רוצה לפרסם בסופרבול הבא? חצי דקה תעלה לך 3.5 מיליון דולר
משחק הסופרבול, מעבר להיותו פסגת הספורט האמריקני וקרקע למופעי ענק של אמני בידור, הוא גם בגדר כריסמס לעולם הפרסום. 4 שעות של פרסומות בזמן צפיית שיא מחייבות את מירב ההשקעה מצד הקופירייטרים והארט דיירקטורים.
זאת הסיבה שגם מדובר במשבצות הפרסומת היקרות ביותר שיש. כל שנה, המחירים של פרסומות באורך 30 שניות או דקה הולכים ועולים, אבל עושה רושם שברשת NBC מקווים לעלייה משמעותית. ה"טווסים" מחזיקים בזכויות לשידור סופרבול 46 שיתקיים בפברואר הבא באינדיאנפוליס, ולא מחכים הרבה כדי להתחיל למכור ספוטים.
אם בסופרבול האחרון פרסומת של חצי דקה נמכרה בידי רשת פוקס עבור בין 2.8 ל-3 מיליון דולר, NBC מעלה את דרישותיה ל-3 עד 3.5 מיליון דולר. מחיר הפרסומות בסופרבול נתקע על 3 מיליון דולר בשנים האחרונות בעקבות המשבר הפיננסי העולמי.
למרות זאת, ההצלחה הגורפת של הסופרבול האחרון, שהפך לשידור הנצפה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה, הביאה את NBC להאמין שיש מקום לעלייה במחיר. היא החלה בשיחות עם מפרסמים פוטנציאלים כבר בחודשי הסתיו האחרונים, אבל לא כל מי שיפרסם בסופרבול ישלם את הסכום הזה, כאשר מפרסמים שמחזיקים בהסכמים קודמים עם NBC או בונים על חבילות מקיפות יותר עשויים לקבל הנחה.
- 1.כל זה תקף אם לא תתקיים השביתה שממשת ובאה (ל"ת)אחד שמבין 27/02/2011 17:15הגב לתגובה זו