הדואר לא בא היום: בגלובס מצאו אפיק חיסכון חדש
גלובס יוצא במהלך חדש להקטנת הוצאות העיתון. בימים אלו קיבלו מינויי העיתון הכלכלי הודעה על פיה מהחודש הבא החשבונית תישלח בדואר האלקטרוני ולא בדואר. בעיתון מסבירים את המהלך "מטעמי שמירה על הסביבה ולצורכי התייעלות".
יש לזכור כי בעלי העיתון אליעזר פישמן נמצא במצב של פשיטת רגל, עם חובות שמוערכים ביותר מ-4 מיליארד שקלים. בסוף 2015 יצא העיתון בתכנית התייעלות במסגרתו פוטרו או פרשו כ-60 עובדים, ובוטלו מוספים. כיום עובדים בעיתון כ-300 איש.
ההודעה שקיבלו המינויים
הערכות גורסות כי ביטול משלוח המכתבים בדואר, עשוי להוביל לחיסכון של כמה עשרות אלפי שקלים ברמה שנתית, לא סכום גדול מדי, אבל במחלקה הכלכלית לא יתנגדו לחיסכון כזה. גורם בעיתון אף אמר לאייס: "מעבר לחיסכון התקציבי, מדובר בהחלטה ירוקה - שמירה על הסביבה, ויותר ויותר גופים עושים זאת".
מגלובס טרם התקבלה תגובה.
- 4.מנוי 01/09/2016 02:26הגב לתגובה זולדעתי זה לא חדש. ביקשתי חשבונית מודפסת בעבר ולא הסכימו לשלוח. נדמה לי שגם הארץ עברו לדיגיטלי. תבדקו.
- 3.אסי 31/08/2016 10:15הגב לתגובה זוכדי לחסוך בבזבוז נייר ובפגיעה בכדור הארץ...
- 2.אלישע 31/08/2016 00:19הגב לתגובה זומתכנים אמיתיים ומעניינים. רק מספרים מבורסה שיש אותם גם מלא ברשת.
- 1.איציק 30/08/2016 16:40הגב לתגובה זולפני זמן מה התקשרה בחורה מהבנק ושאלה אם אני רוצה לעבור ל”מייל ירוק” ולקבל את הדואר במייל ולא דרך דואר ישראל/מסר, מאחר וזו לא פנייה ראשונה שאלתי בתמימות ”מה יוצא לך ממהלך כזה?“ והיא ענתה ”אני מקבלת בונוס 10ש“ח על כל לקוח שעובר,תעשה לבד את החשבון שביום עבודה רגיל אני מתקשרת לכ 150 לקוחות ובדרך כלל כ 80% מהם מסכימים ואני עוסקת בזה כמעט חודש וחצי ועוד היד נטויה“ אתם מבינים- הם ייצאו ירוקים ויעילים ואנחנו ממילא מידי פעם נדפיס את המייל ונצא חר... של אנשים.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
