פרטנר מסתערת על שוק ה-TV: ארבעים ערוצים ב-69 ש'
חברת פרטנר השיקה הבוקר (יום ג') את שירות הטלוויזיה שלה פרטנר TV, ומציעה כעת כ-40 ערוצים בתשלום חודשי של 69 שקלים. בחברה אומרים כי אין כוונה להעלות את מחיר החבילה לאחר שנה, אולם לא מתחייבים גם שהמחיר לא יעלה.
פרטנר TV תציע גם חבילה כולל מנוי לנטפלעיקס ב-89 שקלים, וחבילת טריפל ב-129 שקלים. המחיר הוא לעד 5 מכשירים, כולל סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים נייחים, כאשר מחיר עבור כל ממיר נוסף יעמוד על 29 שקלים לחודש. בקרוב תושק גם חבילת 'פרטנר קוואד' - טלוויזיה, אינטרנט, קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.
מחירי החבילות של פרטנר זולים מאלה של סלקום TV, שעומדים על 99 שקלים לחודש לשירות טלוויזיה ו-149 שקלים לטריפל לשנה הראשונה, ובתוספת של 20 שקלים מהשנה השנייה. התקנה בפרטנר תתבצע בחינם בהשקה, אך בעתיד תעלה כסף.
השירות של פרטנר TV כולל עשרות ערוצים חיים, שירות VOD עם אלפי שעות תוכן וכאמור שיתוף הפעולה של נטפליקס. פרטנר תשדר את הערוצים הישראלים הארציים והייעודיים, את 5 ערוצי ערוץ הספורט של RGE, כ-7 ערוצתי ילדים כולל ערוץ הילדים של RGE, ערוץ צחוק, 10 ערוצי לייף סטייל, ועוד.
- פרטנר: אבי צבי ימונה למנכ"ל הקבוצה
- גל עזיבות בפרטנר - שתי סמנכ"ליות עוזבות בעקבות המנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב זה לא נראה שפרטנר תצרף לרשימת הערוצים גם את ערוצי הספורט ONE וצ'רלטון, כאשר אנשי מתבססים על סקר פנימי על פיו 91% מהנשאלים מסתפקים בשידורי ערוץ הספורט. במצב כזה לא רואים בחברה את צירופם של ONE וצ'רלטון כ"שובר שוויון", ולכן יעדיפו כעת להימנע מהסכמים עם חברות אלה.
בדומה לסלקום TV, יהיה גם שירות Catch Up לצפייה בכל תכנית ששודרה בכל ערוץ עד שבועיים אחורנית ללא צורך בהקלטה מראש. הממיר של פרטנר הוא ממיר 4K עם ממשק פתוח להוספת אפליקציות תוכן, משחקים, ומוזיקה ישירות מגוגל פליי, ויכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה. השלט יכלול כפתורים של נטפליקס ויוטיוב, והחיפוש בו מתבצע גם באמצעות הוראה קולית.
בנוסף, פרטנר חשפה גם שיתוף פעולה עם חברת ראנד מדיה, נציגת קרטינה TV בישראל, המספקת אפליקציית תוכן הכוללת עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי הרוסית בישראל. מערכת ההפעלה של פרטנר TV פתוחה להוספת תכנים חיצוניים על גבי הממשק, ובכך מאפשרת לפרטנר לייצר שיתופי פעולה עם ענקיות תוכן מהארץ ומהעולם.
- פלאפון מעלה את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
פרטנר נכנסת לשוק סוער גם כך, לאחר שנים של דואופול עם HOT ו-yes בלבד. לפני כשנתיים וחצי הצטרפה לתחרות גם סלקום TV, שכעבור שנה חתמה גם היא על הסכם עם RGE לשידור ערוץ הספורט - מה ששחרר את השסתום ואפשר ללקוחות חובבי ספורטט לעבור אליה. כעת יש לה יותר מ-130 אלף מנויים, נכון לרבעון הראשון של 2013. אל הזירה הצטרפהה לאחרונה גם טריפל סי עם שירות smart.
נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר אדם צ'זנוף, אמר בתחילת אירוע ההשקה כי "זהו יום היסטורי לפרטנר, יום שבו אנו עושים צעד משמעותי ביותר בהפיכתנו לקבוצת תקשורת כוללת".
מנכ"ל הקבוצה איציק בנבנישתי, הוסיף כי "בשנה שעברה, בפברואר 2016, הכרזנו על יציאה לדרך חדשה ומעבר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, והיום הגענו ליעד, עם השקת פרטנר TV. בפרק שעבר מאז ההכרזה, הניעה הנהלת פרטנר מהלכים אדירים הכוללים איחוד כלל פעילויות החברה תחת מותג 'פרטנר', הרחבת פעילות החטיבה העסקית והפיכתה לגורם משמעותי בשוק האינטגרציה והשירותים בישראל, הרחבת רשת הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר לשוק הפרטי כולל התחלת פריסה וחיבור לקוחות בערים שונות ברחבי הארץ, וכמובן, השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר.
