכור אותם בזול ללוזרים. הגישה הזאת מקוממת מאוד . זה לתפוס פרייאר וכל זה כדי לשרוד בשלטון הביבים הזה. ולי אין דירות להשקעה וגם לא אקנה בישראל אפילו דיר חזירים להשקעה. ולא אשקיע בבורסה הישראלית . כי פה לא ישאר לי כלום
66 תותח כבד 07/08/2016 17:25 לכל אלו שמאמינים שמחירי הדירות תיכף יורדים בבקשה תמשיכו
לחכות בינתיים אנחנו נרוויח עוד קצת מהשכירויות על חשבונכם. הרבה משקיעים יצאו מהשוק ויש לנו פחות תחרות היום בזכות כחלון התותח. המחירים עדין עולים למרות יציאה של הרבה משקיעים והקבלנים מפסיקים התחלות בניה חדשות ככה שמי שיהיה לו נכס ירוויח הרבה בשנים הקרובות משכירות. ושוב תודה לכחלון על העזרה :)
אני איתך איש 07/08/2016 19:22 שילכו לקנות דירות בחו״ל ואנחנו נעלה מחירים לשוכרים (ל"ת)
מורה נבוך 07/08/2016 18:46 תודה לך דווקא
משקיעים יוצאים והדירות לא נשארות ריקות, זוגות צעירים מקימים בהן בית, ומשקיעים כמוך שממש לא יודעים לעשות כלום חוץ מלנצל מצוקה בקרוב מאד יתרמו יפה יפה לקופת המדינה.
נטע 21/08/2016 13:24 ברור שאתה נבוך, כי לצעירים אין כסף לקנות דירות, ובטח
המחירים לא יורדים, רק משקיעים אחרים נכנסים ומחליפים....
65 תמכרו דירות 07/08/2016 16:44 כחלון בסוף יעוף. ואם הדירות יהיו זולות יגיעו משקיעים
חדשים וחוזר
64 לא יקרה כלום 07/08/2016 15:51 חוץ מהאוצר שיכסה את הגירעון מהמוכרים של דירה מס 3
וירויח מס שבח. לא יקרה כלום. מי שיוכל יעביר על שם הילדים הסבתא ושאר משפחה ויסתכן באבדן רכושו מסיבות שונות או שיצטרך לתת מחצית מהרכוש שלו לגרושות של הבנים שלו כחלון הורס משפחות זה בטוח מספק עבודה לעורכי דין וכל זה כי הוא חזיר רודף בצע ומגלומן. הוא עוד מאמין שמהפכת הסלולר שלו היא מהפכה וכנראה עף על עצמו . אוי לנו שכחלון וביבי בשלטון. העולם עוד ילמד על המהלך הזה ויציין אותו כיום תחיית הקומוניזים. במשרד האוצר ישימו פסלון של סטאלין ופורטרט אישי של קים המקסים מצפון קוריאה
יואל פ 07/08/2016 18:41 השימחה לאיד כשימחה ישראלית עיקרית
מתחקו את כחלון לוח ההצבעות או שתצביעו לכל אלא שעושים לכם רע כמוהו כמו ביביהו כחלון ויועציו כניראה ילדי כאפות ילדות קשה עכשיו הם יראו לכל אלה שיש להם כי להם לא היה זה כל המהלך ולא יותר בושה לדבר על בכלל
קליפ 07/08/2016 16:33 כמה דירות יש לך שאתה ממרר בבכי!?
בעלי 3 דירות אפילו לא ירגישו את ה-1 % המצחיק. מי ששולט באימפריה של כ=-10 מיליון ש"ח ישלם בשמחה 18,000 מס אמת. צריך לזכור: הדירות נרכשו בכסף שחור עברייני. מתי יוטל מס על מקבלי פנסיות כפולות ומשולשות????
אני 14/08/2016 19:52 כסף בורח לחול
הלוואי והיתה זו בעיתי. מי שמבין מעט בכלכלה רואה שמשקיעים לא משקיעים בבורסה הישראלית, משקיעים בנדל"ן חו"ל - בריטניה, והמשק הישראלי מדשדש. כמה זמן ביבי ייתן לכחלון הכישלון להרוס את המשק. חבל עלינו צעירים בוחרי ישראל
63 ניחוח פופוליסטי 07/08/2016 15:47 שכר הבכירים בבנקים זה לא פופוליסטי?
לא למכור את כיל זה לא פופוליסטי? מגיע לעם הזה כי הוא מטומטם שתקתם אז תאכלו חרא עכשיו גם אתם.
62 למה כחלון 07/08/2016 15:42 לבחור ישירות בשלי יחימוביץ....
ימי הקומוניזם האפלים וקנאה חוסר צדק..
61 ניחוח פופוליסטי 07/08/2016 15:40 שכר הבכירים בבנקים זה לא פופוליסטי?
לא למכור את כיל זה לא פופוליסטי? מגיע לעם הזה כי הוא מטומטם שתקתם אז תאכלו חרא עכשיו גם אתם.
60 ביבי נתניהו 07/08/2016 15:38 הם מפחדים!!
הם מפעילים לחץ על כחלון לא בגלל שהם דואגים לאזרחים אלה הם מפעילים לחץ על כחלון כי הכיס (הכסף) הולך להפגע
דב 07/08/2016 21:19 אשרי המאמין
חז"ל קבעו: "סוף מעשה במחשבה תחילה." הגיע הזמן שתפעיל את התאים האפורים שלך, אם יש כאלה, ותחשוב, מה יש בהצעה, מי יהנה ממנה, ומה באשר לנושא: משבר הדיור.
