פרטנר מסתערת על שוק ה-TV: ארבעים ערוצים ב-69 ש'
חברת פרטנר השיקה הבוקר (יום ג') את שירות הטלוויזיה שלה פרטנר TV, ומציעה כעת כ-40 ערוצים בתשלום חודשי של 69 שקלים. בחברה אומרים כי אין כוונה להעלות את מחיר החבילה לאחר שנה, אולם לא מתחייבים גם שהמחיר לא יעלה.
פרטנר TV תציע גם חבילה כולל מנוי לנטפלעיקס ב-89 שקלים, וחבילת טריפל ב-129 שקלים. המחיר הוא לעד 5 מכשירים, כולל סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים נייחים, כאשר מחיר עבור כל ממיר נוסף יעמוד על 29 שקלים לחודש. בקרוב תושק גם חבילת 'פרטנר קוואד' - טלוויזיה, אינטרנט, קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.
מחירי החבילות של פרטנר זולים מאלה של סלקום TV, שעומדים על 99 שקלים לחודש לשירות טלוויזיה ו-149 שקלים לטריפל לשנה הראשונה, ובתוספת של 20 שקלים מהשנה השנייה. התקנה בפרטנר תתבצע בחינם בהשקה, אך בעתיד תעלה כסף.
השירות של פרטנר TV כולל עשרות ערוצים חיים, שירות VOD עם אלפי שעות תוכן וכאמור שיתוף הפעולה של נטפליקס. פרטנר תשדר את הערוצים הישראלים הארציים והייעודיים, את 5 ערוצי ערוץ הספורט של RGE, כ-7 ערוצתי ילדים כולל ערוץ הילדים של RGE, ערוץ צחוק, 10 ערוצי לייף סטייל, ועוד.
- פרטנר: אבי צבי ימונה למנכ"ל הקבוצה
- גל עזיבות בפרטנר - שתי סמנכ"ליות עוזבות בעקבות המנכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב זה לא נראה שפרטנר תצרף לרשימת הערוצים גם את ערוצי הספורט ONE וצ'רלטון, כאשר אנשי מתבססים על סקר פנימי על פיו 91% מהנשאלים מסתפקים בשידורי ערוץ הספורט. במצב כזה לא רואים בחברה את צירופם של ONE וצ'רלטון כ"שובר שוויון", ולכן יעדיפו כעת להימנע מהסכמים עם חברות אלה.
בדומה לסלקום TV, יהיה גם שירות Catch Up לצפייה בכל תכנית ששודרה בכל ערוץ עד שבועיים אחורנית ללא צורך בהקלטה מראש. הממיר של פרטנר הוא ממיר 4K עם ממשק פתוח להוספת אפליקציות תוכן, משחקים, ומוזיקה ישירות מגוגל פליי, ויכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה. השלט יכלול כפתורים של נטפליקס ויוטיוב, והחיפוש בו מתבצע גם באמצעות הוראה קולית.
בנוסף, פרטנר חשפה גם שיתוף פעולה עם חברת ראנד מדיה, נציגת קרטינה TV בישראל, המספקת אפליקציית תוכן הכוללת עשרות ערוצי טלוויזיה לקהל דוברי הרוסית בישראל. מערכת ההפעלה של פרטנר TV פתוחה להוספת תכנים חיצוניים על גבי הממשק, ובכך מאפשרת לפרטנר לייצר שיתופי פעולה עם ענקיות תוכן מהארץ ומהעולם.
- קשת שולטת בלוח שידורי מוצ"ש
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
פרטנר נכנסת לשוק סוער גם כך, לאחר שנים של דואופול עם HOT ו-yes בלבד. לפני כשנתיים וחצי הצטרפה לתחרות גם סלקום TV, שכעבור שנה חתמה גם היא על הסכם עם RGE לשידור ערוץ הספורט - מה ששחרר את השסתום ואפשר ללקוחות חובבי ספורטט לעבור אליה. כעת יש לה יותר מ-130 אלף מנויים, נכון לרבעון הראשון של 2013. אל הזירה הצטרפהה לאחרונה גם טריפל סי עם שירות smart.
נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר אדם צ'זנוף, אמר בתחילת אירוע ההשקה כי "זהו יום היסטורי לפרטנר, יום שבו אנו עושים צעד משמעותי ביותר בהפיכתנו לקבוצת תקשורת כוללת".
מנכ"ל הקבוצה איציק בנבנישתי, הוסיף כי "בשנה שעברה, בפברואר 2016, הכרזנו על יציאה לדרך חדשה ומעבר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, והיום הגענו ליעד, עם השקת פרטנר TV. בפרק שעבר מאז ההכרזה, הניעה הנהלת פרטנר מהלכים אדירים הכוללים איחוד כלל פעילויות החברה תחת מותג 'פרטנר', הרחבת פעילות החטיבה העסקית והפיכתה לגורם משמעותי בשוק האינטגרציה והשירותים בישראל, הרחבת רשת הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר לשוק הפרטי כולל התחלת פריסה וחיבור לקוחות בערים שונות ברחבי הארץ, וכמובן, השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר.
לדברי לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, "שירות פרטנר TV מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים, והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה חדשנית המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה. שירות פרטנר TV מביא לישראל את המהפכה הצרכנית שמשנה את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעולם. יש חמש מגמות עיקריות שמובילות היום את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים שממשיכה להיות משמעותית, עלייה בצפייה בתוכן מוקלט, צפיית וידאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים, צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס, ורגישות מצד צרכנים למחיר המשולם לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. לכל אחת מחמש מגמות אלה, נתנו מענה מושלם בפרטנר TV".
- 3.איתן 27/06/2017 18:38הגב לתגובה זוזהו מחיר הוגן לכל אחד וטוב שיש תחרות עם כולם. גם ככה אנו חיים במדינה יקרה נקווה שיהיה הרבה ערוצי סרטים ואני עובר מyes
- 2.כמה תעלה חבילת ספורט ? (ל"ת)צדוק 27/06/2017 15:19הגב לתגובה זו
- המערכת 28/06/2017 08:24הגב לתגובה זוהערוצים של ערוץ הספורט של חברת RGE. אין הסכמים עם ONE, וגם לא עם צ'רלטון. הערוצים בתשלום של ערוץ הספורט יעלו בדיוק כפי שהם עולים בYES, בHOT ובסלקום TV
- 1.גיל 27/06/2017 13:01הגב לתגובה זובערוצי הספורט של ספורט 5בשנים האחרונות כמעט אין תוכן. אין אוהד ספורט אמיתי שיוותר על הליגה הספרדית הכי נצפית בעולם שמשודרת ב-one או על שידורי הליגה האנגלית וליגת העל שמשודרות בצרלטון. מתעסקים בערוצי עידן פלוס או סדרות וסרטים אותם אפשר לצפות ללא בעיה באינטרנט אבל הדבר היחיד שצריך ובלייב זה ספורט ולזה אין לכם מענה. לא תודה בשביל נטפליקס לא צריך אתכם . הרעיון נחמד אבל בלי כל ערוצי הספורט הוא לא שווה כלום.
- הצעירים רוצים ספורט כולל כדורגל בשידור חי,במקום vod או נטפליקס (ל"ת)צ.א. 27/06/2017 15:21הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
