איציק בנבנישתי, פרטנר
צילום: יח"צ

פרטנר חשפה את שירות ה-TV במחיר של 69 שקל לחודש - הנה כל הפרטים

נדב לוי | (4)
נושאים בכתבה פרטנר

התחרות בשירותי הטלוויזיה עולה מדרגה. חברת התקשורת משיקה ברגעים אלה את שירות פרטנר TV במסגרת מסיבת עיתונאים שעורכת החברה בתל אביב. את מירב תשומת הלב תופס המחיר האטרקטיבי - 69 שקל בחודש - שהינו המחיר הזול בישראל כאשר סלקום TV גובה כ-100 שקל לחודש ואילו Yes ו-HOT מציעות חבילות בעלות של מאות שקלים.

פרטנר TV יכולל 40 ערוצים חיים, אלפי שעות VOD, צפייה בתכני כל הערוצים עד שבועיים אחורנית באמצעות אפשרות ה-'Catch Up' מהטלוויזיה ומהנייד, ממיר 4K, גישה ישירה מהשלט לתכני 'Netflix' ויוטיוב, הורדת תכנים מה-'Google Play' כחלק אינטגרלי מהממשק ועוד. כל אלה ינתנו ללקוח כאמור במחיר של 69 שקל לחודש עבור שירות הטלוויזיה, 129 שקל לחודש עבור טלוויזיה אינטרנט (ספק תשתית עד 100 מגה), 129 שקל לטריפל הכולל טלוויזיה, אינטרנט (ספק תשתית עד 40 מגה) וקו טלפון ביתי, ובקרוב – גם חבילת 'קוואד' הכוללת טלוויזיה, אינטרנט (ספק תשתית עד 40 מגה), קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.

בהמשך להודעה המשותפת של פרטנר ו-Netflix על שיתוף פעולה בין החברות, במסגרתה פרטנר היא הראשונה בישראל שתציע את שירות Netflix באופן מובנה בממיר, עם גישה ישירה ל-Netflix בלחיצת כפתור מהשלט, פרטנר חשפה היום פרטים נוספים על שיתוף הפעולה: חבילת פרטנר TV הכוללת בנוסף לעולם התוכן של פרטנר, גם את כל תכני Netflix ב-HD, שתוצע בקרוב במחיר של 89 שקל לחודש. מחיר הטריפל של פרטנר שיכלול את Partner TV Netflix, יעמוד על 149 שקל לחודש עבור שירות הטלוויזיה, אינטרנט (ספק תשתית עד 40 מגה), וקו טלפון ביתי.

כמו כן, לקוחות הטלוויזיה של פרטנר ייהנו מגישה ישירה למגוון של תוכן מקורי ורכש בינלאומי של Netflix, כולל סדרות טלוויזיה, סרטים ותעודה, באיכות שידור HD, Ultra HD ו-4K, כל זה ללא פרסומות.

עוד הוסיפו בחברה כי מערכת ההפעלה הייחודית של פרטנר TV, פתוחה להוספת תכנים חיצוניים על גבי הממשק, ובכך מאפשרת לפרטנר לייצר שיתופי פעולה עם ענקיות תוכן מהארץ ומהעולם, עם ערך מוסף ללקוח במחיר ובחוויית המשתמש. בשבועות הקרובים, קהל עצום של צופי טלוויזיה דוברי רוסית שעד היום לא היה פתרון רלוונטי עבורם בממירים הסגורים של השחקניות הוותיקות, יוכלו ליהנות מהצעה אטרקטיבית המשלבת בין עושר התכנים של Partner TV, ועשרות ערוצים ברוסית מבית קרטינה TV, בחבילת אחת ובממשק אחד.