ציון 07/08/2016 18:36 כל המהלך הוא קינאה ושינאת האחר
כחלון ויועציו כניראה ילדי כאפות ילדות קשה עכשיו הם יראו לכל אלה שיש להם כי להם לא היה זה כל המהלך ולא יותר בושה לדבר על בכלל
59 דני 07/08/2016 15:38 הורדת מס הבורסה יפנה את כל הכספים מהשקעה בנדלן למניות
זה בדוק במאה אחוז הורדת מס הבורסה למה לי להשקיע בבורסה לקחת סיכון ועוד לשלם מס 25 אחוז אז אני משקיע בדירה שניה ללא מס תעשה נסיון של שנה תיראה איך אנשים עוברים מנדלן לבורסהמאז המס ששוחט הטיל הרג את הבורסה גם האוצר לא מקבל כלום לא מדירה שניה ולא מהבורסה המתה
אני 14/08/2016 19:53 ממש לא. הבורסה הישראלית מתה. ראה מחזוריה
הלוואי והיתה זו בעיתי. מי שמבין מעט בכלכלה רואה שמשקיעים לא משקיעים בבורסה הישראלית, משקיעים בנדל"ן חו"ל - בריטניה, והמשק הישראלי מדשדש. כמה זמן ביבי ייתן לכחלון הכישלון להרוס את המשק. חבל עלינו צעירים בוחרי ישראל
תקרא טוב 07/08/2016 17:07 שטויות. על הפסד בבורסה אין מס.
תספורות של טייקונים כמו תשובה... בנדל"ן זה לא יקרה . והחזירים צוהלים בדרך אל הבנק.
נטע 21/08/2016 13:25 תקרא את זה טוב טוב, לא משקיע שקל אחד בביצת הבורסה המקומ (ל"ת)
58 נעם 07/08/2016 15:27 עוד מס ועוד מס על אותה דירה
כמה פעמים המדינה גובה מס על אות הדבר? הרי אנשים קנו את הדירות מכסף שכבר שילמו עליו את מלוא המס, אחר כך שילמו או ישלמו מס שבח, מס רכישה ומס מכירה ועכשיו גם מס חדש שהוא בעצם קנס. מעניין שמכל הרפורמות שמציפות את אזרחי המדינה, אלו שפוגעת לנו בכיס הן היחידות שמצליחות ונשארות איתנו לתמיד..
57 אלון 07/08/2016 15:25 אם השמאים מרוגזים , כנראה המהלך של כחלון נכון
כחלון צודק והשמאים דואגים רק לעצמם כמו הקבלנים והמתווכים.
דב 07/08/2016 21:20 אשר המאמין.
דברי הבל כתבת.
56 אדם 07/08/2016 15:23 האינטרסנטים מתנגדים
כרגיל, כל מה שהולך לפוצץ את בועת הנדל"ן האינטרסנטים מתנגדים . מבחינתם יש "מחסור עצום בדירות " וכל מה שפוגע בפרנסתם הוא פופוליסטי. כידוע המחסור נוצר בגלל "הגירה עצומה " ולא בגלל הריבית הנמוכה.
55 ירמיהו 07/08/2016 15:21 מטונפים, מה בסך הכל אמרו לכם?
אם יש לכם שלוש דירות, השם יודע איך אפשר לקנות מעבודה נורמלית שלוש דירות אבל נניח וכבר קרה לכם הנס ויש לכם שלוש, לשלם סכום זניח כמס, לא מתאים תמכרו דירה ברווח מדהים ואחרי כל זה כמה בכי כמה נהי, איך אתם לא מתביישים ימגעילים.
נטע 21/08/2016 13:26 עדי, אמרו לך פעם שאתה סוציומט חסר תקנה??? (ל"ת)
54 חיים9 07/08/2016 14:58 כחלון דואג לצעירים ולחילים המשוחררים..היתר זה בלוף וצבע (ל"ת)
דב 07/08/2016 21:21 יודע צדיק נפש בהמתו
באיזה קלות אפשר לקנות אנשים...
53 נניח שזה יצליח 07/08/2016 14:58 זה יגדיל את מספר הדירות?!
זה לופט גשאפט.צריך לבנות הרבה בחריש/עיר חדשה דומה לחריש,באריאל ובקריית גת וליצור אזורי תעסוקה בערים אלו ורכבות מהירות.אין סיבה שלא תהיה רכבת מקרית גת לעזריאלי תוך 20 דקות.
אחד 07/08/2016 23:21 זה העניין... לא חסרות דירות!
העניין הוא החלוקה שלהם. זה כמו שכמה ספסרים קונים את כל הלחמים בסופר ומוכרים כל כיכר ב100 שח מה יעזור אם יאפו עוד לחמים אם הם חוטפים הכל ומוכרים ביוקר?! החוק הזה בא לשחרר את הלחמניות לשוק ובזול...
התערבות מחייבת 07/08/2016 15:44 אין מחסור בדירות. צריך לעצור משקיעים כי אן להם ברקסים
כמה שיבנו לא יספיק אם מתחשבים בתיאבון של המשקיעים
52 שגיא 07/08/2016 14:53 אם זה מה שהם אומרים...
