יום לפני הדיון בביה"ד: עובדי גלובס יפגינו מול ביתו של אליעזר פישמן בסביון
בצל התכנית לפיטורי עשרות עובדים וסגירת מוספים, עובדי גלובס יפגינו הערב (יום ג') מול ביתו של הבעלים אליעזר פישמן בסביון. כפי שקרה כבר בעבר, לצד עובדי העיתון צפויים לקחת חלק גם קולגות מגופי תקשורת אחרים.
בחמישי האחרון הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בגלובס, לאחר אסיפת עובדים סוערת שהתקיימה יממה לפני כן. מחר בבוקר ייערך דיון בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב לבקש ועד עובדי העיתון, נגד כוונת ההנהלה לקיים שימועים לפני פיטורים בצורה חד צדדית..
כזכור, תכנית ההתייעלות שהעיתון החליטה עליה בשבועות האחרונים, קובעת כי יפוטרו כ-60 עובדים, בהם 30 עיתונאים, וכי מוספי דגל של העיתון, כגון גלובס הערב ופירמה, יבוטלו. מדור הספורט של העיתון עשוי אף הוא להתבטל.
המשבר בגלובס נובע מכמה סיבות: החובות האדירים של הבעלים פישמן לבנקים, המוערכים ב-4.5 מיליארד שקלים, לצד הירידה החדה בהכנסות מפרסום. בעיתון עברו בשנים האחרונות מספר תכניות התייעלות וכעת עובדים בו פחות מ-400 איש.
- 2.יאללה די להתפנק. בעל הבית פשט רגל אז לכו לחתום בלשכה (ל"ת)לא קורא 22/12/2015 22:53הגב לתגובה זו
- 1.עוד שמאלנים עוכרים לרחוב! לפנק! לפנק! (ל"ת)כל יום חג 22/12/2015 13:46הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
