TV

הרשתות החברתיות ניצחו: "יש לקוחות שאומרים- 90% מהמכירות דרך פייסבוק"

יואב מאור מ-Purple, הוא האורח שלנו ברק רשת. וגם: פנינה שפינגר על הפייסבוק של דודי רוזנטל ואמיר מויאל, האינסטגרם של רם תלם, ועוד. צפו
ליטל שמש | (11)

הסטטוסים הכי מצחיקים, הבלוגים הכי שווים, והתמונות מהארוחה האחרונה של אנשי הברנז'ה בחו"ל. ובכלל - למה אנחנו צריכים לחשוף את עצמנו בפייסבוק? תכנית האינטרנט החמישית של אתר אייס רק רשת בהגשתה של ליטל שמש, מארחת את יואב מאור, בעלים משותף בסוכנות האינטרקטיב Purple.

מאור מסביר כיצד לנהל דפי פייסבוק, איך לספק את הלקוח, ולמה בעצם רשתות חברתיות זה המקום לשים את הכסף: "אנשים מבלים את רוב הזמן שלהם ברשתות חבריות, והסיכוי שלהם להיחשף למסרים שיווקים שם הוא יותר גבוה".

לדבריו, "פייסבוק נותנת לנו - המפרסמים - את היכולת להתמקד לקהל שהוא מאד רלוונטי, עד כדי כך שחלק מהלקוחות באים ואומרים לי - 'ביטלנו את הפרסום באמצעים האחרים כי הפייסבוק נותן לי אחוזי מכירה כל כך גבוהים'. יש לקוחות שאומרים אפילו - '90% מהמכירות שלי היום זה דרך הפייסבוק'. אז כן, אני חושב שאפשר להכתיר את זה כהצלחה ולהגיד שהפייסבוק והמדיה החברתית היא כאן לעוד הרבה זמן".

עוד בתכנית: פנינה ספרינגר, ממנהלות קבוצת דוסים מצייצים ועובדת ערוץ הכנסת, ממליצה על דודי רוזנטל, איש הייטק, שדר רדיו וסטנדאפיסט, ועל התסריטאי אמיר מויאל; חשבונות האינסטגרם של רם תלם, סמנכ"ל התוכן קשת, שאף הצטלם עם נסיך מונקו, ולאשת יחסי הציבור אולגה לביא; ובלוג האופנה של מורן טרסוב. צפייה נעימה.

קרדיטים:

* מגישה וכותבת: ליטל שמש * עיצוב גרפי: סיגל נפתלי-קסל * עורך אחראי: אלכסנדר כץ * צילום ועריכה: גילי מייזלר * עיצוב שיער: מספרת יניב וערן קצב ל'אינדולה' * הלבשת נשים: 'אמה'

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    עמוס 25/06/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
    אני שונא לשנות סדרי עולם ואם לומר את האמת לקח לי זמן להיכנס לכל העניין הזה של האינטרנט. אחרי בירורים והמלצות התחלתי לעבוד עם חברת t-roo שמפיצה תוכן ברשתות החברתיות ווואלה אני מרוצה. לא מעט לקוחות אומרים לי שבאו דרך הפייסבוק. זה כלי באמת חזק ומי שלא מבין את זה חבל. אני התעוררתי מאוחר , אבל עדיף מלעולם לא
  • עדי 26/06/2014 07:42
    הגב לתגובה זו
    ברור שהמכירות בעתיד הקרוב יהיו יותר ויותר מהרשת החברתית האינטרנטית או בכלל מהאינטרנט
  • 7.
    דוד 24/06/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    כל פלוץ פותח אולפן טלויזיה כאילו הוא מבין בזה משהו
  • 6.
    איזו מנחה יפה! (ל"ת)
    אור 23/06/2014 23:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחלה תוכנית ואחלה מנחה (ל"ת)
    אורן 23/06/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מראה 23/06/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    לא יודע מי מלא בעצמו יותר, ליטל שמש או יואב מאור. מה שבטוח הוא ששניהם לא מפסיקים להסתכל במראה מהבוקר עד הערב.
  • 3.
    ביבי 23/06/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    מי בדיוק מוכר בישראל דרך הפייסבוק? הלקוחות הולכים לפייסבוק כי הוא הכלי הכי זול מכל סוגי המדיה
  • 2.
    פוקי 23/06/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    הפינה הזאת היא חת'כת פוק
  • 1.
    פרפל עושה עבודה מעולה. כל הכבוד (ל"ת)
    אייל 23/06/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
  • הקמפיין שלהם לחברת מתווכים הקדים את זמנו (ל"ת)
    חזי 23/06/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
  • צחקתי בקול...כל כך מביך (ל"ת)
    אני 23/06/2014 17:45
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים. 

חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.