כנראה שזהו הפתרון!....חייבים להדיר את רגלי המשקיעים הכבדים משוק הנדל"ן.
צבוע אינטרסנט 07/08/2016 15:41 אותך חייבים להדיר מהבורסה. (ל"ת)
51 אבירם 07/08/2016 14:51 מהתגובה של מר דנוס נודף ריח רע של פופוליסטיות (ל"ת)
50 גימלאי 07/08/2016 14:43 איזה מדינה ?
מדינת ישראל קיימת 70 שנה , אך מתנהלת כמדינה קיקיונית , לא נותנת לאזרח הרגשה סטביליות, קביעות . כל מטאטא חדש שבא לשילטון , משנה חוקים לפי צורכיו פוליטיים צרים , מתוכננים לתווך קצר . כיצד אזרח נורמלי יכול לתכנן חייו , אם הוא לא יודע מה יפול אליו מחר jQuery203043456355459056795_1470569652980? הכותב בעל דירה אחד וילדיו היגרו לחול מאותם תחושות .
49 אאאא 07/08/2016 14:40 כחלון=כשלון
כחלון הוא הכשלון של כולנו. במקום להפליץ סיסמאות יש לפשט את מערת המס ושיהיה אחידות מס' זהה על השקעות על נכסים ועל מכירות ני"ע. מאידך יש להקטין את המס על דיבידנדים דבר שיביא לגידול בהשקעות בבורסה ולא רק למשחק. דבר זה יביא בטווח ארוך יותר גידול בהשקעות במשק.
עוד טיפש 07/08/2016 15:42 אתה רק מעודד מיסים ולא פתרונות . כמה שאתה סתום (ל"ת)
דב 07/08/2016 21:22 הבט במראה
לפני שאתה מחלק מחמאות.
48 לכחלון תהיה הגיוני 07/08/2016 14:26 הורד את המס על הבורסה ובכך תצנן את שוק הדיור (ל"ת)
נטע 21/08/2016 13:27 מי האדיוט שבכלל מתקרב לבורסה בארץ????ביצה (ל"ת)
אני 14/08/2016 19:56 הבורסה מתרסקת
הלוואי והיתה זו בעיתי. מי שמבין מעט בכלכלה רואה שמשקיעים לא משקיעים בבורסה הישראלית, משקיעים בנדל"ן חו"ל - בריטניה, והמשק הישראלי מדשדש. כמה זמן ביבי ייתן לכחלון הכישלון להרוס את המשק. חבל עלינו צעירים בוחרי ישראל
שמטוב 08/08/2016 00:18 לא ילכו לבורה כי ידפקו אותם גם שם. הכסף יברח לחו"ל
ולשוכרים לא יהיו דירות לשכור כי דופקים את המשכירים.
47 לכחלון 07/08/2016 14:11 כחלון אל תפחד מבעלי אינטרסים..
לך עם האמת שלך...והדרך שלך.. ישר כוח וחזק ואמץ....
גוגו חלסרה 07/08/2016 15:01 להלאים הכל מהדירה הראשונה ולגרש את בעליהן,
לערי אוהלים שיקימו בכספם ועצמם ליד עזה.
א 07/08/2016 16:24 למדינה הרבה יותר כלכלי להטיל מיסים על רכוש מאשר להלאים
אותו. משך שנים היה מס רכוש של 2.5% לשנה משווי הנכס. כך שתוך 40 שנה שילמת את מחיר הנכס במיסים ויכולת להמשיך לשלם. המס היה דורסני לשכירים שלא פעם נאלצו להכנס לחובות כדי לשלם אותו. התירוץ למס הגבוה היה שהמס יעודד בניה. שכחו רק לציין שדובר בקרקעות שמשך עשרות שנים המדינה לא נתנה בהן היתר בניה. כשבאים היום להפחית את המיסים ששולמו ממס שבח בחרה המדינה לקחת מדד מגוחך לכל השנים שבהם היה מדד של 3 ספרות כך שהמס ששולם מחושב כאפסי. כל מי שבנה בסופו של דבר על הקרקעות האלה שילם פי כמה מיסים מאשר משלמים בבורסה.
ספרטקוס 07/08/2016 15:40 רעיון מעולה! (ל"ת)
46 אק 07/08/2016 14:00 צריך להעלות את המס ל-50% אם באמת
רוצים להעיף את המשקיעים, מיסוי של אחוז זה צעד שנועד להגביר גבייה ותו לא....להשוות מס נדל"ן למס על שוק ההון 25% ....אבל כחלון שבחרתי בו הוא סתם פחדן שלא עומד במילתו ועושה צעדים פופוליסטים שלא מביאים לשום תוצאה ...הבועה הזו תתפוצץ ממניעים כלכלים פיננסים כי אף אחד כולל כחלון לא עצר אותה בזמן.
עוד טיפש 07/08/2016 15:44 פעם היה לכל יהודי 2 דעות עכשיו יש לו 4 דעות
וכולם מטופשות
דב 07/08/2016 21:23 זה נכון
אבל תודה שהוא צודק
כמו אחרים שעשו לך + 07/08/2016 15:00 מסכים רק עם הכותרת שכתבת (ל"ת)
45 יוסי 07/08/2016 13:49 לא להקשיב לבעלי האינטרסים - כחלון אל תרתע (ל"ת)
דב 07/08/2016 21:24 ומה אתה
תרוויח מהמהלך הזה? חשבת...?
