מיסטר לייק: "פרסום בפייסבוק הפך לברירת מחדל, ורואים שחברות מגדילות משאבים בכיוון - כי חייבים להיות שם"
"מה שאנחנו רואים בשנה האחרונה זה שפייסבוק עובדת בהתמדה ובהקפדה לוודא שלמשתמשים שלה יהיו את כל הסיבות להפוך את פייסבוק למרכז החיים שלהם" כך אומר בשיחה עם Bizportal אליאב אללוף, שמוכר לרבים ממשתמשי הרשת החברתית בישראל כ"מיסטר לייק" ומשמש כיום כמנטור מדיה חברתית לבכירים, יום לאחר שפייסבוק פירסמה דוחות שהצליחו להרשים את השוק.
- 6.נמרוד הלוי 24/10/2012 18:02הגב לתגובה זותשמעו מה אליאב אללוף אומר
- 5.גוגליסט 24/10/2012 16:24הגב לתגובה זומי שמפרסם שם זה רק מכיוון שזו עוד פלטפורמה לפרסום, מכירות אין שם ויקח להם עוד הרבה זמן להגיע לרמת הפרסום המתוחכמת של גוגל. ניהול עמודי האוהדים בפייסבוק לא תורם סנט/אגורה לאף חברה פשוט חבל על הכסף שמוציאים על זה.
- 4.CTR?! 24/10/2012 14:39הגב לתגובה זוהגידול באמת נובע מכך שסוף סוף יש מודעות בסלולר. אבל מה עושים עם גידול ב CTR שמניב לייק מילדה בת 15 שלא עושה רכישה? שום דבר באמת..
- 3.אילן שילוח 24/10/2012 14:38הגב לתגובה זוכשבנאדם גולש בפייסבוק הוא בדרך כלל לא ב"מוד צרכני", כלומר - הוא בא כדי לרכל ולהציץ - הוא ב"מוד חברתי" אף אחד לא נכנס לפייסבוק כשהוא רוצה לקנות גאג'ט ברשת, או נעלי ספורט או ארון. בשביל זה יש גוגל. ולכן - לא משנה כמה כסף של לקוחות שרפנו בפייסבוק - זה פשוט לא עובד. לצערי.
- קרן שביט 24/10/2012 17:57הגב לתגובה זורוב האנשים במוד חברתי, אם אתה שואל אותי הפייסבוק מצוין לחיזוק המותג - "פרסום גיבוי" - כלומר אם אתה מוביל קמפיין ואתה רוצה שלקוח שלך יקבל מעט "רכילות" טובה ומפרגנת על העסק שלך פייסבוק זה המקום האידיאלי לקדם את העסק שלך. מקום טוב למור על קשר עם לקוחות קיימים, להראות עשייה וחיות עסקית... אבל זאת רק דעתי :)
- 2.לא מכיר אף אחד שקונה שם כלום (ל"ת)ביזבוז כסף 24/10/2012 14:08הגב לתגובה זו
- 1.מיסטרלייק איי לייק יו (ל"ת)הכי תותח ברשת 24/10/2012 14:07הגב לתגובה זו