לדברי לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, "שירות פרטנר TV מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים, והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה חדשנית המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה. שירות פרטנר TV מביא לישראל את המהפכה הצרכנית שמשנה את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעולם. יש חמש מגמות עיקריות שמובילות היום את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים שממשיכה להיות משמעותית, עלייה בצפייה בתוכן מוקלט, צפיית וידאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים, צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס, ורגישות מצד צרכנים למחיר המשולם לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. לכל אחת מחמש מגמות אלה, נתנו מענה מושלם בפרטנר TV".
- 3.איתן 27/06/2017 18:38הגב לתגובה זוזהו מחיר הוגן לכל אחד וטוב שיש תחרות עם כולם. גם ככה אנו חיים במדינה יקרה נקווה שיהיה הרבה ערוצי סרטים ואני עובר מyes
- 2.כמה תעלה חבילת ספורט ? (ל"ת)צדוק 27/06/2017 15:19הגב לתגובה זו
- המערכת 28/06/2017 08:24הגב לתגובה זוהערוצים של ערוץ הספורט של חברת RGE. אין הסכמים עם ONE, וגם לא עם צ'רלטון. הערוצים בתשלום של ערוץ הספורט יעלו בדיוק כפי שהם עולים בYES, בHOT ובסלקום TV
- 1.גיל 27/06/2017 13:01הגב לתגובה זובערוצי הספורט של ספורט 5בשנים האחרונות כמעט אין תוכן. אין אוהד ספורט אמיתי שיוותר על הליגה הספרדית הכי נצפית בעולם שמשודרת ב-one או על שידורי הליגה האנגלית וליגת העל שמשודרות בצרלטון. מתעסקים בערוצי עידן פלוס או סדרות וסרטים אותם אפשר לצפות ללא בעיה באינטרנט אבל הדבר היחיד שצריך ובלייב זה ספורט ולזה אין לכם מענה. לא תודה בשביל נטפליקס לא צריך אתכם . הרעיון נחמד אבל בלי כל ערוצי הספורט הוא לא שווה כלום.
- הצעירים רוצים ספורט כולל כדורגל בשידור חי,במקום vod או נטפליקס (ל"ת)צ.א. 27/06/2017 15:21הגב לתגובה זו
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.

פלאפון מעלה את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון תקשורת, חברת בת של בזק, הגישה הצעה מעודכנת לרכישת מלוא הבעלות בהוט מובייל מקבוצת אלטיס של פטריק דרהי בסכום של 2.1 מיליארד שקל, בכפוף להתאמות עתידיות.
המסמך החדש הוגש לאחר מגעים בין הצדדים, אך החברה מדגישה כי אין ודאות שהמהלך יוביל למשא ומתן מחייב או לעסקה סופית, כשהמשוכה הגדולה תהיה הרגולציה. פלאפון העלתה את ההצעה המקורית ב-5% - 100 מיליון שקל.
ההצעה כוללת מתווה עקרוני ראשוני ובלתי מחייב, והיא כפופה למספר תנאים, לרבות בדיקת נאותות, גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות. המסמך תקף עד ליום ראשון, 16 בנובמבר 2025. העסקה, אם תצא לפועל, תדרוש את אישור משרד התקשורת ורשות התחרות.
יש הצעות נופסות נמוכות יותר כשגיל שרון לצד מימון מגופים מוסדיים רוצים לרכוש את החברה ב-1.4 מיליארד שקל. הם רחוקים מההצעה של פלאפון להוט מובייל ולכן הסיכוי שהעסקה הזו תושלם נראה נמוך. הם נתלים בכך שהרגולטור לא יאשר את העסקה, אבל אמיתית-כלכלית הרגולטור לא יכול שלא לאשר. מיזוג הפעילויות יביא את פרטנר והוט לשיעור של 35% בשוק וזה לא שיעור מונופוליסטי, כשהרגולטור יכול לשים מגבלות שיורידו את נתח השוק. נזכיר כי ה שוק השתנה מאוד ב-13 השנה האחרונות, מאז הרפורמה שהורידה את המחירים בכ-80% והתחרות בו כיום היא גדולה מאוד עם מספר חברות חזקות משמעותי. במילים אחרות, למרות ששר התקשורת הביע התנגדות עסקה, לא נראה שיש לו באמת גושפנקא אמיתית וריאלית להתנגדות הזו.
- "פריסת הסיבים כמעט הושלמה - עכשיו מתחילים לקצור את הפירות"
- yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