44 סמי 07/08/2016 13:46 לכל הבכיינים עם כמה דירות שמתנגדים:
אם יש לך 3 דירות, תמכור שתיים, ותקנה אחת יקרה, ככה לא תשלם מס על 3+. זה הרעיון של החוק - לשחרר דירות זולות, כי בשנים האחרונות הרבה אנשים התחילו לעשות ביזנס מדירות, דחפו לעליית מחירים כי העלו ביקוש, והתחרו בצעירים בחוסרי הדיור. אותם בעלי דירות משכירים דירות לאותם צעירים ובכך מקבעים את מצבם - מחירים גבוהים של דיור שמונעים מהצעירים לקנות. ככה ישתחררו לשוק הדירות הקטנות הללו, שהן במקור גם זולות יותר, וככל שישתחררו ככה יגדל ההיצע וירדו המחירים.
חי 08/08/2016 06:42 טעות
אם אמכור דירה ואקנה גדולה ויקרה רק מס רכישה אשלם הון ולכן לא כדאי למכור זולה ולקנות יקרה...אם את כחלון זה היה מעניין שאמכור זולה ואקנה יקרה היה מקזז את מס הרכישה רק להפרש ואז דירות זולות היו מגיעות לשוק...אבל המס יותר מעניין את כשלון
בעל 3+ 07/08/2016 14:11 קיים מיסוי מכירה קניה
כשמוכרים 2 דירות משלמים פעמיים מס שבח וכשמוכרים 2 דירות משלימים פעמיים מס רכישה 8%. זה לא פשוט למכור ולקנות יקרה במחיר של 2. אכן קיים פה אי שיווין ובאותו אופן שאתה היית מתנגד לו אילו היית בצד הנפגע - גם אנו מתנגדים. בעיית הדיור נובעת מהממשלה - לא מהמשקיעים.
קליפ 07/08/2016 17:19 יישר כוח על תבונתך לרכוש דירות לרוב!
פשוט לוקחים טרמפ להעלות מיסים. בעתיד כשיהיה עודף דירות המס רק יעלה. בכל פעימה יקפיצו ב-5 % עד למס של 50% על דירה שלישית ו-25% על דירה שנייה. עודף הכסף יילך למגזר הערבי חבלני עברייני. מי שבונה דירות ללא רישיון. הערבים. פטור ממיסים!!!
43 המיסוי הכי נכון 07/08/2016 13:40 להטיל מס שנתי 1% על דירות ובתים מעל 5 מיליון ש"ח (ל"ת)
42 סמי 07/08/2016 13:40 כמה דירות יש לדנוס?
האם יתכן שיש לו אינטרס אישי כי הוא עצמו מושקע בדירות?
41 ציפי 07/08/2016 13:37 אהוד זבל אנטרסנט כמה דירות יש לך מפחד הא כחלוןמס40אחוז
אהוד דנוס זבל אנטרסנט נופלים לך הביצים כמה דירות יש לך כחלון תטיל מס על כולם 35 אחוז ויותר אל תפחד כול העם איתך בחרנו בך ונמשיך באש ובמים דנוס אתה מגעיל מפחד לשלם מס יש לך כמה דירות מדבר מתוך פוזציה אתה התרנגול שמפחד ללכת לשוחט חזיר שכמוך נלחם בשביל כחלון מס גבוה לכולם יחזירים אתה אהוד וגם ארז והקבלנים החברים שלך אסור לשמןר עליכם בגבולות מגעילים אנטרסנטים
40 גילי 07/08/2016 13:34 מסכים איתם אבל
אל תשכחו שגם להם אינטרסים ברורים: שמאים מרוויחים יותר כששוק הדירות פעיל וחזק
39 חיים 07/08/2016 13:29 כחלון תמשיך בכל הכוח
רק ככה אני יודע שהמהלכים שלך נכונים, כל הבכיינים ממילא לא היו אלה שבחרו בך. כל אלה שבחרו בך איתך עד הסוף אוהבים אותך ומאמינים בך!
תגובה של לוזר 07/08/2016 13:38 לך תבכה לכחלון שאכלו לך ושתו לך ולכן לא הצלחת בחיים... (ל"ת)
דב 07/08/2016 21:25 יופי של תגובה.
הוא ראוי לה. אי הבנה קיצונית.
אזרח 07/08/2016 16:14 אם לא תמכור את הנכסים שלך עכשיו תהיה לוזר
וזה גועל נפש להגיד על דור שלם שעובד וקורע את התחת לוזרים מתי שמי שגרם להם לא לקנות דירה זה המדינה קבלנים וזבלים כמוך מגיע לך לקבל סטירה כלכלית קטלנית ואתה הרי תקבל כי אתה כל כך יהיר שבטח לא תמכור את הנכסים שברשותך (גם מעניין כמה אתה ממונף אני מקווה שהרבה ככה תיפול חזק יותר ותרגיש את סבלו של דור שלם נשלחם תחת הנטל)
38 דוד 07/08/2016 13:28 כחלון תותח ראש הממשלה הבא (ל"ת)
דב 07/08/2016 21:25 ועל זה נאמר
מצא מין את מינו.