החבילות שתציע החברה לחובבי המסך ינועו בין 69 שקל ל-149 באופן הבא:

בתוך כך, אדם צ'זנוף, נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר אמר כי "זהו יום היסטורי לפרטנר, יום שבו אנו עושים צעד משמעותי ביותר בהפיכתנו לקבוצת תקשורת  כוללת. כיושב ראש פרטנר אני רוצה לשבח את כל מי שעסק במלאכה המורכבת הזאת, שהם למעשה כל עובדי פרטנר - זהו פרויקט שכל החברה נרתמה אליו, ומרשים לראות איך חזון הופך לעשייה שאת התוצאה שלנו אנו גאים לחשוף היום. ליוויתי בחודשים האחרונים את ההכנות האינטנסיביות שאפשרו לנו להגיע לרגע המרגש הזה, ומה שאתם הולכים לראות עומד בכל סטנדרט בינלאומי. אני מייצג במעמד זה את חבריי לדירקטוריון החברה, ואת בעל השליטה בחברה, מר חיים סבן. מהיכרות רבת שנים איתו, אני יודע שהוא יודע להבחין מהר מאוד במשהו שיכול להצליח. ובפעם הראשונה כשהוא ראה את פרטנר TV, הוא אמר מיד 'יש לנו מוצר מנצח'."

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר התייחס גם הוא למהלך כשאמר "בשנה שעברה, בפברואר 2016, הכרזנו על יציאה לדרך חדשה ומעבר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, והיום הגענו ליעד, עם השקת פרטנר TV. בפרק שעבר מאז ההכרזה, הניעה הנהלת פרטנר מהלכים אדירים הכוללים איחוד כלל פעילויות החברה תחת מותג "פרטנר", הרחבת פעילות החטיבה העסקית והפיכתה לגורם משמעותי בשוק האינטגרציה והשירותים בישראל, הרחבת רשת הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר לשוק הפרטי כולל התחלת פריסה וחיבור לקוחות בערים שונות ברחבי הארץ, וכמובן, השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר. מאז הוקמה לפני 20 שנים, פרטנר מספקת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בכל אחד מתחומי הפעילות של הקבוצה. אני גאה להוביל חברה שמציעה את רשת הסלולר המתקדמת והמהירה בישראל, שירות האינטרנט הטוב בישראל שמתרחב עם פריסת רשת הסיבים האופטיים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומהיום, מציעה גם את שירות פרטנר TV, המבסס סטנדרט חדש מבחינת תוכן נגיש, מחיר וממשק."

קיראו עוד ב"שוק ההון"

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר: "שירות פרטנר TV מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים, והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה חדשנית המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה. שירות פרטנר TV מביא לישראל את המהפכה הצרכנית שמשנה את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעולם. יש חמש מגמות עיקריות שמובילות היום את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים שממשיכה להיות משמעותית, עלייה בצפייה בתוכן מוקלט, צפיית וידאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים, צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס, ורגישות מצד צרכנים למחיר המשולם לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. לכל אחת מחמש מגמות אלה, נתנו מענה מושלם בפרטנר TV. דן ציין בנוסף, כי "זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של נטפליקס".

בתוך כך, IBI הוציאו התייחסות למהלך של חברת התקשורת כאשר כתבו כך: "בשורה התחתונה, בדומה ליציאה לדרך של סלקום, פרטנר מציגה מוצר במחיר תחרותי כאשר המטרה להערכתנו הלקוחות הפוטנציאלים הראשונים הם אלו שאין להם שירות טלוויזיה, לקוחות עידן פלוס ולקוחות סלקום TV. אנו סבורים כי כמו בכל השקה של מוצר חדש צפויים לחברה חבלי לידה (סלקום לימדה אותנו שאי אפשר להימנע מזה) והחדירה לשוק צפויה להיות לא פשוטה".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יוסי 27/06/2017 12:14
    הגב לתגובה זו
    היתכן שאחרי ידיעה מרשימה, המנייה צוללת?
  • 3.
    סוף סוף (ל"ת)
    lokko 27/06/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ערן 27/06/2017 10:45
    הגב לתגובה זו
    אז למה המניה יורדת ולא מתאוששת זמן רב
  • 1.
    בן 27/06/2017 10:43
    הגב לתגובה זו
    טריפל סי כנראה הכי זולה..
משקיעים זרים מוכרים מניות, נוצר ע"י מנדי הניג באמצעות Geminiמשקיעים זרים מוכרים מניות, נוצר ע"י מנדי הניג באמצעות Gemini
ניתוח Bizportal

הזרים נשברו ומכרו - מה קרה אתמול מאחורי הקלעים בבורסה?

