אחרי החלטת ביה"ד: הנהלת גלובס והעובדים במו"מ אינטנסיבי - לקראת הסכם קיבוצי
הנהלת גלובס ו-ועד העיתונאים בעיתון כינסו היום (יום ד') את עובדי העיתון לאחר החלטת בית הדין לעבודה הבוקר לבטל את הזימונים לשימועים לפני פיטורים, והודיעו על התחלת מו"מ אינטנסיבי בין הצדדים במטרה להגיע להסכמות בהקדם האפשרי.
בהודעת העיתון נמסר כי הצדדים יפעלו להגיע לחתימה על ההסכם קיבוצי כפי שדורשים העובדים, ויציאה לתכנית התייעלות, כפי שההנהלה פועלת לבצע, כדי להקטין את הפסדי העיתון. העובדים דורשים להקטין את מספר המפוטרים, ולהגדיל את פיצויי הפיטורים למפוטרים ופיצוי העובדים הנשארים שיאלצו לעבוד יותר.
כזכור, הנהלת העיתון תכננה לצאת בתכנית התייעלות שכוללת פיטורי 60 עובדים וביטול מספר מוספים, וזאת בשל ירידה בהכנסת מפרסום, כמו גם בגלל מצבו הפיננסי של הבעלים אליעזר פישמן, שחייב כ-4.5 מיליארד שקלים לבנקים. העובדים טענו כי פישמן רוצה להקטין באופן מהיר את הוצאות העיתון, כדי שיוכל למכור אותו בסכום של כ-60 מיליון דולר. אתמול הפגינו כ-50 עובדים מול ביתו של פישמן בסביון.
"מטרתי היא להגיע להסכמות בין הצדדים בהקדם האפשרי ולהשלים את מהלך ההתייעלות הנדרש", מסר מנכ"ל גלובס איתן מדמון בהודעה. "אני מאמין בכך שארגון בו קיים ועד עובדים צריך לחתור לכינון הסכם קיבוצי ולהסדרת יחסי העבודה. הנקודה בה אנחנו נמצאים כעת, מחייבת לערוך שינויים בגלובס, ואני מברך על תחושת האחריות שמגלים העובדים. הנהלת גלובס מלאת הערכה לעובדי העיתון ולאלו שנאלץ להיפרד מהם בקרוב בכאב גדול".
- האמת על אליעזר פישמן - ולמה הוא ימשיך להיות מודל לחיקוי?
- חייו ומותו של אליעזר פישמן - הטייקון שאיבד נכסיו, אבל לא את חבריו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ועד עיתונאי גלובס מסר כי "אנו מאמינים שבמו"מ נוכל להגיע להסכם קיבוצי הוגן שימזער את הפגיעה בעובדים, יאפשר לעובדים שיאלצו ללכת לפרוש בכבוד. עובדי גלובס הוכיחו לכידות ועוצמה".
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