37 EA 07/08/2016 13:25 מס אחיד 25% מהשקל הראשון על כולם .
למה המס הוא לא אחיד על כולם חברות שכירים ועצמאים % 25 מהשקל הראשון בלי זיבולי שכל ובלי רו"ח ומשרדי יעוץ מס ויכול להיות שלאף אחד לא ישתלם לא לשלם כי היה ואתה נתפס בגנבת מיסים לא מאפשרים לך להיות בעליים של עסק למשך 15 שניים ןללא אפשרות לפתוח גם לא עם מישהוא שהוא בעל מניות במקומך או בנאמנות אצל עו"ד כולל מעל מניות או פתיחת תיק מיסים וקנס בגובה פי חמש מהסכום המוארך שנגנב מהמדינה . ותראו שכולם יעמדו בתור לשלם מס . כל הבלאגאן מתחיל מהיכולת לתכנן תכנון מס ואז נוצרים פעריים לא הגיוניים בין האנשים והכל בגלל הכסף . סתם מחשבה פשוטה שלי
קושי בהשכרת דירה 07/08/2016 13:39 יש קושי רב בהשכרת דירה מעבר להוצאות התחזוקה ולכן
ולכן המס הנוכחי סביר בהחלט
אני 14/08/2016 20:07 מס ובנוסף קנס
יש מס על שכר הדירה. בנוסף יהיה מס "רכוש" על הדירה על פי ערכה. האם יופחת הקנס
שמטוב 08/08/2016 00:22 ולכן יפסיקו להשכיר בכלל. דירות למכירה לא תראה כי
אין מה לעשות עם הכסף במדינה.
36 דרור 07/08/2016 13:23 לא בהכרח נכון
מס על דירות לא יגולגל על השוכרים. אם ניתן היה להעלות את דמי שכירות המשכירים היו עושים זאת ממילא קודם. קבלן שכבר קנה קרקע יתחיל בבניה כי אין לו ברירה. מי שטרם קנה אולי יהיה מוכן לשלם עכשיו פחות. ככה מתחילה ירידת מחירים בנדלן. מיסים שמטפלים בביקושים לדירות להשקעה ישפיעו על שוק הדירות ויורידו מחירים.
35 הם נלחמים 07/08/2016 13:12 עכשיו שהמיסוי מגיע למתעשרים החדשים עם 3 דירות כולם
מתערבים כי זה נוגע לרכושם זה שהמדינה מתנהגת בנבזות אופיינית זה לא חדש פה. אבל מגיע לצבור עונש כזה כי הם שתקו כביבי הטיל את שישנסקי על הגז ועל כיל. הם שתקו כשהמדינה הפרה הסכמים בגז ובכיל. כי זה לא נגע לכיסם הפרטי זה תשובה ועידין עופר הם שתקו כשכחלון התנכל לבכירים בבנקים בלבד. הם אוכלים את הספור שהפרדת כרטיסי האשראי זה לטובתם כמו שהקמת תאגידי המים זה למען איכות המים עכשיו כשזה הגיע לכיסם הפרטי הם פוחדים וצורחים מגיע לכם עכשיו תורכם הגיע . יש לכם ברירה למכור את הרכוש ומהר
34 שי 07/08/2016 13:10 איך הוא מעז לרשום שזה לא יוסיף דירות ?
כל דירה שתמכר תפנה שוכר אחר והחלוקה תהיה יותר צודקת הבעיה היחידה היא שהמס נמוך והוא צריך להיות על דירה שניה כבר , כמו שבבורסה יש מיסוי מהמניה הראשונה
שמטוב 08/08/2016 00:24 לא ימכרו דירות. חשבת שבעלי דירות הם פריירים ?
הם הראשונים שהבינו שאין השקעות שוות במדינה. הם יעשו תרגילים ולא ימכרו כלום.
אחד 07/08/2016 23:30 מסכים לגמרי אבל כחלון מבין עוד משהו..
הוא ממש לא טיפש כמו שמנסים להציגו כל ספסרי הנדל"ן. הוא נוקט בגישה של "תהיה חכם לפני שאתה צודק" מיסוי על בעלי 2 דירות יתקל בהתנגדות רבה מדיי ולא בטוח שיעבור אבל 3+ קל יותר לכלל הציבור להזדהות איתו והאפקט שלו לשוק הנדל"ן משמעותי ויכול להיות הסיכה שתפוצץ הבועה ... ואז גם בעלי 2 דירות יעדיפו להפרד מערך נכס בירידה... כחלון בדומה ללפיד בעל כוונות טהורות לעזור לכלל הציבור במדינה וחותר לצדק אבל בשונה מלפיד בעל ניסיון פוליטי רב יותר ופרקטי ממנו פי כמה ולכן לא דופק ראשו בקיר. חבל שלא כולם כחלון!