המחזור אתמול קפץ ב-50% והסתכם על שיא של 4.2 מיליארד שקל שהחליפו ידיים - אבל בעיקר לכיוון צד אחד - מכירות: מי מכר ומי קנה ומה עשה "הכסף החכם"? ניתוח ביזפורטל 

תמיר חכמוף |

המסחר אתמול בבורסה בתל אביב התאפיין בתנודתיות חריגה, כאשר המדדים המרכזיים פתחו בעליות, על רקע רגיעה מסוימת בתחושת הסיכון לאחר הנאום השני של ראש הממשלה נתניהו, שהגיע כדי "להסביר" את מה שנאמר יום קודם לכן. עם זאת, במהלך המסחר חל מהפך, כאשר גל מכירות סחף את המדדים מטה, והירידות הלכו והחריפו ככל שהתקרבה הנעילה.

בסיום היום נרשמו ירידות חדות. מדד ת״א 35 איבד כ-1.9%, מדד ת"א 90 ירד 2.4% ומדד ת"א 125 איבד 2%. במבט על הסקטורים, מדדי הפיננסים והביטוח, שהיו הקטר של השוק בעליות, צנחו בכ-3.1% ו-4.3% בהתאמה, כאשר הירידות לוו במחזור מסחר גבוה במיוחד של כ-4.2 מיליארד שקלים, כפול מהממוצע היומי מתחילת השנה, אשר בלט במיוחד ביחס ליום רביעי "רגיל" ללא פקיעה ולפני החגים, שבדרך כלל מתאפיין במחזורים נמוכים יותר.

מי הוביל את המכירות?

מבדיקת ביזפורטל עולה כי המשקיעים הזרים היו בצד הדומיננטי של המוכרים, ככל הנראה כתגובת המשך למה שכונה על ידי משקיעים רבים "נאום ספרטה" בשל הטון הלוחמני והמסרים על ניתוק כלכלי אפשרי. עיקר פעילות המכירה של הזרים התרכזת בתעודות סל על מדד ת״א 125, שם לבדן נרשמו מכירות של למעלה מ-100 מיליון שקלים נטו. 

מעבר לכך, בלטו מכירות במניות דגל בשוק המקומי ובהן אלביט מערכות אלביט מערכות 2.21%  , בנק הפועלים פועלים 0.66%  , אל על אל על 2.32%  , נקסט ויז'ן נקסט ויז'ן 5.54%   והפניקס הפניקס 2.11%  , שתרמו כולן ללחץ כלפי מטה על המדדים.

עד כה, עבור המשקיעים הזרים השקעה בישראל היא שילוב של כלכלה פתוחה, יצוא מתקדם ויציבות מוסדית יחסית. כשהמסרים הפוליטיים מאותתים אפשרות של התרחקות ממדינות המערב ומעבר לכלכלה אוטרקית, הדבר מעלה חשש משורה של סיכונים, בהם פגיעה ביצוא וביבוא, שיובילו לפגיעה בזרימות ההון, וכמובן היחלשות המטבע והאטה בצמיחה. שוקי היעד המרכזיים של החברות הישראליות הם אירופה וארה״ב, וכל סימן ליחסים מתוחים עלול להוביל לצמצום ביקושים, חסמים רגולטוריים או מגבלות ייצוא. בנוסף, השקעה במדינה הנתפסת כמתבודדת נחשבת מסוכנת יותר, ולכן דורשת תשואת סיכון גבוהה יותר, דבר שאנחנו כבר רואים בתמחור של אגרות החוב הממשלתיות בימים האחרונים. ולסיום, משקיעים רבים יעדיפו לצמצם חשיפה, דבר שמוביל למכירות של זרים בשוק ההון המקומי ולהכביד על השקל, לייקר את היבוא, ולפגוע בפעילות הכלכלית. החששות הללו מספיקים כדי לגרום לזרים לפעול מהר ולצמצם סיכון.