33 ממשלה מסוכנת 07/08/2016 13:03 הממשלה הזאת הפכה להיות סכנה לצבור שודדי כספים
כל שנה יותר מיסים . תאגידים ורשויות שמטרתם ג'ובים למקורבים הם לא מעיזים פגוע בועדים חזקים ממש כמו יחימוביץ ההזויה אפילו חוק הספרים הוא בולשביקי שנועד להגן ולסדר הכנסות לסופרים מסויימים וחזקים ומאז חוק הספרים אין מבצעים הספרים התייקרו והם כבר לא ירדו. כך יקרה בכל דבר האשראי יתייקר, והשכ"ד יתייקר. הכל יגולגל על הצבור כמו שעבדו על הצבור ששישנסקי על הגז זה לטובתם אבל שכחו להגיד שאין גז בזול וגם שישנסקי וכסף הצבור לא יראה. הצבור לא חכם פה
32 מקס 07/08/2016 13:03 הם מפחדים !!! (ל"ת)
31 קניית דירות 07/08/2016 12:59 זה מזמן לא השקעה כדאית וכל אלה שחושבים שבבורסה
משלמים יותר מס הם טועים . יש המון הוצאות לבעלי דירות שהם לא יכולים לקזז .ויש מס על שכד דירה אבל פה יש עם מוסת ואף אחד לא טורח להסביר לו את האמת הסוף יהיה שבעלי הדירות או יעלו את שכר הדירה או ימכרו את הדירות וישקיעו בחו"ל הצבור טיפש והוא ישלם בגדול. ולי אין אפילו דירה אחת להשכרה. אבל החזירות של האוצר מסוכנת מאוד לכול האזרחים זה לא יגמר במס על 3 דירות כשהממשלה תבין שהיא לא מצליחה לגבות מיסים כמו שתכננה זה יגלוש למיסים אחרים
שמטוב 08/08/2016 00:26 מטרת המס של כחלון היא רק לגבות מס עבור ביבי שקרניהו.
לא פתרון לבעיית הדיור. ביבי שקרניהו אמר לכחלון: אני צריל עווד כסף, לך תיגבה מס חדש ותספר לפריירים שהמס החדש יעזור להם.
30 כחלון פופוליסט קיצון 07/08/2016 12:57 האיש כחלון, שהשתן עלה לראשו סובל מפפוליזים מטורף
גועל נפש, איש שחולה באובססיה נגד הבנקים, ומתבטא באופן מחפיר כנגד כל מי שמעז לבקר אותו, ראו דבריו הבריוניים על גבול הגבלסיות כנגד עופרה שטראוס
29 כחלון 07/08/2016 12:52 השליח של ביבי מטרתו לעבוד על העם ולקחת עוד כסף
מי שלא קלט את מהלכיו הוא בבעיה מעולם לא היה פה שר אוצר כזה חזירי ופופוליסטי .אם הצבור היה חשוב לו הוא היה מבטל את תאגידי המים שגובים מאיתנו מע"מ גם המהלך שלו להפרדת כרטיסי האשראי זה עוד ג'ובים למקורבים עוד רשות בהקמה ועמלות נוספות הצבור נופל בפח כי כחלון משקר בלי למצמץ. אבל לא כולם טיפשים ממשלה חזירית שהתעסקה עם טייקונים וכעת יוצרת טייקונים חדשים שגם תורם להישחט יגיע כחלון היה ונשאר בלון נפוח וכשלון גם בסלולר שהוא מסבסד מכספי המיסים שלנו כחלון וביבי צמד חמד חייבים לעוף מהר מפה
28 על כל מס אפשר לנמק. 07/08/2016 12:49 אותו הדבר אפשר לשלוח נגד מס הבורסה ולנמק. (ל"ת)
27 שמוליק 07/08/2016 12:48 כחלון הולך הביתה (ל"ת)
26 כחלון 07/08/2016 12:48 מה אם יש לי שתי וילות בשווי 100 מיליון? (ל"ת)
25 מוטי442 07/08/2016 12:39 יש לטפל בהיצע ולא בביקוש. האוצר נימצא בפניקה. (ל"ת)
זוג צעיר 07/08/2016 15:05 אתה לא פוגע בזוגות הצעירים וכולנו... מפרגנים לך
פתחת עסק מהבית שלי? שלם מס!!!
24 זוג צעיר 07/08/2016 12:28 גם דנקנר איים.
כחלון,בחרת את טובת הזוגות הצעירים לך עם זה עד הסוף אנחנו איתך.
23 יצחק 07/08/2016 12:27 אונס.
עכשיו שאנסו את בעלי הדירות .שיתנו לנו הוראת שעה למכור את הדירה השלישית בלי מס..
אזרח 07/08/2016 16:06 חזרים. עכשיו תשלמו את מה שבישלתם (ל"ת)
עמוס 07/08/2016 12:34 נכון, אם הכניסו משהו ששינה את תנאי השוק שיתנו להם פטור, (ל"ת)
22 שנוא אינטרסנטים 07/08/2016 12:22 איזה "חמוד" דנוס...ממש מתוקי...דואג לשוכרים
מעניין שכשעלו מחירי הדירות ב-100% הוא ישב בשקט. חתיכת נוכל אינטרסנט.
21 אני 07/08/2016 12:19 כחלון, אחלה רעיון, תממש אותו ואני וכל משפחתי בוחרים בך
מעולה, זה יגמור את כל המשקיעים שקונים בתים כמו לחמניות ולי אין בית לגור בו. אם יש להם כסף שיקנו מכוניות עסקים בורסה אבל בית אחד מספיק למשפחה. דיי עם חזירות.
20 א.מ 07/08/2016 12:05 המס צריך להיות 25% ולא אחוז בודד מגוחך ועלוב! (ל"ת)
שמואל 07/08/2016 13:06 25%
לא ציינת 25% מס ממה ? מערך הנכס ? מערך עליית הנכס ? משכר דירה ? או מכולם יחד ? אם יש דירה שלישית ולא מושכרת, (וגם השנייה לא מושכרת, סתם אוהב לאסוף דירות) האם ישולם מס ?
19 אם זה יעבור 07/08/2016 12:03 לי זה טוב,2 הנכסים שלי בפ"ת יכפילו את עצמם
כולם ירצו לקנות במרכז, אין תחליף לכסף...
אק 07/08/2016 14:03 בטח יכפילו...למה לא ירבעו ויחמשו....
גאון שלי....
18 יוגי 07/08/2016 12:02 למה דואגים לעשירים בעלי 3 דירות ויותר
מדוע משקיע בבורסה שלוקח סיכונים משלם מס על רווחים [לא כולם מרוויחים ] ובעלי הדירות פטורים מתשלום על הרווחים. יש להתייחס למחזיק בדירה כמו מחזיק מניה ויחול עליו כללי המס כמו מניה
תגובה ליוגי 07/08/2016 12:17 שלום
דבריך אינם מדויקים. 1. יש מס רכישה על משקיעים של 8 אחוז, לעיתים זה שווה ערך ליותר ממס הבורסה שעומד על 25 אחוז ריאלי. 2. יש מס שבח של 25 אחוז 3. יש מיסוי על הכנסות, 10 אחוז מהברוטו (ללא אפשרות להתקזז על בלאי) או אחוז המס השולי (הממוצע עומד על 30 אחוז) 4. היום רוצים להכניס עוד מיסוי של 1% משווי הדירה. "למזלי" אין לי 3 דירות, אבל המיסוי הוא לא פורפורציונאלי בעליל.
שחר 07/08/2016 14:51 מצויין אז תמכור את דירת ההשקעה שלך. זאת בדיוק המטרה. (ל"ת)
יוגי 07/08/2016 13:08 אני בעד מס על רווח ראלי
משכרות הדירה ומהרווחים ליום מכירת הדירה
17 חוק מטומטם 07/08/2016 12:01 אין סיכוי שיעבור בגץ כי מגן על דירות סופר יקרות
בעל דירה של 20,000,000 צריך לשלם הרבה יותר
16 אמיר 07/08/2016 11:59 שאפו. כל הכבוד
כחלון תתעורר ומהר! אתה עושה טעויות אינסופיות. אנחנו מעמד הביניים שחסכנו כל חיינו,שילמנו מיסים וביטוח לאומי. רכשנו נכסים בכדי להזדקן בכבוד,אותנו אתה רוצה להרוס? תתפטר תכף ומיד!!!
רודפי בצע 07/08/2016 12:07 אני מעמד ביניים חוסך בקרן נאמנות עלובה ומשלם 25% מס! (ל"ת)
אני 14/08/2016 20:04 וזוכה לתספורות להטיב עם החברים (ל"ת)
15 מחיר למשתכן 07/08/2016 11:58 לא להיכנע תחת לחץ הזוגות הצעירים איתך
המשך כך כחלון נתראה בקלפי
14 pshay 07/08/2016 11:58 מה זה עיניינו של ראש לשכת השמאים ?!
לא ברור לי מאיפה אדון דנוס מביא את היוהרה שלו שהוא בעצם המגן של שוכרי הדירות ,תפקידו של שמאי הוא להעריך מחירי דירות ולא לתת עצות לשר האוצר על מיסים חדשים . ישמרנו האל מאינטרסנטים בעלי יומרות
כלכלן 07/08/2016 17:10 דנוס יודע שכל פעם שפגעו במשקיעים שכר הדירה דווקא ירד!!
היו כבר צעדים כמו הגדלת מס רכישה בסוף 2010 וגם באמצע 2015 וכל האינדיקטורים מראים דווקא על האטה בקצב שבו שכר הדירה עולה, ואפילו עצירה מוחלטת בדירות 5 חדרים. מדובר על נתונים של הלמ"ס כגון סדרת האינדקסים "שכר דירה" וגם סדרת המחירים "מחירים ממוצעים של שכר דירה חופשי"
13 זוג צעיר 07/08/2016 11:57 כחלון אל תוותר
השמאים הם עוד כנופיה של מתעשרים על חשבון הזוגות הצעירים שלא יכולים לרכוש דירה
שמאי 07/08/2016 12:08 השמאים לא מתעשרים ע"ח זוגות צעירים.
לא ברור לי למה יו"ר הלשכה מתערב בהחלטות ממשלה, אין זה מעניינו. הציבור ישפוט את כחלון בהמשך על צעדיו, כפי שעשו ללפיד. השמאים אגב, לידיעתך עובדים בגאות ובשפל, תפקידנו להעריך נכסים ואנחנו לא מתעשרים ע"ח זוגות צעירים כפי שאתה סבור.
12 שולמן 07/08/2016 11:55 הם מממפפפפחחחחדדדדייםםם! (ל"ת)
shafik 07/08/2016 12:02 בינתיים הם צדקו בכל מה שהם אמרו עד עכשיו....
ימים יגידו
11 גבריאל 07/08/2016 11:54 כל הכבוד
רק כחלון עובד בממשלה הזו הוא בסדר גמור
10 יוני 07/08/2016 11:53 כחלון
מלך אתה כחלון
נטע 21/08/2016 13:34 איזה כיף כחלון שעדת הטוקבקיסטים בתשלום מלקקת לך את.... (ל"ת)
9 קבלן,בנק,ממשל=חזירות 07/08/2016 11:53 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה!
shafik 07/08/2016 12:03 תגיד, עוד לא מצאת עבודה? חלאס לעשות קופי פייסט!!!
אכלת את הראש עצלן, לך תעבוד.
נתי 07/08/2016 21:44 לא מצא ולא ימצא, לפחות היה רק לוקח את הכדור.... (ל"ת)
8 פתח תקווה בעליה 07/08/2016 11:53 מי שחכם שיקנה עכשיו בפ"ת...טרם מוצו המחירים (ל"ת)
ראש העיר 07/08/2016 15:46 של פ"ת הקפיא את הבניה . אף תושב לא סובל אותו חוץ
מהחרדים שהוא מחלק להם הטבות על חשבון תשלום הארנונה של התושבים. הוא עצמו מסתתר לו מארחורי הדלת עם שומר אבל בממשלת הליצנים הזאת אף אחד לא מסוגל להעניש את השריף הזה. הארנונה בפת גבוהה ומקבלים חרא
א 07/08/2016 14:06 גם בחינם לא אגור שם (ל"ת)
7 היכונו לעלית מחירים 07/08/2016 11:52 בגוש דן המחירים הולכים לעלות כפליים!
כל הנכסים הבררה בדרום יימכרו והמשקיעים ישמו את כספם בדירה אחת יקרה במרכז (בעיקר בפ"ת-ר"ג-גבעתיים-ת"א)
אתה 07/08/2016 15:33 אתה יוצא מנקודת הנחה שדירות הן ההשקעה היחידה במשק
ובדיוק את זה כחלון מנסה לשנות. תתנגד? אתה נכנס לעוד מלכודת דבש, תבין: החכמים מאד היו אלו שמכרו לפני שנגמר הפטור מהיטל השבחה, הפיקחים מאד מכרו לפני שנכנס מס הרכישה, יהיו מספיק פיקחים שימכרו לפני שיכנס המס החדש על רווחי הדירות ואתה תמשיך לצעוק שמחירי הנדל"ן תמיד עולים אין קרקע מתגרשים נולדים וכל שאר הססמאות שהכניסו לך לפה.
א 07/08/2016 14:07 למה רק כפליים???+ פי 6 כפרה נשמה של באבא (ל"ת)
6 ישראל ישראלי 07/08/2016 11:52 לפי תגובתם של הלשכה כחלון צודק . אולי מיסוי כמו בבורסה
שזוהי האלטרנטיבה הנכונה הם יירגעו או מיסוי לפי תקרת המדרגה הגבוהה ביותר 49% מההכנסה ומס רכוש של מס רווחי הון על עליית שןןו הנכסים שמניבים
5 במרכז המחירים יקפצו 07/08/2016 11:51 אם זה יעבור מה שיקרה הוא שהמחירים במרכז יקפצו פי 2
כל מי שיש לו יותר מ2 דירות בפריפריה ימכור אותם, ובתמורה לכך יקנה 1-2 דירות במרכז, ויציף את השוק שבכל מקרה מוצף, המחירים יקפצו במרכז פי2, כי לא יהיו דירות למכירה
א 07/08/2016 14:08 פי 10 כפרה...וואלאק פי 11 לפחות (ל"ת)
4 דאוד 07/08/2016 11:50 מיסוי דירות
מציג בצורה תמציתית ונכונה את המצב במשק ומה עתיד לקרות
3 ארז 07/08/2016 11:46 השמאים נגד אז אני בעד. רק להוריד לחצי אחוז ולעלות ל2500 (ל"ת)
2 חני 07/08/2016 11:46 כל המהלכים שלו נודף ריח רע רק של פופליזם (ל"ת)
1 כלכלן 07/08/2016 11:44 כרגיל ביז נותנים במה לאינטרסנטים
כנראה שלשמאים לא תהיה עבודה אם הביקוש לדירות יחלש והם מבינים זאת היטב.
קלקלן 07/08/2016 12:49 קלקלן (ל"ת)
דאוד 07/08/2016 11:54 כלכלן
איזה כלכלן אתה? לא קראת את הנימוקים?
אבל מסריח 07/08/2016 11:54 מספיק לכתוב שטויות, הקנס שמטילים על המשקיעים אולי חוקי
את בעיותיו שר האוצר מנסה לפתור על גבם של המשקיעים וכופה עליהם למכור נכסים.
ערן 07/08/2016 15:00 מיסוי דירות
החלטה זו היא שערוריה ויש להתנגד לכן. הנכס הנרכש במקרה זה דירה שלישית - באם יש עליו משכנתא הרוכש ישלם סכום הגבוה בעשרות אחוזים מהסכום הראלי של הנכס. אנחנו לא גנבים הנכס הנרכש שולם בעמל רב ולאחר מיסים מכל הכיוונים כולל ה- 8 אחוז. יש לבחון כל אותן משרות והוצאות מיותרות הגובלות בשחיתות של חברי הכנסת הנכבדים ולהפסיק לשחוק את מעמד הביניים.
דן 07/08/2016 17:27 מיסוי
שיהיה מיסוי גם על 3 קניונים, 3 חנויות ועוד...
אהוד 07/08/2016 17:25 מיסוי דירות
באם נשארו מעט בוחרים נאמנים לכחלון גם אותם הפסיד.
אהוד 07/08/2016 15:21 מיסוי דירות
אם לכחלון נותרו מספר בוחרים נאמנים גם אותם הפסיד.
אהוד 07/08/2016 15:20 מיסוי דירות
אם לכחלון נותרו מספר בוחרים נאמנים גם אותם הפסיד.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש